قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

19083.jpg

  قزوین فردا /🔹این روزها نامه ای از یکی از نمایندگان استان قزوین خطاب به وزیر راه شهرسازی در شبکه های مجازی دست به دست می شود که 6 غلط املایی و نگارشی فاحش در آن به چشم می خورد. اینکه این نامه 6 غلط املایی دارد دردی است اما اینکه مشکلات جاده ای استان به زیر سازی و آسفالت چند روستا در الموت تقلیل یافته دردی است بزرگتر، نکته جالبتر این است که هر سه نماینده دیگر استان نیز پای نامه را امضا کرده اند،این در حالی است که به جرأت میتوان گفت حتی یک جاده استاندارد نیز در منطقه محروم طارم سفلی وجود ندارد

🔹#طارم منطقه ای فراموش شده در استان قزوین که برای مثال آسفالت جاده 16کیلومتری #دهنج به #چرگر در دهستان #چوقور، سالهای متمادی است که به عنوان مطالبه اصلی این مردمان نجیب است که برآورده نشده و مردمان آن مجبورند برای رفع کوچکترین حوائج مسیر 70 کیلومتری را تا لوشان بپیمایند.

🔹بی توجهی و عدم تخصیص اعتبارات به این منطقه تبدیل به امری فراگیر و مسری شده است و مربوط به این دولت یا آن دولت و یا دوره ای خاص نیست.🔸مقایسه  منطقه محروم طارم با مناطق دیگر استان از نظر حضور نمایندگان مجلس، تخصیص اعتبارات و اجرای طرحهای عمرانی امر ساده ای است و این تبعیض آشکار بر همگان مشهود است. 

🔹اخبار حضور نمایندگان شهرستان قزوین و مسئولان در فلان منطقه چیزی است قابل رصد و قابل مقایسه با طارم سفلی که در زمان انتخابات و فقط برای اخذ #رأی صورت میگیرد. حقیقت این است مردم طارم سفلی از رسیدن به خواسته های بحق خود از طریق #مسئولان استان #قزوین نا امید شده اند و اکنون پیگیر مطالباتشان از طریق دفتر #مقام_معظم_رهبری در قالب طرح هایی چون طرح برکت و غیره و یا استفاده از طرفیت قرارگاه قرب کوثر خاتم الانبیا هستند که حضور قرارگاه قرب کوثر در اجرا و تکمیل برخی فعالیتهای عمرانی در مناطق محروم استان در دو سال اخیر نمونهای از آن بود. 

🔹محرومیت طارم سفلی از بی توجهی به این منطقه نشأت می گیرد و در واقع طارم از فقر توجه مسئولان استان رنج می برد. صدای طارم شنیده نمی شود،بنابراین از رسانه های استان درخواست می شود رسالت حمایت از محرومان را بردوش گیرند و صدای طارم باشند. «مرید پیر مغانم زمن مرنج ای شیخ/ چرا که وعده تو کردی و او به جای آورد»

🔹صادق رضایی به نمایندگی از طرف جمعی از مردم محروم بخش طارم سفلی   95/10/14🗓

                         ----------

✳️ برای دریافت تازه ترین خبرها وتحلیهای روز استان قزوین به کانال ویژه #نسیم قزوین بپیوندید🔻

https://telegram.me/joinchat/BIPy9DvAoa6-WVcpMjq59A


  • قزوین فردا

نظرات  (۵)

درود بر نویسنده نامه. رسانه ها هم یاری کنند و مطالبه کنند از مسئولان

آفرین درد مردم محروم طارم را گفتی /طارم از یاد رفته

کجا هستن اونایی که موقع انتخابات وجدان درد میگیرن و بعدا کاملا فراموش می کنن.

  • اهل طارم
  • با سلام . الحق و الانصاف که طارم محروم است و باید توجه ویژه ای به آن شود . و جاده دهنج به چرگر سالهاست منتظر همت مسئولان است تا مشکلات مردم منطقه طارم حل شود تا راه طولانی و خسته کننده لوشان به طارم را طی نکنند
    به عنوان یک طارمی خدمت دوستان عرض می کنم که سالهاست به بخش طارم بی توجهی و بی مهری شده. تا کی این منطقه توسط مسئولین استان باید فراموش شه. منطقه چوقور روستاهایی داره بدون اغراق میگم خیلی از ساکنینش بیکار و از کوچکترین امکانات محروم هستن. حیفه به داد این مردم برسید.