قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

 آیین اختتامیه دومین جشنواره عکس «قاب‌های بهشتی» سه شنبه 16 اردیبهشت ماه با حضور سردار مرتضی طلایی نایب رییس شورای شهر تهران، حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد، پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور، محسن محمدی دبیر جشنواره و داوران این جشنواره همچون ابوالفضل جلیلی، محمد نوروزی و هادی سلیمانی برگزار شد.

در این مراسم برگزیدگان جشنواره در سه بخش حرفه ای، شهروندی و مردمی معرفی و تقدیر شدند که در زیر می آید.

بخش حرفه ای

در بخش حرفه ای این جشنواره ثمر تبریزی از تهران رتبه سوم، میثم ملکی قزوینی رتبه دوم و غلامرضا قاسمی رتبه اول جشنواره را کسب کردند.

ثمر تبریزی تندیس خود را به خانواده شهیدان خالقی پور که عکس خود را از این خانواده گرفته بود تقدیم کرد.

در بخش حرفه ای جشنواره عکس «قاب‌های بهشتی» جواد هادی و مجتبی حیدری دو تن از عکاسان خبرگزاری مهر به همراه عصمت یادگاریان، داوود کهن ترابی و رضا فلاحی مطلق مورد تقدیر قرار گرفتند.

بخش شهروندی

 مسعود محمدی از اندیمشک رتبه سوم، حمیدرضا حبیبی از قوچان رتبه دوم و سعید فداییان از تهران رتبه اول برگزیدگان بخش شهروندی جشنواره عکس «قاب‌های بهشتی» را کسب کردند.

همچنین احمد زعفری هشجین از خلخال، امیر افتخاری از تهران، مهسا ربیعی از گندمان، محمدحسن باقری از قوچان، محمدرضا آرمند از تهران، زهرا دمرچلی از تهران و یوسف اکبری از تبریز تقدیر شدند.

برگزیده انتخاب مردمی

این بخش از جشنواره شامل نظر مردم و رای آنها درباره بهترین اثر این جشنواره بود که تنها یک نفر از میان افراد حاضر انتخاب شد.

مهدیه تسلیمی از تهران موفق به دریافت عنوان برگزیده انتخاب مردمی در این جشنواره به همراه دریافت تندیس و لوح یادبود شد که در مراسم حضور نداشت.

در این جشنواره از خانواده شهیدان خالقی پور نیز تجلیل بعمل آمد.

  • قزوین فردا

نظرات  (۱)

سلام سایت زیبایی دارید میتوانید احترامه لینک سایت ما رو هم پیوند کنید
شیخ علی زند قزوینی
http://zandqazvini.blog.ir/