قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

Untitled_Panorama1 copy

به گزارش قزوین فردا  به نقل از مهر مردم دفتر رئیس دولت های نهم و دهم با صدور اطلاعیه ای ، از حضور پرشور و  با نشاط مردم شهرهای بافق و ملارد  و همچنین اهالی دو منطقه نارمک و مسعودیه تهران در مراسم سخنرانی های دکتر احمدی نژاد در باره تبیین آرمان های انقلاب و بازخوانی گفتمان امام خمینی (ره) تقدیر و تشکر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برنامه سخنرانی های دکتر احمدی نژاد رئیس دولت های نهم و دهم در جهت تبیین آرمان های انقلاب و بازخوانی گفتمان امام خمینی (ره) به عنوان اقدامی در جهت ادای تکلیف ملی و اسلامی و پاسخ گویی به یک ضرورت قطعی انقلاب، همچنان ادامه دارد.

درچارچوب تحقق این هدف و در اجابت معدودی از انبوه دعوت های مردمی از سراسر کشور ، جناب آقای دکتر احمدی نژاد با سفر به شهرهای ملارد و بافق و همچنین سخنرانی در دو منطقه نارمک و مسعودیه ،  به تبیین نقش تعیین کننده و جایگاه مهم مردم در نظام تصمیم گیری کشور و انقلاب پرداخت و با بیان اینکه عدالت ضامن عزّت انسانی ، مقوم آزادی ، تامین کننده حقوق انسانی و دادن فرصت برای عزّت مداری انسانهاست، تاکید کرد که رفتار نهادهای حاکم و نحوه تعامل آنان با مردم باید به ارتقاء احساس عزّت و کرامت مردم و گسترش خودباوری و اعتماد به نفس عمومی منجر شود.

با اغتنام این فرصت ، مراتب قدردانی صمیمانه و خاضعانه خود را از مردم عزیز و قدرشناس شهرهای ملارد و بافق و اهالی دو منطقه نارمک و مسعودیه تهران که حضور شور انگیز و  با نشاطی را در استقبال از خادم ملت نشان دادند ، ابراز می داریم.

با امید به پیشرفت همه جانبه ایران همیشه سرفراز ، عزت و سربلندی روز افزون ملت ایران در سایه اهتمام خدمتگزاران راستین و صادق کشور به رشد و شکوفایی این سرزمین و گام برداشتن در جهت تحقق آرمان های انقلاب اسلامی .

       دفتر رئیس دولت های نهم و دهم

  • قزوین فردا