قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

قزوین - خبرنگار کیهان - میثم رضایی/ سرهنگ پاسدار عباس برزگر جانشین راهبردی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: سپاه هر ساله متولی ثبت نام، ساماندهی و اعزام زائران به مرقد مطهر امام (ره) است. در همین راستا در 27 امین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی 10 هزار نفر را از استان قزوین به حرم مطهر امام خمینی (ره ) اعزام می کنیم.

عباس برزگر افزو د:امام در جهان تنها شخصیتی بودند که وقتی وارد کشورمان شدند استقبال بی سابقه و وقتی از دنیا رفتند بدرقه بی سابقه برای ایشان انجام شد به طوری که الان بعد از گذشت 27 سال با تمام محدودیت ها و کمبود امکانات از قبیل وسایل حمل و نقل و ... سالیانه بیش از یک میلیون نفر برای زیارت و به پاس زحمات، تلاش و کار با صداقت ایشان حضور پیدا می کنند.

 جانشین راهبردی سپاه استان بااشاره به اینکه مجموعه سپاه با تمام توان در خدمت این امام راحل است و برای بزرگداشت ایشان، سالانه اقداماتی را انجام میدهیم،بیان کرد: در این زمینه 2 جلسه با استانداری تشکیل شده و 14 کمیته بر قرار شده و اقدامات کامل در زمینه اعزام زائران انجام شده و هماهنگی با دستگاه ها، سازمان ها، ادارات، شهرداری ها، شوراها و بخشداری ها نیز صورت گرفته است .

وی درپایان گفت: سپاه متولی ثبت نام، سازماندهی و اعزام زائران عزیز به تهران است. کارهایی از قبیل ثبت نام، بیمه، تهیه ماشین و کارهای اداری و تشریفاتی نیز برعهده سپاه است. به همین منظور سپاه در استان 250 خودرو را برای اعزام زائران محترم قرار داده است که البته این حداکثر توان واحد ترابری سپاه است درصورتی که مردم بسیار زیادی برای اعزام به مرقد مطهر امام خمینی (ره) تمایل دارند، ولی متاسفانه به دلیل کمبود امکانات اولویت با نوجوانان و جوانانی است که د برای اولین بار اعزام خواهند شد

  • قزوین فردا