قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

به گزارش قزوین فردا به نقل از خبرگزاری خانه ملت حجت الاسلا م سیدمرتضی حسینی عضو گروه دوستی پارلمانی فلسطین در مجلس شورای اسلامی معتقد است اسراییل در دور حملات جدید خود به دنبال کسب امتیاز در مذاکرات آتش بس می باشد،اعدام جاسوس های رژیم صهیونیستی را ضربه کاری به سال ها برنامه ریزی موساد دانست

 سیدمرتضی حسینی  نماینده قزوین گفت:رژیم صهیونیستی در گذشته برای حذف فرماندهان حماس ناچار به جنگ میدانی و زمینی بود اما با هدایت موساد توانست تعدادی جاسوس را به غزه وارد کند و برای این عملیات هزنه گزافی را پرداخت. در طول حملات رژیم صهیونیستی، جاسوس‌های اسراییلی فرماندهان حماس را جانمایی می کردند و آنها توسط موشک و حملات هوایی به شهادت رسیدند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: اقدام حماس در بازداشت و اعدام 18 جاسوس رژیم صهیونیستی در غره،ضد حمله اطلاعاتی بود که سال ها برنامه ریزی و سرمایه گذاری موساد را شکست داد.

عضو گروه دوستی پارلمانی فلسطین درباره دور جدید حملات رژیم صهیونیستی گفت:  اسراییلی ها در جریان حملات خود نتوانستند به اهداف از پیش طراحی شده دست پیدا کنند و به همین دلیل در داخل و خارج مفتضح شدند و حالا می خواهند از طرف های فلسطینی کسب امتیاز کنند.

وی گفت: اسراییل برای پنهان کردن شکست به نوعی دست به فرار رو به جلو زده است اما ادامه مقاومت حماس و فلسطینی ها چالش آنها را در آینده دوچندان خواهد کرد.

  • قزوین فردا