قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

قزوین فردا/🔹مهدی بیگدلو از فعالین رسانه ای در تلگرام خود نوشت :در یکی از حساس ترین برهه های تاریخ انقلاب اسلامی به سر می بریم. برهه ای که در طی آن اسلام رحمانی قوام یافته در کردار و گفتار سردمداران استکبار جهانی به شکل یک کالای لوکس وارداتی از لسان برخی جریانات داخلی نشر داده می شود و برخی بی توجه به روند حرکتی گفتمان اصیل انقلاب اسلامی در پازل دشمن نقشی برای خود و طیف متبوع شان برمی گزینند.

🔹متاسفانه در حالی که دشمنان قسم خورده این کشور در عصر پسا انقلاب با تمام توان به مقابله با اهداف یک ملت مسلمان برخواسته و تا به امروز ذره ای از کینه و عناد خود نسبت به ایران اسلامی کم نکرده اند، در عصر کنونی با چهره ای بزک شده و در پس پرده خوش خیالی برخی دست اندرکاران و مسوولان به دنبال سست کردن پایه ها و تئوری های اصلی انقلاب اسلامی سال 57 هستند.

🔹پروژه ای که در طی سال های اخیر رهبر معظم انقلاب بارها با کلید واژه "نفوذ" از آن یاد کرده اند و غفلت نسبت به این موضوع مهم را خیانت به ملت و کشور دانسته اند امروز به شکلی سازمان یافته در حال رسوخ به شریان های حیاتی نظام است و در صورتی که معتقدان واقعی به گفتمان انقلاب اسلامی با عزمی راسخ وارد میدان نشوند، می تواند ضربات جبران ناپذیری که دشمن تاکنون از طرق مختلف نتوانسته عملی کند را بر پیکره این مجموعه حامی مستضعفان عالم وارد نماید.

🔹امروز نسل جوان انقلابی که با رگه هایی از اسلام ناب محمدی بارها توانمندی های خود را به اثبات رسانده و در عرصه های مختلف پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده، به دنبال آن است تا با بهره گیری از یک راوی معتمد، معتقد و متعهد به گفتمان امام(ره) و رهبری آگاه تر از گذشته حضوری پررنگ در میدان عمل داشته باشد و با اندوخته ای برگرفته از تجارب دلسوزان واقعی ایران اسلامی راه را برای توسعه هرچه بیشتر این انقلاب هموار کند.

🔹تقویت بنیان های گفتمان انقلاب اسلامی که در سال های اخیر بارها مورد تاکید رهبر معظم انقلاب قرار گرفته می تواند سدی در مقابل اهداف شوم دشمنان این ملت باشد و در شرایطی که برخی مدیران در خواب غفلت، به ترسیم رویاهای کور شیاطین دنیا می پردازند، به مثابه یک پادزهر عمل کند و جان نظام اسلامی را از خطرهای خرد و کلان بیمه نماید.

🔹برهمین اساس نیز می بایست حامیان واقعی انقلاب و گفتمان امام(ره) و رهبری با جدیتی مثال زدنی وارد عرصه گردند تا بیش از این پروژه نفوذ از طریق برخی سیاسیون غافل داخلی توسعه پیدا نکند و با تلاشی مضاعف، روی کار آمدن یک مجموعه همراه و در تراز اسلام انقلابی را رقم بزنند.

🔸مهدی بیگدلو 30 تیرماه 95


  • قزوین فردا