قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

 حجت الاسلام حسینی نماینده قزوین با انتقاد از اظهارات توهین آمیز استاندار قزوین علیه امام جمعه موقت قزوین (حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی) گفت: استاندار در جایگاهی نیست که به امام جمعه پاسخ بگوید.

حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی نماینده مردم قزوین در مجلس در گفت‌وگو با فارس با اشاره به واکنش تند استاندار قزوین نقد دولت در خطبه‌های امام‌جمعه امام جمعه موقت قزوین (حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی)  گفت: بیانات امام‌جمعه قزوین در ارتباط با عملکرد دولت خصوص سبد کالا و بی‌سواد خواندن منتقدین توافق ژنو از سوی رئیس‌جمهور انتقادات سازنده‌ای بود و موضوع حادی در صحبت‌های ایشان نبود که بخواهد موجب برآشفتگی استاندار شود.
 خبرگزاری فارس: نمایشگاه بازی و اسباب‌بازی باعث نشاط در جامعه می‌شود
وی افزود: تلقی بر این است که اخبار در رابطه با خطبه‌های امام‌جمعه به استاندار بعد منتقل شده و وی در مقابل عمل انجام شده قرار گرفته شده است و پیامک خبر این موضع‌گیری از سوی روابط ‌عمومی استانداری خود نیز کار اشتباهی بود.
 
عضو مجمع نمایندگان استان قزوین اظهار داشت: چنان‌چه اشتباهی هم از سوی امام‌جمعه صورت بگیرد، استاندار در جایگاهی نیست که بخواهد پاسخ بدهد.
 
حسینی خاطرنشان کرد: استاندار دولتی که ادعای استقبال از انتقاد را دارد، نباید در واکنش به نقد امام جمعه برآشفته شود. واکنش توهین آمیز آقای استاندار به امام جمعه قزوین به هیچ عنوان قابل قبول نیست.
 
 حجت الاسلام والمسلمین عابدینی امام جمعه موقت قزوین در خطبه‌های نماز جمعه قزوین انتقاداتی به نحوه توزیع سبد کالا و بی‌سواد خواندن منتقدان مطرح کرده بود که استاندار قزوین در واکنش به این انتقاد، امام جمعه را متهم بی عدالتی کرده بود.
  • قزوین فردا

نظرات  (۱)

درود بر سید انقلابی