قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

کجایی سهراب سپهری

شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۰۳ ب.ظ

خبرگزاری فارس: ولایتمداری مهم‌ترین ویژگی‌ سعید جلیلی است

موضوع : 13 آبان

هر لحظه دم از نفاق با هم بزنند           یا حرفی از این سیاق با هم بزنند

یکبار نشد عقربه های ساعت            یک دور به اتفاق با هم بزنند

برای دانا هیچ توضیحی لازم نیست ولی برای نادان هیچ توضیحی کافی نیست 13 آبان سالگرد 3 رویداد است:

1-تبعید امام (ره) به ترکیه در تاریخ 13/9/1343

2-کشتار دانش آموزان در دانشگاه تهران در تاریخ 13/9/1357

3-تسخیر لانه جاسوسی امریکا توسط دانشجویان در تاریخ 13/9/1389

مدتی بعد از تسخیر لانه جاسوسی امریکا امام (ره) فرمودند:

رابطه ایران و امریکا رابطه گرگ و میش است، الهی که این رابطه قطع شود پس از تسخیر عده ای مثل دولت موقت (آن شب چند بار پوشاک عوض کردند) خدمت امام می رسند و اعلام خطر می کنند! که امام (ره) آن جمله معروف را می فرمایند: امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

آخرین سفیر امریکا در ایران پس از این اتفاق میگوید :

روش سست و بی بنیاد کارتر و سیاست خارجی او و اقدامات نا معقول برژینسکی منجر به گروگان گیری اعضای سفارت امریکا شد و یک دوران تحقیر ملی که در تاریخ امریکا نظیر آن دیده نشده آغاز گردید. در مورد این اظهارات باید گفت با نگاه منفی ما این سفیر حرف درستی گفته، چراکه سر بلندی و سرشکستگی هر کشور در دست دولت هاست و نهایتا کارتر رییس جمهور یک دوره ای امریکا شد و دولت را به ریگان واگذار کرد و این اتفاق  در هر کشوری متصور است، و این اتفاق در انتخابت سال 96 در ایران هم قابل پیش بینی است. متاسفانه دولت یازدهم مارا در مقابل امریکا ضعیف نشان داده و حتی به دشمن کادو هم هدیه می دهند! (کادو از سوی وزیر امور خارجه ایران و معاونش و برادر رییس جمهور به وزیر خارجه امریکا و معاونش در زمان مذاکرات هسته ای)

رفتار دولت یازدهم در مقابل امریکا با مشی امام (ره) و مقام معظم رهبری سازگاری ندارد و فرزندان انقلاب اسلامی از این انفعال دولت در مقابل امریکا ناراحتند و به همین دلیل باید به آنها گفت : حداقل به خاطر سهراب سپهری آب را گل نکنید!

آیا دولت یازدهم به جمله ی دعاگونه امام (ره) مراجعه کرده که فرمود الهی که این رابطه قطع شود؟ آیا نظرات امام (ره) و مقام معظم رهبری درباره امریکا برای دولت یازدهم ملاک عمل است؟ متاسفانه جوابش منفی است چون در عمل دیده نمی شود و دولت باید تقاص این رفتار را بپردازد و مردم دشمن ستیز ایران کاملا این موضوع را رصد می کنند و به موقع تصمیم می گیرند.

لطف حق با تو مدارا ها کند         چون که از حد بگذرد رسوا کند

به عنوان یک شهروند به دولت یازدهم عرض می کنم که با پابرهنه ها باش چون آنها کفشی ندارند تا در آن ریگی باشد نه در صدد رضایت دشمنان فاعتبر اولی الابصار...

روزی که الفبای انا الله نوشتیم                   گفتیم که ما نوکر آقای بهشتیم

یک پیرهن مشکی و یک بیرق روضه                   بانی شد و ما بنده ابلیس نگشتیم

والسلام علی من اتبع و الهدی

حسین نجفی

95/8/13

  • قزوین فردا