قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

الوعده وفا...

شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۲۱ ب.ظ

اگر ز باغ رعیـت ملک خورد سیبی                         برآورند غلامــان درخت را از بیخ

الوعده وفا...
اظهار درد و دل به امام مهدی (عج): مولا جان این روز ها گویا همه چیز دستخوش تحول شده ، گویا چینش ها جابجا شده و به راحتی مدعیان زیر قول هایشان می زنند! گویا هر کس ساز خود را می نوازد و نقدها را به نسیه می فروشند ، گویا دیگر از این ستون به آن ستون فرجی نیست و اگر هم حرکتی هست ولی متاسفانه برکتی نیست، مولا جان می فهمیم که دلیل خودمان هستیم ولی... آقا جان طعمه منیت ها شده ایم و غرور و تمرد از فرامین صریح نایبت آبرویمان را لکه دار کرده! گویا غفلت ها همه چیز را از یاد برده ، مولا جان از زمانیکه پایمان را از گلیم مان بیشتر دراز کردیم  به حق خود قانع نشدیم همه چیز رنگ دیگری یافته است، آقا جان سمت و سو ها عوض شده و یحتمل مقصد را گم کرده ایم
، آقا جان بعضی از مدعیان با مدیریت اشرافی با غرور دینی مان بازی می کنند و درون ما را از حساسیت های انقلابی تهی می کنند ، آقا جان الوعده وفا عجل علی ظهورک، مولا جان تا عده ای کدخدای پوشالی را بر ما مسلط نکرده اند چاره ای، آقاجان عده ای مسیر انقلاب را عوض می کنند و فریاد های نایبت که می فرماید انقلابی تصمیم بگیرید و انقلابی عمل کنید را پشت گوش می اندازند و ولی نعمتان اصلی که مردم هستند را اغفال می کنند ، مولا جان بعضی از مدعیان با شیطان بزرگ و طاغوت اعظم سر سازش دارند! شیطانی که برای محوش خون ها ریخته شده ولی مدعیان قصد برخورد با آن را ندارند و با خوش مشرب های خود دل خانواده های شهدا را می آزارند!
ولی مولاجان ما به همان عهد الستی که با خاندان شما بستیم پایبندیم و این ادعا با اطاعت از ولی فقیه قابل اثبات است ولیکن مارا هم ظرفیتی هست و مباد وسعت عهدمان تبدیل به جولان شیاطین قرار گیرد، حاشا و کلا که دست مارا رها کنی، ادرکنی ادرکنی ادرکنی.
هرکه در سینه دلی داشت به دلداری داد                 دل نفرین شده ماست که تنهــاست هنوز
روح شهدا و امام شهدا بلند و شاد،
عمر با برکت نایبت مقام معظم رهبری بلند،
فرج و ظهورت نزدیک،
اراده پیروانت محکم.

والسلام علی من التبع والهدا
حسین نحفی
95/5/16

  • قزوین فردا

نظرات  (۳)

سلام  دعای راستگویان مستجاب خواهد شد مخصوصا جانباز انقلابی عزیزی مثل حسین آقا خدایا فرج ظهورش راتعجیل بفرما.
به حاشیه بردن ارزشهای اسلام وانقلاب واقعی به همه دولتها بر میگردد الهم عجل علی ظهورک
حاج حسین آقا سلام ، انشاءالله خداوند به آه دل شما و دیگر عزیزان جانباز ، شر همه خائنین به اسلام و ملت را از سر این مملکت کم و کوتاه و آنها را بیشتر از این رسوا کند . با آرزوی سلامتی برای شما برادر بزرگوار.