قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

۳۹ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

۲۹
مهر

گزارش تصویری از سردار شهید همدانی در مراسم سوم خرداد استان قزوین

السلام علیک یا اباعبدالله الحسین(ع)

با حضور نیروهای مسلح استان ومسئولین سازمانها ،دستگاههای دولتی ومردم شهید پرور استان قزوین

زمان : پنجشنبه 94/7/30 ساعت 7 صبح

مکان : چهارراه بنیاد شهیددرحسنیه شهید مطهری سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین

روابط عمومی وتبلیغات نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین

یادبود شهدای مدافع حرم در استان قزوین برگزار می‌شود

 

 

  • قزوین فردا
۲۷
مهر

shahrema

  • قزوین فردا
۲۲
مهر
  • قزوین فردا
۲۲
مهر

قزوین فردا/ احمد خورگامی در سرمقاله هفته نامه افق آینده(حرف اول) شماره 152 مورخه 94/7/12 با عنوان "خطاب به اصلاح طلبان: امیدی به استان قزوین نداشته باشید" نوشته است :علیرغم گذشت بیش از دو سال از استقرار دولت اعتدال و وعده هایی که برای بهبود معیشت مردم داده شده بود و همواره همه قول ها به مذاکرات و توافقات هسته ای ربط داده می شدند، اما متاسفانه کلید دولت در قفل معیشت مردم نچرخیده است. کاملا مشخص است که در وضعیت اینچنینی اقبال مردم به کاندیداهای اصولگرا به مراتب بیشتر از اصلاح طلبان و اعتدالیون خواهد بود،
  • قزوین فردا
۲۲
مهر
عکس: گریه یک نماینده به خاطر تصویب برجام
مرد می‌گریست. عاقل‌مردی بود، می‌گفت بد کردید. می‌گفت و گریه می‌کرد. لابد زخم تازه، طعنه به جراحت‌های کهنه دفاع مقدس زده بود که کار مرد به اورژانس کشید. علی‌اصغر زارعی اکنون یک «برند» که نه، یک پرچم است؛ علمداری است که راه گم نشود.
  • قزوین فردا
۲۱
مهر

خبرگزاری فارس: شهید امانی شهدای بزرگی را تربیت کرد

هم آقای فصیحی و هم آقای ظاهری از نیروهای فرهیخته و با برنامه اصولگرا هستند

به گزارش قزوین فردا به نقل از تابناک قزوین، صفت الله صالحی قائم مقام حزب موتلفه استان قزوین با اشاره به این که عده ای درتلاش اند تا بین اصولگرایان تفرقه افکنی کنند گفت: ایجاد تفرقه در بین اصولگرایان استان تراژدی جدید فتنه گران است و سعی دارند در آستانه انتخابات اصولگرایان را با مشکلات داخلی به مردم معرفی کنند.

 صالحی  با اشاره به تغییرات اخیر در بدنه شورای شهر قزوین نیزاظهارداشت: برخی از رسانه ها این جابه جایی ها را ناشی از فشارهای اصولگرایان دانسته اند در صورتی که  نه تنها اصولگرایان بلکه هیچ حزبی حق دخالت در مسایل این چنین را ندارد.

  • قزوین فردا
۲۱
مهر
  • قزوین فردا
۲۱
مهر

تأسف انگلیسی ها از سقوط اصلاح طلبان در ایران

به گزارش قزوین فردا هفته نامه رایحه مهر درشماره 238 مورخه 94/7/19 درتحلیلی با عنوان "چهره سازی به سبک پوپولیستی" نوشته است:

مقدمه : در هفته ایی که گذشت یکی از نشریات قدیمی و با سابقه در یک اقدام غیر قابل باور و تعجب انگیز در ویژه نامه خود اقدام به تبلیغ موسوی خوئینی ها و ابراهیم یزدی کرد اقدامی که از مدیر مسئول محطاط و باتجربه این نشریه غیر قابل تصور بود حرکتی که دراوج قدرت اصلاح طلبان نیز شاهد چنین اقدامی از سوی مسئولین این نشریه نبودیم اما چه شده که اینگونه بی پروا اقدام به تبلیغ عناصر مخالف نظام و فتنه گر می نمایند واقعا چه هدفی را دنبال می کنند ؟؟؟ در این نوشتار سعی شده به واکاوی این موضوع پرداخته شود .

  • قزوین فردا
۲۱
مهر

SONY DSC

چندی پیش گزارشی نادرست اززبان یوسف کرمی(فعال سیاسی به اصطلاح اصلاح طلب)درمورد جلسه ی منزل حجه الاسلام حسینی نماینده قزوین،برروی خروجی سایت ها قرار گرفت که برخود وظیفه دانستم اذهان مخاطبان را نسبت به این موضوع روشن کنم.

  • قزوین فردا
۱۷
مهر

سردار حسین همدانی از فرماندهان سپاه پاسداران و از مستشاران ارشد نظامی ایران در دفاع از حرم عقیله بنی هاشم حضرت زینب(س)، شب گذشته در سوریه به شهادت رسید.

