قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

  ریز اسامی مسئولان متخلف را در اختیار داریم و به موقع اسامی آنها را ابلاغ می‌کنیم تا مردم تصمیم بگیرند که چگونه باید با این گونه مسئولان برخورد شود

آیت‌الله عابدینی  در خطبه های نماز جمعه قزوین به تلاش برخی‌ها برای تغییر کاربردی غیر قانونی 30 هکتار از زمین های مرغوب و حاصل خیز هفت سنگان اشاره وگفت: این 30 هکتار از زمین های کشاورزی بسیار مرغوب هستند و رهبری هم تأکید کرده‌اند هیچ کسی اجازه تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی را ندارد، حتی اگر بخواهد بر روی آن حوزه علمیه ایجاد کند.

 

وی خاطرنشان کرد: عده‌ای دست به دست هم داده بودند، شاید هم از اختیارات مدیریتی خودشان امانت وار رفتار نکرده بودند و این زمینه‌ها کم کم داشت از حیّز انتفاع کشاورزی خارج و به مالکیت خصوصی افرادی در می‌آمد و اینکار در حال تمام شدن بود.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین اظهار کرد: چند ماه پیش در شورای عالی شهرسازی و معماری در این خصوص جلسه‌ای تشکیل شد و خوشبختانه مصوبه‌ای که از آن شورا خارج شد، ممنوعیت استفاده از این زمین‌ها و تغییر کاربری آنها بود و با این اقدام جلو یک فاجعه گرفته شد.

 

امام‌جمعه قزوین تصریح کرد: از شورای عالی معماری و شهرسازی برای این اقدام تشکر می‌کنیم که به داد مردم، بیت المال و همان کسانی که قصد تغییر کاربری را داشتند رسیدند تا به این ظلم آلوده نشوند.

 

وی بیان کرد: به مسئولانی که به این معنا آلوده شده‌اند نصیحت می‌کنیم و هم به آنها به نمایندگی از همه نمازگزاران دستور می‌دهیم که دیگر این روند غلط را ادامه ندهند، بنی اسرائیلی عمل نکنند و قانون را دور نزنند و مال را برای خودشان و به نام اطرافیانشان ثبت و ضبط نکنند و هر چه سریع‌تر از این راه غلط بازگردند.

 

آیت‌الله عابدینی تأکید کرد: بعضی گفته بودند که حالا امام جمعه چیزی گفته و شما هم کار خودتان را انجام دهید و گفته بودند که گلوله‌های امام جمعه مشقی است. ما ثابت می‌کنیم که گلوله‌های ما جنگی است و این را رها نخواهیم کرد و پیگیری می‌کنیم.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین تصریح کرد: به همه کسانی که خودشان را به این معنا آلوده کرده‌اند اخطار می‌کنیم که ریز اسامی آنها را در اختیار داریم و به موقع اسامی آنها را ابلاغ می‌کنیم تا مردم تصمیم بگیرند که چگونه باید با این گونه مسئولان برخورد شود.

 

وی یادآور شد: از استاندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، وزیر مسکن و شهرسازی، شورای عالی شهرسازی و معماری خواهش می‌کنیم نگذارند تا به حق مردم آسیبی وارد شود.


 

  • قزوین فردا