قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

محمد حسین شفیعی ها

به گزارش قزوین فردا به نقل از شاخص نیوز محمدحسین شفیعی‌ها، دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان قزوین، با اشاره به لغو سخنرانی صادق زیباکلام و حواشی رخ داده پیرامون آن گفت: بی هویتی و واداده‌گی فکری از جمله ویژگی‌های شخصیتی این فرد می‌باشد که در رفتار و مواضع او به طور کامل مشهود است

وی با بیان اینکه زیباکلام ابایی از بیان بی هویتی و عدم اصالت فرهنگی و بومی خود ندارد، افزود: متاسفانه وی یکی از اساتیدی به شمار می‌رود که معتقد به تبعیت از قدرت است و این قدرت را فقط در جنایتکاران و نظام سلطه می‌بیند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان با بیان اینکه زیبا کلام به طور آشکارا نسبت به استکبار و آمریکا ابراز تکریم می‌کند ،گفت: به طور یقین دادستان دلایل و منطقی برای لغو این برنامه داشته، ضمن اینکه دانشگاه آزاد اسلامی دستور دادستان را پذیرفته است.

شفیعی‌ها استدلال کرد: معتقد هستم تا زمانی که فردی مرزها و خطوط قرمز را پشت سر نگذاشته باشد، می‌تواند اجازه سخنرانی پیدا کند.

وی اضافه کرد: البته نباید نگران گمراهی جوانان و نسل امروز بود زیرا آن‌ها حقایق و واقعیت‌ها را می‌بینند و خود قادر به قضاوت درمورد جریان‌های روز هستند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی قزوین در رابطه با اقدام برخی مبنی بر انتشار نامه دادستانی در شبکه‌های اجتماعی بیان کرد: نامه نگاری میان مسوولان در این سطح خاص به طور یقین قابلیت انتشار آزاد ندارد و باید با فردی که چنین اقدامی کرده مطابق با مقررات به شدت برخورد شود.

شفیعی‌ها تصریح کرد: متاسفانه برخی عناصر مسئله‌دار در حوزه‌های سیاسی استان حضور دارند و این موضوع را نمی‌توان انکار کرد.

فرماندار جمهوری اسلامی بودن و یا هواداری از فتنه و عناصر آن ؟!

دبیر حزب موتلفه اسلامی قزوین در خصوص برخی اقدامات غیرقانونی روابط عمومی فرمانداری در شبکه‌های اجتماعی و حمایت از کمپین‌ یکی از عناصر فتنه۸۸ بیان کرد: آقای فرماندار باید تکلیف خود را مشخص نماید؛ فرماندار جمهوری اسلامی بودن و یا هواداری از فتنه و عناصر آن ؟!

شفیعی‌ها در پایان تصریح کرد: استاندار قزوین باید وضعیت فرماندار خود را روشن کند که آیا این فرد فرماندار دولت جمهوری اسلامی است یا فرماندار جریان‌ها و عناصری خاص که هنوز در مسیر فتنه قرار دارند و در برابر نظام جمهوری اسلامی ایران موضع می‌گیرند!

  • قزوین فردا

نظرات  (۲)

  • مدافع ولایت
  • این فرماندار قزوین به جای کار وخدمت به مردم روی آورده به مسائل  چالشی  و واسعه خوش خدمتی به شیخ وپسر فتنه گرش این مسائل انجام می ده وبرای خودش با اون مسئول غلاف روابط عمومی اش وحاج اقا رحمتی دامه برکاته مشغول توطئه چینی علیه نیروهای سالم وارزشی وغیرخان فاسدقدرت هستند استاندار باید تکلیف اش با فتنه وجریان فتنه مشخص کند وتبری خودش اعلام کند وسط بحالت معنی ندارد

    فرماندار قزوین با هزاران اما و اگر وبا فشار حضرت حجت الاسلام ! ! والمسلمین علیخانی به این منصب گمارده شده مگر میتواند بدون تامین نظرات حضرت حجت الاسلام !! والمسلمین مذکور تصمیمی بگیرد !

    انصاف دهید استاندار بسار محترم هم بنده خدا چه کار کند؟  خوب او هم مجبور به کنار آمدن با شیخ قدرت وثروت وایادی هست دیگه!!

    ولذا آقای شفیعی و همفکرانشان نظرات خود را اصلاح کنند

      وبدانند که فقط فرماندار بسیار محترم از مدیران قزوین  نیست که فرمان بردار حجت الاسلام و المسلمین مذکور است  . بلکه طفلکان مدیره ومدیرکان بسار محترم دیگری هم هستند که با کمی تا قسمتی دستور حاج آقای قدرت هم اکنون  در راس امور و با شدت وحدت به مردم استان در حال خدمت  هسند

    بگذارید خدمت کنند دیگه خوب نیست اذیتشان کنید گناه دارد.!