قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

قزوین فردا/ امر به معروف واجب فراموش شده‌ای است که مقام معظم رهبری بر اجرای صحیح و دقیق آن در جامعه بارها تاکید داشتند و هر از چندگاهی برخی آن را اجرا می‌کنند و برخی دیگر فقط در حد یک شعار از آن نام می‌برند، امر به معروف و نهی از منکر نقطه پیوند عبور از مشکلات و رهایی از معضلاتی است که بشر امروز با آن دست و پنجه نرم می‌کند و باید اجرای آن که یک فریضه واجب است وظیفه همه مردم باشد.
همانطور که مقام معظم رهبری امر به معروف و نهی از منکر را فریضه‌ای واجب و همگانی بیان می‌کنند و از امیرالمومنین علی (ع) به عنوان اولین شهید امر به معروف و نهی از منکر یاد شده است نباید به دنبال این باشیم که وظیفه امر به معروف و نهی از منکر را به دیگری و یا مسؤولان محول کنیم.
اصحاب رسانه که همیشه چشم بیدار جامعه بوده و پل ارتباطی بین مردم و مسؤولان هستند نیز وظیفه خود می‌دانند تا با درک معضلات، اسیب‌ها و مشکلات جامعه و انتقال این مشکلات به مسئولان جهت رفع نیازهای مردم اقدام کنند که در بحبوحه معضلات و مشکلات جامعه امروزی، امر به معروف این واجب فراموش شده یکی از مهم‌ترین مسائلی است که خواست مردم بوده و باید با صدای بلند به گوش متولیان امر برسد.
با توجه به دستگیری 35 نفر از اراذل و اوباش در یک مهمانی مختلط و پارتی شبانه در قزوین که به بهانه شرکت در جشن فارغ‌التحصیلی در این مجلس شرکت کرده بودند، یادآور می‌شود: امروز شبیخون فرهنگی دشمن با ابزاری که در دست دارد به سمت تهی کردن جامعه از معنویات و غرق کردن جوانان در فساد و شهوات است.
همانطور که مقام معظم رهبری غرق شدن در شهوات، از دست دادن روح تقوا و فداکاری و فضیلت‌های اصلی انقلاب را موجب فاسد شدن جامعه عنوان کردند ما بسیجی‌ها باید در وسط میدان با همان روحیه بسیجی‌های دوران جنگ یک لحظه از تهاجم فرهنگی و قتل‌عام فرهنگی دشمن غافل نباشیم.
امر به معروف و نهی از منکر به گفته رهبری بر عهده تک تک افراد جامعه است و نه تنها یک مسؤولیت انقلابی بلکه یک مسؤولیت سیاسی بوده و علاوه بر اجرای آن ما اصحاب رسانه بسیجی بر خود لازم می‌دانیم تا از مسئولانی که این واجب فراموش شده را در عرصه مبارزه با شبیخون فرهنگی دشمن اجرا می‌کنند به نحو احسن حمایت کنیم.
برگزاری پارتی‌های شبانه در باغات و ویلاهای اطراف قزوین یکی از معضلاتی بود که بارها عواقب آن گریبان‌گیر مردم قزوین شده است و خانواده‌های زیادی همیشه در این حوزه خواستار برخورد مقامات قضایی و انتظامی با هنجارشکنان بودند که برخورد اخیر دادستان قزوین با 35 نفر از اراذل و اوباش در میهمانی شبانه که آزادی‌های به اصطلاح جدید را بهانه‌ای برای مصرف قرص‌های روان گردان، مصرف مشروبات الکلی، رقص و پایکوبی و دیگر موارد می‌کنند، نونه بارز این توجه به این خواسته مردم بوده است.
همه افراد جامعه باید یک آمر به معروف بوده و دادستان قزوین را در اجرای هرچه بهتر مسائل این چنینی در قزوین یاری کنند چرا که احساس امنیت برای هنجارشکنان نتیجه‌ای جز مزاحمت برای خانواده‌های ما در پی نخواهد داشت.
این بیانیه در خاتمه با اشاره به جنگ روانی رسانه‌های خارجی عنوان می‌کند: بی‌تردید همانطور که از ابتدای انقلاب تاکنون مشخص شده است، هرجا دشمن و رسانه‌های آنها علیه ما موضع‌گیری کرده‌اند بی‌تردید حرکت ما صحیح بوده و در صراط مستقیم گام بر می‌داریم که مسأله اخیر نیز از این دست مسائل است که رسانه‌های بیگانه از جمله بی‌بی‌سی، دستگاه سخن‌پراکنی دستگاه اطلاعاتی انگلستان نیز علیه این حرکت خطیر و قابل تقدیر دادستان و پلیس امنیت اخلاقی قزوین موضع‌گیری کرده است و ما اصحاب رسانه اعلام می‌کنیم که این شایعه‌پراکنی و حمله‌های رسانه‌های معاند نتیجه‌ای جز تقویت اراده و محکم‌کردن گام‌های ما اصحاب رسانه بسیجی برای برخورد قاطع با منکرهای این چنینی در پی نخواهد داشت.

95/3/12

 سازمان بسیج رسانه و اصحاب رسانه بسیجی استان قزوین

  • قزوین فردا