قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

قزوین فردا/حجت الاسلام سید مرتضی حسینی نماینده سابق قزوین با اشاره به سفر ریاست محترم جمهوری در جمع مردم  که به مناسبت شهادت امام سجاد(ع)(شنبه 24 مهر 95)در حسینه آیت الله موسوی شالی(ع) برگزار شد گفت:این سفر اقای روحانی که تشریف آوردند به  قزوین ، برای  استان قزوین هیج دستاورد جدیدی نداشته است این چیزهاکه می گویند دروغ است برای بحث  آب سد طالقان ماقبلا مصوبه اش  را در حضور رییس مجلس گرفته ایم (حاج آقا عباسپور هم اینجا حضور دارند)کارهای اجرایی انتقال آب شرب سد طالقان به قزوین اوایل امسال هم شروع شده است.اینها اینجا آمدند گفتند آقای روحانی آب سد طالقان را برای قزوین آورده است؟!

نشست اعضای مجمع نمایندگان استان قزوین در دفتر دکتر لاریجانی

تاکید رهبری و مسأله آب در استان قزوین

مورخ ۱۴ دی ماه ۱۳۹۳


 در چهاردهم دیماه ۱۳۹۳ مجمع نمایندگان استان قزوین به همراه استاندار و معاونینش و وزیر نیرو و معاونینش در دفتر دکتر لاریجانی، رییس مجلس گرد هم جمع می شوند تا در خصوص بحران آب در استان قزوین به بحث و بررسی بپردازند. این نشست مصوبات بسیار مهمی داشت که در رسانه ها منتشر شد. 

در ادامه نامه مورخه ۴ بهمن ماه ۱۳۹۳ دفتر دکتر لاریجانی به آقای مهندس چیت چیان، وزیر نیرو و مهندس حجتی، وزیر جهاد کشاورزی و دکتر تاجگردون، رییس کمیسیون تلفیق رسیدگی به بودجه ۱۳۹۴ را جهت تنویر افکار منتشر می‌کنیم.











  • قزوین فردا