قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

علیرغم اینکه حجت الاسلام روحانی ریاست محترم جمهور چندین بار از ابتدای آغاز کارشان اظهار داشته اند، که پیروزی این دولت نباید شکست هیچ گروه و جناح دیگر تلقی گردد، اما ظاهرا این صحبت ایشان نیز مثل بسیاری از شعار ها و وعده های دیگر به عمل نخواهد رسید.
استان قزوین متاسفانه در آستانه انتخابات شاهد تغییر استاندار و نماینده عالی دولت بود و این موضوع یک اقدام عجیب و نگران کننده بود. نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، حضرت آیت اله عابدینی چه بجا و مناسب و از روی بصیرت و هشیاری که داشتند در همان جلسه معارفه استاندار، هشدار دادند که قزوین یک استان خانزده است و توصیه های لازم را به جناب همتی فرمودند.
اما متاسفانه طی دو هفته از آمدن استاندار، شاهد انتصاب افرادی مسئله دار از سوی ایشان در استان بودیم. عده ای منفعت طلب و سودجو و زیاده خواه که ظلم های فراوانی به مردم استان در سنوات گذشته نموده اند و مردم بصیر و آگاه قزوین نیز نه محکم و قاطعی در انتخابات مجلس نهم به این افراد خان مسلک گفته اند، این بار با احاطه نماینده عالی دولت اقدام به گماشتن نیروهای تحت امر خود در مناصب مهم و حساس نموده اند و ظاهرا جناب همتی نیز حاضر شده اند برای منافع و زیاده خواهی عده ای سودجو و خان مسلک از جیب نظام و انقلاب و اعتماد مردم هزینه نمایند.
جامعه رسانه های اصولگرای استان قزوین ضمن حمایت قاطع و محکم از مواضع مدبرانه آیت اله عابدینی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، خطاب به استاندار قزوین هشدار می دهد که جایگاه و شان و منزلت استانداری قزوین را حفظ و آن را در حد عامل افراد سودجو، منفعت طلب و حامی فتنه تنزل ندهد.

جامعه رسانه های اصولگرای استان قزوین
94/9/16

  • قزوین فردا