قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

🔹 قزوین فردا :: حجت الاسلام علی قابل در خطبه های نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی برگزار شد با گرامیداشت فرا رسیدن دهه مبارک فجر گفت: مردم انقلابی و ولایتمدار استان با شرکت گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمانهای امام راحل و انقلاب تجدید بیعت خواهند کرد تا دشمنان بدانند این نهضت همچنان با اقتدار ادامه دارد.

 

🔹شعار مرگ بر آمریکا را بلندتر سر می دهیم


قابل یادآورشد: این روزها برخی در شبکه های مجازی مسائلی را مطرح می کنند که جای تامل دارد و در شرایطی که رئیس جمهور تازه به دوران رسیده آمریکا هنوز وارد کاخش نشده ورود اتباع هفت کشور از جمله ایران را ممنوع می کند برخی می گویند امسال پرچم آمریکا را آتش نزنیم.

امام جمعه موقت قزوین اظهارداشت: امسال باید با شدت بیشتر مخالفت خود را با سیاست های استکباری و استعماری آمریکا نشان دهیم و آتش زدن پرچم آمریکا به عنوان مخالفت با نماد تکبر و تجاوزگری در کشورهاست.


🔹برجام هیچ دستاوردی برای ما نداشت


قابل در ادامه خطبه های نماز با انتقاد از مذاکرات برجام گفت: دنیا فهمیده است که آمریکا به هیچ تعهدی پایبند نیست و هرجا هم قول و قراری گذاشته به آن عمل نکرده است و امروز می بینیم در مذاکره با ایران هم در شرایطی که این تعهد بین المللی بوده زیر آن می زند.

وی بیان کرد: ما دستپاچه شدیم و هرچه داشتیم جارو کردیم و از بین بردیم و آمریکای جنایتکار زیر عهدش زد


🔹برجام معجزه نبود/ موجود ناقص الخلقه بود


قابل همچنین گفت: برخی از برجام مانند معجزه یاد می کنند در حالی که این موجود ناقص الخلقه ای بود که آمریکا نگذاشت کامل متولد شود.

وی اضافه کرد: در شرایطی که میلیونها بیکار داریم دولتمردان تصمیم گرفته اند طرح توسعه فرودگاه مشهد را به خارجی ها واگذار کنند و وزیر خارجه فرانسه در سر میز مذاکره می نشیند و از سفره ما می خورد ولی با آزمایش موشکی ما مخالفت می کند


🔹از خدمات نظام بگویید نه دولت چهار ساله


خطیب جمعه قزوین در ادامه با اشاره به اهمیت بیان دستاردهای نظام یادآورشد: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان خدمات نظام به مردم است اما برخی فقط کارهای دولت را در سه سال مطرح می کنند.

وی افزود: مگر خدمات انجام شده فقط مربوط به این سه سال و ۴ سال است که از آن می گوییم و هیچ اشاره ای به گذشته نمی شود شما باید خدمات ۳۸ ساله نظام را مطرح کنید تا مردم با دستاوردهای انقلاب آشنا شوند.

قابل تصریح کرد: وقتی برخی آقایان آمار می دهند که ۱۵ هزار شغل ایجاد شده چرا از تعطیلی کارخانه ها نمی گویند و از بیکاری کارگرانی که نان شب ندارند صحبتی نیست در حالی که ما انتظار داریم واقعیتها مطرح شود.

وی افزود: متاسفانه برخی پروژه ها چند باره افتتاح می شود و این نشان می دهد که واقعیتها به مردم گفته نمی شود.

وی گفت: مسئولیت در نظام اسلامی فرصتی برای خدمت گذاری به مردم است لذا نباید اجازه دهیم فتنه گران سرکار بیایند و پستها را اشغال کنند    

                                           

🔴نجابت حزب اللهی ها حدی دارد


حجت الاسلام قابل امام جمعه موقت قزوین در پایان با اشاره به هنجار شکنی عده خناس درشبکه های اجتماعی علیه نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: جایگاه نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین برای ما بسیار ارزشمند و والاست و اجازه نمی دهیم این جایگاه کم رنگ شده و به آن اسائه ادب شود و در این زمینه می گوییم نجابت حزب اللهی ها هم حدی دارد نگذارید این ظرفیت دست به کار شود

15 بهمن 95

  • قزوین فردا