قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

Image result for ‫علیرضایی استانداری قزوین‬‎

به گزارش قزوین فردا پایگاه خبری دانشجویان استان قزوین «کیوسنا»در یاداشتی در پاسخ به اظهارات علیرضایی مدیر کل روابط عمومی استانداری قزوین با خبرگزاری ایرنا نوشت: برای چندمین بار است که مدیرکل روابط عمومی استانداری بجای ایفای وظیفه سازمانی خود که همان اطلاع‌رسانی صحیح خدمات دولت است پا را فراتر نهاده و خود را تئورسین اصلاحات دانسته و افاضاتی را مطرح کرده که اگر دقایقی در آن تفکر می کرد انشاء او زیباتر می‌نمود.

در هیچ دوره ای نمی توان اصلاح طلبی را سراغ گرفت که در نقد تغییر و تحولات مدیریتی یک دولت، از ارزش ها هزینه کند و پشت ارزش های انقلابی و مقدسات دینی سنگر بگیرد.

این جمله مدیرکل روابط عمومی استانداری آنقدر خنده دار است که مرغ پخته را هم به خنده وا می دارد. زیرا از بدو بسته شدن نطفه جریان مدعی اصلاحات از سال ۱۳۷۶ و قبل‌تر از آن، این قوم دعوی خط امام داشته و خود را شاگرد اول مکتب حضرت امام خمینی(ره) معرفی می‌کردند و پشت امام پنهان و کار را به جایی رساندند که فتنه آمریکایی، انگلیسی ۸۸ را به راه انداختند و رای ۴۵ میلیونی مردم را نپذیرفتند و انگ تقلب برآن نهادند.

نخست وزیر امام ، ستون انقلاب، نوه امام، خانواده امام، لقب جانباز انقلاب برای آغاجری، پدر معنوی اصلاحات، خط راستین امام، مطرودین امام، حجتیه ها،  یا حسین میر حسین، و صدها کلید واژه دیگر فقط بخشی از حربه‌ها و سلاح تخریب دوستان مدعی اصلاحات بود که علیرغم حمایت ‌های امام المسلمین امام خامنه‌ای(مدظله) ازهمه دولت‌ها به ویژه دولت نهم و دهم هر روز نثار دولت می‌شد و هنوز هم ادامه دارد و کار را بجای رسانده است که حجه‌الاسلام  سید حسن خمینی را در جوار فرزند آقای منتظری شیخ ساده‌لوح می‌نشانند تا خط امام را دربین مردم وارونه جلوه دهند و مردم را به اشتباه بیاندازند.

اما دربخش دیگر سخنان شما آمده است : مدیران در دفاع از دولت و برنامه‌های آن نباید لکنت زبان داشته باشند.

و یکی از مشکلات اساسی که باعث می‌شود مخالفین دولت جریح شده و توقعات نابجا و تحلیل‌های یک جانبه ارائه دهند، سکوت و بی‌تفاوتی برخی مدیران در دفاع از دولت است و مدیران اجرایی از عملکرد دولت، برنامه‌ها و سیاست‌های آن باید دفاع کنند.

جناب آقای مدیرکل؛ شما اولین و آخرین مدیرکل روابط عمومی استانداری نبوده و نیستید و خیلی هم با اوضاع اطلاع‌رسانی بیگانه نبوده و نیک می‌دانید مدیرانی که با دستبوسی برخی حضرات صاحب قدرت به روی کار بیایند اصلا بدرد مدیریت نمی‌خورند و اعتماد به نفس لازم را برای خدمت به مردم و دفاع از دولت ندارند، زیرا بدنه مدیریت استان هنوز از یاد نبرده است که افرادی در طراز، استاندار، مدیر کل، رییس سازمان و حتی مدیر در سطح «نمایشگاه بین المللی» را با چه پز و افاده‌ای یک شبه آوردند و تیتر روزنامه‌های خود کردند که شب نشینی آنها در منزل، سبب انتصاب شد اما هنوز مرکب امضای حکمشان خشک نشده بود که با انگ محافظه کار، معامله گر، یارسالار، یا یارداود، حتی نگذاشتند تا وسایل شخصی خود را از درون میز کارشان جمع کنند. قفل درب اتاق‌ها را عوض کردند! شما با چه رویی خواهان دفاع مدیران از دولتی هستید که حتی به خود آن‌ها وفادار نبوده، چه برسد به منتقدین. نفرمایید که از کمپین تغییر مدیران بی‌اطلاع هستید و از انگ‌های سیاسی دوستان همکار خود خبر ندارید.

