قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

سایت  اصلاح طلب پیام خرداد قزوین درتحلیلی با عنوان نمایندگان منتخب “لیست امید” در قزوین به فراکسیون اصولگرایان پیوستند؟ ضمن تایید خبر قزوین فردا که گفته بود "اصلاح طلبان باردیگر عارف را جا گذاشتند!!؟ وهر چهار نماینده استان قزوین به کاندیدای منتخب (فراکسیون فراگیر-اصولگرایان)دکتر لاریجانی رای خواهند داد" که درذیل متن تحلیل پیام خرداد وخبردقیق قزوین فردا آمده است،گفتنی است حجت الاسلام شیخ قدرت علیخانی هم در حال رایزنی گسترده برای جلب نظر نمایندگان لیست امید ومستقلین برای ریاست دکتر لاریجانی درمجلس دهم میباشدکه خبرهای آن هم درآینده نزدیک منتشر خواهد شدوخانم زرآبادی نماینده قزوین  هم درگفتگو با سایت پیام خرداد گفته که "تابع تصمیمات فراکسیون خواهم بود" و رای به دکترلاریجانی را تکذیب نکرده است ودرمجموع هر چهار نماینده استان قزوین به کاندیدای منتخب (فراکسیون فراگیر-اصولگرایان)دکتر لاریجانی رای خواهند دادبه کاندیدای (فراکسیون امید-اصلاح طلبان واعتدالیون) دکترمحمدرضا عارف برای ریاست مجلس دهم  رای نخواهد داد!! 

سایت پیام خرداد: پیش جلسات فراکسیون های مجلس دهم این روزها در حال برگزاری است.از شواهد پیداست مجلس دهم، دو فراکسیون اصولگرایان با ریاست لاریجانی و فراکسیون اصلاح طلبان با ریاست عارف خواهد داشت.

چرخش کاندیدداهای مورد حمایت اصلاح طالبان پس از پیروزی ؛نمایندگان منتخب “لیست امید” در قزوین به فراکسیون اصولگرایان پیوستند؟

فراکسیون هایی که چند روز مانده به شروع به کار مجلس دهم به دنبال اکثریت شدن هستند. پیروزی لیست امید(اصلاح طلبان) در انتخابات، اصلاح طلبان را امیدوار کرده بود که در مجلس اکثریت را داشته باشند.

اما چرخش تعدادی از کاندیداهایی که در انتخابات در لیست امید قرار داشتند و از سوی اصلاح طلبان مورد حمایت قرار گرفته بودند در جلسات اصولگرایان، این امید اصلاح طلبان را به یاس تبدیل کرده است.

سه تن از نمایندگان منتخب مجلس دهم در حوزه های انتخابیه استان قزوین به دلیل حضور در لیست اصلاح طلبان در انتخابات پیروز شدند؛ اما شایعاتی وجود دارد که دو تن از آنان تمایلی به عضویت در فراکسیون اصلاح طلبان ندارند و حتی در اولین جلسه این فراکسیون هم شرکت نکرده اند.

این  دو تن که پیشینه اصولگرایی داشتند و در آخرین ساعات مانده به انتخابات با حمایت حجت الاسلام قدرت اله علیخانی در لیست امید قرار گرفتند.

آنطور که اصلاح طلبان می گویند تمامی کاندیداهایی که در لیست امید قزوین قرار گرفتند، منشور اصلاح طلبی را امضا کرده اند، که یکی از بند های این منشور، حضور این کاندیداها در صورت پیروزی در فراکسیون اصلاح طلبان بوده است.

 در دهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی تمامی کاندیداهای اصلاح طلب و کاندیداهای با گرایش اصلاح طلبانه در قزوین رد صلاحیت شدند.

حجت الاسلام سید ناصر قوامی، محمد علیخانی، فرهاد درویشی، زهرا یوسفی در حوزه انتخابیه قزوین، حجت الاسلام قدرت اله علیخانی در حوزه انتخابیه بوئین زهرا و امیر طاهرخانی در تاکستان از کاندیداهای مطرح اصلاح طلبان بودند که از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شدند.

در این انتخابات چهره های ناشناخته اصلاح طلب نیز از سوی هیات های نظارت رد صلاحیت شدند تا اصلاح طلبان در میان کاندیداهای باقی مانده، هیچ فردی را برای حضور در لیست امید نداشته باشند.

از این رو، اصلاح طلبان در قزوین از کاندیدای غیرسیاسی و در بوئین زهرا و تاکستان از کاندیداهای مستقل، اما با گرایش اصولگرایانه حمایت کردند

سایت پیام خردا 23اردیبهشت 95

---------------------------------

قزوین فردا/🔹منابع خبری از دیدار خانم زرآبادی ویکی دیگر ازنمایندگان استان قزوین با واسطه یکی از آقازاده های اصلاح طلب با دکتر لاریجانی خبر می دهنددراین دیدار قول داده اند که به دکتر لاریجانی رای دهند
🔸گفتنی است که پیش از این بهمن طاهرخانی وداود محمدی طی دو دیدار وملاقات با دکتر لاریجانی گفته اند همراه  با181 نفر از فراکسیون اصولگرایان ومستقلین، به دکترلاریحانی برای ریاست دهم مجلس رای خواهند داد
🔸پ.ن :: هر چهار نماینده استان قزوین به کاندیدای منتخب (فراکسیون فراگیر-اصولگرایان)دکتر لاریجانی رای خواهند دادوهیچ کدام از نمایندگان استان قزوین به کاندیدای (فراکسیون امید-اصلاح طلبان واعتدالیون) دکترمحمدرضا عارف برای ریاست مجلس دهم  رای نخواهد داد!! (95/2/21)

 نشست انتخاباتی محمدرضا عارف

  • قزوین فردا