قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

سخنرانی (28)
بسم الله الرحمن الرحیم
مردم عزیز،انقلابی و پرافتخار زنجان

سلام بر شما دلاور مردان و شیرزنان متدین و ولایتمدار زنجان که در نیمه شعبان با حضوری شکوهمند در جشن بزرگ میلاد مبارک امام عصر (عج)، همدلی و همزبانی خود را در تجدید پیمان با قائم آل محمد (ع) که همگان چشم انتظار دیدار جمال زیبای او هستیم، به نمایش گذاشتید.

دکتر احمدی نژاد در پاسخ به دعوت شما مردم عزیز زنجان، این توفیق را یافتند تا با حضور در این جشن با شکوه و دیدار با مردم دوست داشتنی این دیار همیشه سرفراز، با آنان درباره خصوصیات و ویژگی های حکومت امام زمان (ع) به عنوان انسان کامل و مظهر تام و تمام صفات الهی سخن بگویند. دیدار با انبوهی از هموطنان پرشور ، با صفا و متدین در این بخش از ایران عزیز ، برای رئیس دولتهای نهم و دهم شوق آفرین بوده است و ایشان در سپاس از این لطف الهی، سجده شکر به جای آوردند.

از عمق جان بر این باوریم که پرچم پرافتخار ملت بلند آوازه ایران ، در سایه تفضلات الهیف همیشه ایام بر بام جهان در اهتزار خواهد بود.

با اغتنام فرصت ، مراتب تکریم و ارادت دکتر احمدی نژاد به عنوان خادم مردم را در برابر عزت ، عظمت ، کرامت و اظهار لطف مردم عزیز زنجان و سایر مناطق میهن همیشه سرفرازمان ابراز داشته و از یکایک مردم بزرگوار زنجان و بویژه شخصیت های معزز روحانی ، دانشگاهیان و فرهنگیان ، کشاورزان و کارگران ، کارمندان ، بازاریان و کسبه و خانواده های معظم شهیدان ، آزادگان و جانبازان که با قدوم مبارک خود ، جشن میلاد نورانی حضرت مهدی موعود (عج) در زنجان را صفایی دوچندان بخشیدند ، صمیمانه تشکر و قدردانی می نماییم.

دفتر رئیس دولتهای نهم و دهم

95/3/7

  • قزوین فردا