اما برای خدمت انجام شده باید اطلاع‌رسانی صورت بگیرد حرف حقی است، به قول مثل معروف «مشک آن است که خود ببوید نه آن‌ که اعطار بگوید» خدمت در هرکجا صورت بگیرد مردم  می‌فهمند و حافظه تاریخ از یاد نخواهد برد و اگر هم خدمتی صورت نگیرد با رپرتاژهای یک میلیون و دو میلیون تومانی روزنامه‌های طرفدار روحانی هم نمی‌شود افکار مردم را قانع کرد.

اگر بگویید صدای استغاثه کارگران شرکت شیشه قزوین و هزاران کارگر بیکار شده واحدهای تولیدی را نشنیده‌اید بی‌انصافیست.

زیرا معنای نداشتن تمدید دفترچه درمان خانواده را کسانی می‌فهمند که از فیش‌های نجومی برخوردار باشند، همانهایی که ذخیره‌های نظام نامیده شدند، همان‌هایی که قرار بود برایشان مجسمه طلا بسازید.

حالا من از شما سئوال می‌کنم چه کاری شده است، چند واحد جدید راه اندازی شده، اگر استانداری قزوین با فراخوان بیکاران از سهم اشتغال ۲۰ هزار نفری فقط ۵۰ نفر را به کار معرفی کند ما قول می‌دهیم از سوی منتقدین برای شما ۵۰ بیلبورد در سطح شهر نصب و از دولت سپاسگزاری کنیم شما نگران لکنت زبان دوستان اصلاح طلب نباشید ما زبان گویای شما خواهیم بود.

دولت یازدهم صبوری، متانت، عقلانیت و قانون مداری را در راس و محور برنامه ها و اقدامات و فعالیت های خود قرار داده است!!

از این جمله انشاء شما انبساط خاطر زایدالوصفی حاصل شد و صدای ریسه خنده ما باعث اذیت همکاران شد؛ صبوری، متانت، قانون مداری، عقلانیت اگر این کلمات را در امتداد کلیدواژه‌های معروفِ  بروید به جهنم، همیشه دلواپس، تازه بدوران رسیده، ترسو، بزدل، کاسبان تحریم، عقب مانده، عصر حجری، همیشه نگران، بیسواد، کودک، خواهان گلابی، ناراضی، بی شناسنامه، خطای دید دارند، شکر نمی‌کنند، از دیوار بالا رفته و دهها لفظ و کلمات توهین‌آمیزی که بجز در دربار مستبدان و پادشاهان سابقه نداشته را شما عقلانیت، متانت، و صبوری می‌نامید؟ اگر اندکی انصاف داشتید این ادبیات نثار مردمی شده است که حضرت امام خمینی(ره) وحضرت امام خامنه‌ای(مدظله)  آنها را ولی نعمت و خود را خادم آنها می‌دانند.

جناب آقای مدیرکل شما را چه کسی مجبور کرده است تا بجای ایفای نقش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان مطبوع خود، برای چندمین بار مواضع حزبی بگیرید شما خادم همه مردم هستید نه مطیع و فرمانبردار هم حزبی‌های سیاسی خارج از بدنه مدیریت.  شما چرا مانند «زیبا کلام» برای هر نقد و موضع‌گیری سیاسی در استان با ردیف کردن کلمات و الفاظ سیاسی کارهای نکرده را به نام دفاع از دولت به خورد مردم  می‌دهید؟ آیا شما بجز مسئولیت محوله اداری وظیفه دینی و شرعی در برابر مردم خود ندارید؟ آیا فریاد التماس کارگران برای دریافت حقوق به استانداری نرسیده است؟ آیاگوش شما را نیازرده است؟ هشدار نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی که نرخ رشد بیکاری در استان و افزایش آمارهای اعتیاد و طلاق و … را چگونه تحلیل و تفسیر می‌کنید؟ اگر اندکی با مردم صادق باشید هرگز لکنت زبان نگرفته و ناچار نخواهید بود تا با آوردن اتوبوسی دانش آموزان از نقاط مختلف استان مراسم استقبال از دولت تدبیر را گرم کنید.

