قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

سیاست وازده!

شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۱۰ ب.ظ

شست و شویی کن وآنگه به خرابات خرام

تا نگردد ز تو این دیر خراب آلوده

بازار سیاست شبیه بازی فینال بین دو تیم است که حتما یک تیم برنده و یک تیم بازنده می شود و تیم بازنده یحتمل به دسته یک سقوط می کند یا ...

پس در این هماورد جمله برد برد تعریف نشده است و جمله برد برد بین دو انباز هم دل و هم زبان صدق می کند نه با دشمن معلوم! اولا کسی که وارد بازار سیاست می شود باید مسلح باشد منتها نه به تفنگ بلکه به اندیشه ، تقوا و خصوصا به بصیرت وگرنه سقوط است، حدود 1/3 ملت ایران مقلد آیت الله شریتمداری بودند ولی در این بازار سقوط کرد ، آیت الله منتظری که گذشته ای عجیبی هم داشت ولی وقتی در این بازار وارد شد بخاطر نبود بصیرت لازم آن شد که شد در صدر اسلام طلحه و زبیر هم چنین سرنوشتی داشتند!

مقام معظم رهبری پس از فتنه ی 88 فرمودند: در این معرکه مردودی یعنی سقوط.

با عرض تاسف باید گفت یحتمل عده ای هم در مرز سقوط قرار گرفتند آنهایی که دل در گرو امریکا دارند و هشدار های نایب امام زمان (ع) را جدی نمیگیرند لب پرتگاه هستند.

گفت و گو و مذاکره با امریکا به دستور ولی امر مان فقط در مورد هسته ای بود ولی چرا...، مگر امریکا چند سال پیش نگفت هر کس با ما نیست بر علیه ماست (بوش) آیا باز هم برد برد؟! چرا سیاست وازده؟! این استیصال است نه اعتدال! اگر دشمن شماره یک اهل مسالمت بود حادثه عاشورا پیش نمی آمد اگر گفت و گو با این دشمن معلوم مؤثر واقع می شد رییس تشکیلات خودگردان فلسطین باید قهرمان جهان می شد ولی دریغ از برگشت یک سانت از  زمین های فلسطین.

پس برگردیم به درون و اقتصاد مقاومتی و اصلاح امور تا فیش های نجومی ظهور نکند که البته خود رییس جمهور پس از نشستن روی صندلی ریاست جمهوری حقوق رییس جمهور که 5/4 میلیون تومان بود را به 25 میلیون تومان افزایش و حقوق وزرا را از 4 میلیون به 20 میلیون و معاونین رییس جمهور را از 4 میلیون به 22 میلیون و معاونین وزرا را از 3 میلیون به 16 میلیون افزایش داد! (رطب خورده منع رطب کی کند!)  برجام اول کافی است! به برجام های بعدی نیندیشیم، مشکل سیاستمداران به ویژه وزارت خارجه به کارگری 2 بند از فروع دین یعنی تولی و تبری است نه جابجایی معاون انقلابی یعنی امیر عبداللهیان!

وزارت خارجه اگر می خواهد خودی نشان دهد باید به تعبیر مقام معظم رهبری انقلابی عمل کند، در مقابل دشمن مثل هشدار آقا به عربستان در مورد شهدای منا، یا مثل هشدار سردار سلیمانی به آل خلیفه در بحرین، یعنی تصمیم انقلابی و عمل انقلابی.

کجا به بره دمی گرگ ها امان دادند

کجا که راه زنان گل به کاروان  دادند

تو از کدام نبی و وصی دلیر تری

تو از کدام خلیل خدا خلیل تری

به گوش بت کده غیر از تبر نباید گفت

چه گویمت که از این بیشتر نباید گفت

حسین نجفی

95/4/5

  • قزوین فردا

نظرات  (۱)

ایول سردار
خیلی عالی ، زنده باشی و پرتوان