قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

قزوین فردا/نخستین گردهمایی پرشور طرفداران حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در حسینیه آیت‌الله شالی با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده اسبق مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی همراه بود.

حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی درباره شخصیت حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: حجت‌الاسلام رئیسی مرد صداقت و خدمت است. او وارد میدان مبارزات انتخاباتی شده چون اساسأ او یک انقلابی ناب و خالص است. برای من، رئیسی فردی به مثابه شهید آیت‌الله بهشتی است. او همان کاری را با دشمنان انقلاب کرد که بهشتی فقید با هجمه‌های ضدانقلاب کرد. اینک دشمنان از همین برخورد انقلابی او می‌خواهند سوءاستفاده کنند حال آنکه یک انسان مسلمان و واقعی درمیابد که رئیسی در راه حفظ نظام و ارزش‌های انقلاب گام برداشته بود و همچنان هم در همان راه است. و دقیقاً به همین دلیل است که دشمنان از موفقیت او در انتخابات احساس ترس می ‌کنند.

میرتاج‌الدینی در ادامه صحبت‌هایش گفت: دولت کنونی اگر به دنبال تبلیغات از طریق اعطای یارانه به مردم نبود، آن را هم مانند مسکن مهر تعطیل می‌کرد. دولت وقتی شب اعطای یارانه را شب عزای خود می‌داند یعنی نمی‌خواهد مردم را از حق واقعی خود بهره‌مند کند. آنها دربرابر مسکن مهر هم مقاوت کردند اما مطالبات برحق مردم آنها را وادار به ادامه راه مسکن مهر کرد. 

حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی یک روحانی عالم و داناست که نگاه منصفانه‌اش در مسیر خدمت به مردم و رضایت خداوند قرار دارد. او معتقد است که باید نقاط قوت تمامی دولت‌ها را حفظ و تقویت کند و نقاط ضعف آنها را با تصمیمات درست جبران کند و این روحیه انصاف و حق‌محوری او را به شخصیتی بی‌نظیر بدل کرده است.

نخستین گردهمایی طرفداران حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری روز شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ در میان استقبال کم‌نظیر مردم استان قزوین در  حسینیه آیت‌الله شالی شهر قزوین برگزار شد

  • قزوین فردا