 منبع /سایت کیوسنا قزوین 28آبان95

------------------------------------------------------

دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین

مدیران در دفاع از دولت نباید لکنت زبان داشته باشند

قزوین-ایرنا- مدیرکل روابط عمومی استانداری و دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین گفت: مدیران در دفاع از دولت و برنامه های آن نباید لکنت زبان داشته باشند.

نصرت الله علیرضایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از مشکلات اساسی که باعث می شود مخالفین دولت جریح شده و توقعات نابجا و تحلیل های یک جانبه ارائه دهند، سکوت و بی تفاوتی برخی مدیران در دفاع از دولت است.
وی اظهارکرد: این یک امر بدیهی است که مدیران اجرایی از عملکرد دولت، برنامه ها و سیاست های آن باید دفاع کنند.
دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین با اشاره به ارزیابی عملکرد مدیران از سوی دولت، گفت: دولت با هیچ مدیری عقد اخوت نبسته و تداوم مسئولیت ها براساس کارآمدی، حفظ شایستگی و مبتنی بر ارزیابی شاخص های مختلف مدیریتی و سیاسی و سنجش حرکت در چارچوبها، سیاست ها، شعارها و اجرای برنامه های دولت می باشد. 
علیرضایی، به برخی انتقادها درخصوص انتصاب مدیران در استان اشاره کرد و گفت: این حق قانونی و طبیعی دولت است که بخواهد مدیرانش را برگزیند و یا برای بهبود در جریان امور دست به تغییر و تحول بزند.
علیرضایی اظهارکرد: اکنون که در سال پایانی دولت یازدهم هستیم هنوز برخی مدیران در جمع بخشداران و مدیران دستگاه ها در سطوح استان، شهرستان و بخش‌ها نمایندگان دولت در دستگاه های اجرایی هستند و دولت از ظرفیت آنها استفاده می کند که این واقعیت اظهر من الشمس است و نشان از دیدگاه و رویکرد دولت در انتخاب مدیران و استفاده از ظرفیت گروه ها و جریان های مختلف سیاسی دارد.
این مسئول گفت: تغییر و تحولات مدیریتی در دولت یازدهم نه تغییراتی سریع و شتابزده و نه ضربتی و حذفی بوده است. 
وی ادامه داد: شایسته است منتقدان دولت انصاف به خرج دهند و تغییر و تحولات مدیریتی دولت یازدهم را با دوره گذشته مقایسه کنند و بیاد بیاورند که وقتی دولت نهم بر سرکار آمد و استقرار یافت در کمتر از سه ماه کارنامه تغییر فرماندارن و بخشداران بسته شد و مدیران دستگاه های اجرایی نیز در عرض شش ماه با پست های خود خداحافظی کردند و حتی یک مدیر مخالف جریان سیاسی دولت نیز برسر کار خود باقی نماند.
علیرضایی اضافه کرد: در شرایطی که دولت نهم و دهم از نیروهای پای کار خود در پست های حساس استفاده می کرد، هیچ انتقاد و اعتراضی نبود چرا که جریان اصلاحات در استان این تغییرات را حق دولت منتخب وقت می دانست.
دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین گفت: هر دولتی که بر سرکار می آید، نتیجه انتخاب مردم و دارای یک خاستگاه، عقبه سیاسی و اجتماعی است و بدیهی است در انتصابات با شخصیت ها، اشخاص موثر، صاحب نفوذ و گروههای سیاسی همسو مشاروه، رایزنی و هم اندیشی صورت بگیرد.
علیرضایی اضافه کرد: اینها را نباید به مفهوم اینکه مدیران دولت در سطوح مختلف ابزار سیاسی یک جریان سیاسی هستند و یا اینکه از خود اختیار و اراده ای ندارند، تفسیر کرد.
