قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب
قزوین فردا / صفت الله صالحی قائم مقام حزب موتلفه اسلامی استان قزوین در وبلاگ مستندخود به عنوان سخنی باسرکار نماینده نوشت:🔹هفته گذشته نامه تعدای از نمایندگان وابسته به فراکسیون امید همزمان با فراخوان شیرین عبادی معاند نظام اسلامی جهت فراخوان همبستگی جهانی برای آزادی نرگس محمدی منتشرگردید که برای ریاست محترم قوه قضائیه تعیین تکلیف نموده بودند وخواستار نقض حکم ورسیدگی مجدد برای فردی شده بودند که درفتنه 88 نقش اساسی داشت وبارها وبارها همراه با همسرش ضدانقلاب فراری تقی رحمانی تحرکات سیاسی برعلیه ساختار نظام اسلامی را در پرونده هایش دارد.
🔹اما علیرغم اینکه بسیاری از بزرگان ونمایندگان سرشناس وکارآزموده جریان اصلاحات مجلس نامه مذکور را امضا ننموده بودند امضای سرکارخانم زرآبادی نماینده مردم شریف قزوین در ذیل این نامه تعجب برانگیز بود

🔹در همین ارتباط دادستان کل کشور از نامه اخیر نمایندگان مجلس درباره نرگس محمدی انتقاد کرد. حجت‌الاسلام منتظری  در کنگره 3 هزار شهید استان خراسان شمالی گفت: در مسأله برجام یک مثلث درست‌ شده است که یک ضلع آن در خارج از کشور است که خود را مدعیان حقوق بشر می‌خوانند و ضلع دیگر درون کشور هستند که افرادی را در داخل تربیت‌ کرده‌اند و به آنها خط می‌دهند.
🔹وی ادامه داد: متأسفانه ضلع دیگر این مثلث در قالب مسئولانی است که در جامعه شاهد آن هستیم که نادانسته و از روی جهل و غفلت حرکت‌هایی می‌کنند. دادستان کل کشور تصریح کرد: اخیراً تعدادی از نمایندگان نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضائیه نوشته و امضا کرده‌اند و خواستار حمایت از افرادی شده‌اند که یک ضلع شوم از این مثلث هستند. منتظری ادامه داد: این افراد که نمایندگان مجلس خواستار حمایت از آنها هستند- پرونده‌هایی دارند که از وضعیت مناسبی برخوردار نیست و نمایندگان قبل از نوشتن نامه در حمایت از عناصر مطرود، وضعیت پرونده آنها را بررسی کنند و آن را مورد بررسی قرار دهند. دادستان کل کشور با بیان اینکه «اگر قوه قضائیه اسناد تخلف این افراد را برملا نمی‌کند، دلیل این نیست که انسان‌های خوبی هستند» عنوان کرد: اگر این حرکت‌ها از روی نادانی انجام شود، برای جامعه و نظام مصیبت است و اگر این حرکت‌ها عمدی باشد، برای جامعه مصیبت بزرگی است.
🔹لذا به سرکار خانم نماینده توصیه میگردد قبل از هرگونه امضا واظهار نظر حداقل در مورد موضوع در اینترنت به جستجو بپردازید و از معروف بودن و یا منکر بودن موضوع مطلع گردید لطفا مواظب باشید خدای ناکرده مورد سوء استفاده برخی از فرصت طلبان و فتنه گران قرارنگیرید ضمن اینکه در شهر واستان ما نیز زندانیان خانمی پیدا میشوند که به علت بدهکاری ویا تصادف و حتی قتلهای غیرعمد درزندان به سر میبرند حضرتعالی میتوانید با همکاری ستاد دیه بانی خیرشوید وبا قوه قضائیه در رابطه آزادی آنان به مکاتبه بپردازید توفیقات شما را دراجرای وظائف نمایندگی پیرامون سوگندی که یادنموده اید از خداوند منان خواستارم .
🔹درگذشته نه چندان دور هم برخی از نمایندگان قزوین در حمایت از ایجاد پارلمان دوستی ایران وآمریکا پیشنهادی به نمایندگان دادند یکی از اعضای شورای شهر با اظهار خوشحالی از دریافت جایزه نوبل به شیرین عبادی خواستار نامگذاری یکی از خیابانهای اصلی قزوین به نام این معاند نظام وانقلاب گردیدوبعدها این اظهارات به ضررشان منتهی گردید.
🔸نرگس محمدی کیست؟او روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب و نائب‌رئیس کانون مدافعان حقوق بشر و همسر «تقی رحمانی» است که در شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر استان تهران به ۱۶ سال زندان محکوم شده است.
🔸نگاهی به کارنامه نرگس محمدی پیش و پس از فتنه که از اعضای فعال فتنه سال ۸۸ بود، نشان می‌دهد که وی در جایگاه نائب‌رئیس گروهک کانون مدافعان حقوق بشر و رئیس هیئت اجرایی شورای ملی صلح، پازل مواضع و رهنمودهای شیرین عبادی که هم‌اکنون در خارج از کشور علیه ساختار نظام فعالیت می‌کند را تکمیل می‌کرد.
🔸همچنین انتشار بیانیه و اطلاعیه به مناسبت‌های مختلف علیه ارکان مختلف نظام، تنظیم گزارشات فصلی به‌اصطلاح موارد نقض حقوق بشر در ایران، ملاقات با زندانیان سیاسی و سپردن پرونده وکالت آنان به وکلای کانون مدافعان، ملاقات آشکار و پنهان با سران جریان فتنه با هدف حمایت از آنان و القای وجود بحران در کشور و مطرح نمودن کانون مدافعان و شورای ملی صلح به‌عنوان جریانات مطرح در عرصه سیاسی کشور، اهدای جایزه به‌اصطلاح حقوق بشر به «منتظری» یک هفته پیش از مرگ او، همگی از اقدامات وی در مقطع پس از انتخابات سال ۸۸ علیه نظام اسلامی بوده است. در این بین نباید از دیدار این محکوم فتنه با «کاترین اشتون» همراه با مادر یکی از کشته شدگان فتنه، (ستار بهشتی) گذشت.
🔹صفت الله صالحی/ 2 آبان 95
----
🔸قزوین فردا


  • قزوین فردا