قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

خاکساران متولد سال ۱۳۲۱ در قزوین از زندانیان سیاسی پیش از انقلاب بود که ۳۴ ماه در زندان‌های رژیم پهلوی شکنجه شد. وی در زندان های ساواک با شهید رجایی، علی شریعتی و مرحوم عسگراولادی هم‌بند بود.

بنیاد جانبازان برای وی ۳۰ درصد جانبازی ثبت کرد و پس از آزادی از زندان در مسئولیت‌هایی مانند سرپرستی کمیته مشترک قزوین را بر عهده گرفت تا اینکه با آغاز جنگ تحمیلی در جبهه‌ها و ستادهای پشتیبانی به خدمت‌رسانی پرداخت و مسئولیت ستاد کمک‌رسانی جبهه غرب کشور از جمله آن‌ها بود.

خاکساران ریاست صدا و سیمای گیلان، تبریز، قم، ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین، نمایندگی صدا و سیما در دهلی نو خدمت کرد.

وی از سال‌های دور جزو فعالان امور کتابخانه‌های قزوین بود و مدتی هم در حوزه و دانشگاه به تدریس می‌پرداخت.

محمدحسین خاکساران همچنین عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین بود که با پایان دوره سوم فعالیت شورای اسلامی شهر قزوین در انتخابات شرکت نکرد و در مرکز پاسخگویی به پرسش‌های دینی فعالیت کرد.

  • قزوین فردا

نظرات  (۱)

  • مدافع ولایت
  • آری او آسمانی شد واز غنائم انقلاب چه صدر انقلاب چه حال هیچ گاه سهم خواهی نکرد ودین وانقلاب گری را دکان مطامع دنیا نکرد خداوند رحمتش نمایداویی که صادقانه با اون همه سوابق پشت تلفن می نشست وجواب های سوالهای دینی مردم می واداری تویی که برخلاف حضرات اصول گرا واصلاح طلب میلیون میلیون خرج نکرد اما مردم شهرش باهمه تغییراتشان ایشان از یادنبردنداری امروز یک انقلابی پیر آسمانی شدخوشاحالشوبدا احوال دوستداران وعشاق پست ومقام