وی با بیان اینکه دولت یازدهم صبوری، متانت، عقلانیت و قانون مداری را در راس و محور برنامه ها و اقدامات و فعالیت های خود قرار داده است، اظهارکرد: دولت تدبیر و امید برخلاف دوره گذشته در انتصاب ها شتاب زده و بسته عمل نکرده است.
دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین اظهارکرد: برخی منتقدان و مخالفان دولت از متانت و سعه صدر دولت یازدهم سوء استفاده کرده و سوء تعبیر، برداشت ها و تحلیل های دیگری از این موضوع دارند و رفتار توام با آرامش و متانت دولت برای برخی از این دوستان انتظارات نابجا و فزاینده ای ایجاد کرده است.
علیرضایی گفت: این دسته از مخالفین و منتقدین در مقام مدعی و صاحب حق دولت را محاکمه می کنند درحالیکه دولت در چارچوب رای مردم و پایگاه اجتماعی خود حرکت می کند و این مهم نیز هم حق شهروندانی است که به آن ایده رای داده اند و هم تکلیف و مسئولیت اخلاقی و سیاسی دولت که در تغییر و تحولات مدیریتی به این پایگاه و بدنه اجتماعی توجه کند.
وی ادامه داد: حداقل انتظار مردم این است که دولت در چارچوب رای، انتظارات، شعارها و خواسته های رای دهندگان حرکت کند چرا که اگر غیر این بود مردم به کاندیداهای دیگری اقبال می کردند.
علیرضایی در ادامه با تاکید بر هزینه نکردن از سرمایه های معنوی خاطرنشان کرد: در هیچ دوره ای نمی توان اصلاح طلبی را سراغ گرفت که در نقد تغییر و تحولات مدیریتی یک دولت، از ارزش ها هزینه کند و پشت ارزش های انقلابی و مقدسات دینی سنگر بگیرد، اما متاسفانه برخی منتقدین ومخالفین دولت مطامع و خواسته های سیاسی و جناحی خود را در پوشش دفاع از ارزش ها و مقدسات به خورد مخاطبین خود می دهند.
وی اضافه کرد: انقلابی بودن به مفهوم اخلاقی بودن، تقدم منافع ملی بر شخصی و گروهی و حفظ ارزشها و آرمانهای اولیه انقلاب است و اتحاد یک رویکرد عقلانی و انسجام بخش می باشد و لذا در میزان عمل به این دو هنجار، تفاوت بین ادعا و واقعیت انقلابی بودن را در مقام عمل به خوبی تمیز می دهد.
وی اظهارکرد: امروز کمتر خانواده ای در کشور وجود دارد که با دفاع مقدس، شهدا و ایثارگران علقه و نسبتی نداشته ‌باشد، اما گویی برخی خود را صاحبان تمام و کمال این ارزش ها دانسته و نه تنها آنها را مصادره به مطلوب بلکه در هزینه چنین سرمایه هایی حتی ولخرجی هم می کنند، در حالیکه این رفتار نه اخلاقی، نه عقلانی و نه با مبانی و اصول فکری دینی قابل جمع نیست.
مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین در پایان تصریح کرد: ارزشها و مقدسات ذخایر روز مبادای انقلاب و نظام هستند و هرگز نباید در پای جریانی خاص ریخته و مصادره و در دعواهای جناحی بی ارزش و بیهوده خرج شود. 

  • قزوین فردا

نظرات  (۱)

  • مدافع ولایت
  • خود این فرد به جهت نوکری وخوش خدمتی به خان قدرت پست اش گرفته است وهیچ هنر روابط عمومی ندارد با سر وصدا وزیراب زنی  وخوش خدمتی به شیخ وپسر ش می خواهد پیشرفت واقعیت این است امروز در آستان اصلاح طلب ها در راس نیستند بلکه باندفاسد قدرت درسر کار است اصلاح طلب ها همگی خارج از گودند