قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

عکس خبر محمد حسین خاکساران درگذشت

🔹در پی درگذشت استاد محمد حسین خاکساران مجاهد انقلابی، معلم قرآن وعضو سابق شورای شهر قزوین دکتر طیب ملکیپور فعال فرهنگی بانوشتن خاطره ای در کانال تلگرامی خود  یاد استاد خاکساران را گرامی داشتند

🔹خداوند روحشان را غریق رحمت کند. تو مسیر بندر عباس تهران آقای رویوران کارشناس عربی صداوسیما و سخنران اجلاس سیاسی کنار من نشست و بعد احوالپرسی وتشکر بنده بابت سخنرانی جامع ایشان از من پرسید مال کدام استانی؟ گفتم قزوین گفت استان خاکسارن وپرسید ایشان را می شناسید گفتم منتخب شوراست پرسیدم شما چطور با ایشان آشنا شدید گفت مقام معظم رهبری در زمان ریاست جمهوری شان برای بازدید  به صدا وسیماآمده بودند رییس صدا وسیما محمدهاشمی برادر هاشمی رفسنجانی رییس تشخیص مصلحت نظام بود بعد از خیر مقدم به ایشان برنامه بازدید یک روزه آقا را اعلام نمود وگفت نهار هم تو دفتر رییس از ایشان پذیرایی خواهد شد که در این هنگام آقا(مقام معظم رهبری)فرمود نهار را پیش آقای خاکساران خواهند رفت

🔹هاشمی با شنیدن اسم ایشان کنجکاو شد خاکساران کیست که رییس جمهور نهار را پیش او می رود .آنجا بود که ما وخیلی ها این انسان شریف ومجاهد انقلابی را شناختیم.

🔸بنده وقتی ایشان راحضوری درجلسه ای دیدم وسلام آقای رویوران را رساندم وشرح خاطره ایشان را دادم خداوند رحمتشون کنه با تبسم ومکس بلندی گفت با آقا(حضرت آیت الله خامنه ای) قبل از انقلاب وزندان افتخار آشنایی پیدا کردم.

95/9/15

روحش شاد ویادش گرامی

  • قزوین فردا

نظرات  (۲)

این چه آقای دکتری است که هنوز بلد نیستند مکث را چگونه می نویسند؟!!!!!!!

  • خواننده بی مرز
  • ازکجا معلوم  کلمه مال گوینده است  شماچیز بهترتو متن ندیدی