قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

قزوین فردا/روح الله عباسپورنماینده سابق بویین زهرا وآوج درمجلس شورای اسلامی به سمت مشاور معاونت اجتماعی وپیشگیری ازجرایم قوه قضاییه منصوب شد.
خبرهای ویژه وتحلیهای روز را از کانال تلگرام #حسن_رجبی دریافت نمایید
  • قزوین فردا

نظرات  (۱۲)

lمشاوز  /خدا اخر عاقبت  ما رو ختم بخیر کند
ماشاالله خوبه که بیکار نمی مونند. جوونا بیکار باشند مشکلی نیست که
  • خودم و خودش
  • خاک تو سر این مملکت و قوه قضاییه اش قحط الرجال اومده
  • خودم و خودش
  • ناگفته نمونه ایشون پرونده زمین خواری دارن جهت اینکه پرونده شون به اجرا درنیاد و ماست مالی بشه دست به دان قوه قضاییه شده تا پروندش ماست مالی بشه 

    مشاور در مملکت ما به معنی این است که فرد ی که معزول شد؛  دارای یک شغلی باشد.

     ولی خداییش مشاور  یعنی هیچ کاره ای که هم خودش و هم دیگرانش میخواهند بدون شغل نباشد

    بهر حال این طور آدم ها یک جایی باید حکمی بگیرند تا  مردم نگویند پس کجا کار میکند وچرا بیکار است

  • انشااله سرباز آقا
  • واقعا برای شمایی که پشت سر این مرد ولایتمدار حرف میزنید متاسفم. تقصیر ندارید چون حاجی رو نمیشناسید. گوشتون از چرندیات اون فتنه گر ظالم پره. 
    خدا جای حق نشسته.  مرگ بر فتنه گر.  درود بر حاج روح الله عباسپور.
  • انشااله سرباز آقا
  • آهای شمایی که اینجوری راحت پشت سر حاج روح الله عباسپور حرف میزنید برید استغفار کنید و ازون ظالم فتنه گر دوری کنید.  
            مرگ بر فتنه گر ......... درود بر حاج روح الله عباسپور ولایتمدار        
    محمد. آ.ب  
    تهران. سگزآباد
  • علی اکبر نجفی فرد
  • باعرض سلام وخسته نباشید در یک جمله بخداوندی خدا برید توبه کنید که چوب خدا صدا ندارد .ببینید من اسمم را نوشتم که فکر نکنید دارم طرفداری از ایشان میکنم نه بقران مجید دارم واقعیت رامیگم.اگر هر کسی حرفی داره مثل یک مرد بیاد بگه ثابت کنه اگه درست بود ثابت کرد من هم از ایشان جدا میشم .ولی وای بر کسانی که تهمت ناروا بزنند
    سلام
    ابتداتبریک به جهت انتصاب شایسته شماکه ازنیروهای ارزشی نظام بوده وهستید
    حاج آقامتاسفانه درشهری که شما سالهانماینده بودیدرییس زندان که حتی به نظام هم تعهدی نداره تنهابانردبان امثال به اصطلاح شیخ بالا آمده والان هم میخواهنداورابه عنوان مدیرعامل ستاددیه منصوبش کنندچرا؟مگه قطع الرجاله که ازیک آدمی که درمحل ماصدهانفررابه جهت موادفروشی معتادکرده جالب اینکه همان آدمهاکه شریکی موادفروشی میکردن وقتی دستگیرمیشن ایشان کاملا حمایت میکنه اززندان قزوین به زندان بویین زهرا میاره که به آنهاسخت نگذره واگه نیاره همانهاآبروشه میبرن لطفاجلوی این .....رابگیریددیگه بسه این فردهیچی ندارهههههههه
     یاعلی مبارکه
    سلام خواهشا  یه  کم به فکر مردم  بیچاره  که به قول امام  اونها شما رو به این سمت ها رسوندند  باشید   التماس دعا
    سلام من ساکن تهران هستم و فقط تو شهرستان یک واحد تولیدی دارم ولی شما که مردمانی مذهبی هستید و شهرستان بویین زهرا در روزهای محرم نشان از ارادت به اهل بیت دارید بدونید نماینده سابق شهرستان شما با نماینده جدید شهرستان تون قابل قیاس نیست عالم و دلسوزی رو از دست دادید و جای اون کسی رو انتخاب کردید که در مجلس حرفی برای شهرستان ندارد