  • قزوین فردا
۱۷
مهر

حامد مانی فر

به گزارش قزوین فردا به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، مهندس مانی فر مدیرکل و رییس دستگاه نظارت بر انتخابات ضمن تقدیر از حضور پرشور اعضای سازمان نظام مهندسی و همچنین شکیبایی آنها جهت اعطای رای با توجه به استقبال قابل توجه از انتخابات ، نتایج آرا را به شرح زیر اعلام کرد:

  • قزوین فردا
۱۵
مهر

قزوین فردا/حسین نجفی از رزمندگان دلاور وجانباز دفاع مقدس در مقاله ایی تحلیلی با عنوان" چون شود دشمن ملایم احتیاط از دست مده " نوشته است:

      چون شود دشمن ملایم احتیاط از دست مده                  مکر ها در پرده باشد آب زیر کاه را

امروز در یکی از ادوار پر فراز و نشیب داخلی و خارجی قرار گرفتیم که باید با درایت از آن عبور کنیم، مردم ایران تحت رهبری نائب امام زمان (عج) ثابت کردند که مردم روزهای سخت هستند اگر مسئولین هم .....

  • قزوین فردا
۱۴
مهر

دکتر صادق زیبا کلام قرار بود چه صحبت هایی را پشت درب های بسته ی دانشگاه علوم پرشکی مطرح کند

به گزارش قزوین فردا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی دانشجویان قزوین " کیوسنا"،با توجه بااولین سالگرد بازگشایی انجمن اسلامی در دانشگاه علوم پزشکی ، همایشی با عنوان " اعتدال "  مورخ 94/7/13 ساعت ۱۴ الی ۱۷ در سالن آمفی تئاتر شهید بابایی برگزار گردید
  • قزوین فردا
۱۳
مهر

سیدمرتضی حسینی، نماینده مردم قزوین در مجلس

به گزارش قزوین فردا  حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی در جلسه علنی(دوشنبه 13 مهر) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خودضمن اشاره به نزدیکی واقعه عاشورا و آغاز ماه محرم گفت: ماهرچه داریم از این محرم و صفر است. امام حسین(ع) هرگز تن به ذلت دنیا که یزید وعده‌ آن را داده بود تن نداد و فرمودند هیهات‌من‌الذله. مکتب حسینی به ما آموخته‌ است که زیر بار ذلت نرویم. ملت شریف ایران ، آنچه در برجام برماتحمیل شده است همان ذلتی است که در قرارداد ترکمنچای و گلستان بر ملت ایران تحمیل شد.با صدای بلند می گویم ما با این قرار داد مخالف هستیم. گزارش کمیسیون بررسی برجام نکات فاجعه آفرین را تایید می‌کند. چه توجیهی برای موافقت با آن می‌توانیم داشته باشیم؟  

  • قزوین فردا
۱۳
مهر
صفت الله صالحی در وبلاگ "مستند" خود نوشت :مرحوم محمود انصاریان 10 سال بود که جهت حج تمتع ثبت نام نموده بود و امسال نوبتش رسید که به همره همسرشان به سرزمین وحی سفر نمایند . رفت در کاروانی ثبت نام کرد و مدارکش را قبل از تعطیلات روز عید مبعث کامل کرد. و در روز 26 اردیبهشت قبل از تشرف به خانه خدا به دیدار معبود شتافت و امسال همسرش را تنها راهی سفر معنوی حج نمود و اگر محمود آقا زنده بود امشب  ( 94/7/13) به همراه یاور همیشگی اش به میهن اسلامی باز میگشت لذا جا دارد به او بگوئیم حاج محمود آقا حجکم مقبول وسعیکم مشکور. انشاالله
  • قزوین فردا
۱۳
مهر


  • قزوین فردا
۱۲
مهر

۲۳

  • قزوین فردا
۱۲
مهر

به گزارش قزوین فردا به نقل از مینو پرس حجت الاسلام سیدمرتضی حسینی در مراسم جشن عیدغدیر که در مسجد حضرت ابوالفضل  الوند برگزار شد گفت:واقعه غدیرسبب آشکار شدن چهره نفاق در اسلام شد در تاریخ آمده است که ۷۰ مرتبه خلیفه دوم از امام علی(ع) کمک گرفته است 

نماینده مردم قزوین با اشاره به انفعالی عمل کردن دولت  درمقابل آل سعوددر فاجعه منا اظهار داشت : بی احترامی آل سعود به ایرانیان دلایلی دارد که مهمترین آن انفعالی عمل کردن دولت در مقابل آل سعود بود

  • قزوین فردا
۱۰
مهر

http://www.dolatebahar.com/media/image/userdata/28487811-2-38.jpg

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و
اعوانه و المستشهدین بین یدیه

اللهم اجعلنـــا من المتمسکین بــولایه امیرالمــومنین علی علیه السلام و
اولاده المعصومین علیهم السلام

خداوند را سپاسگزارم که در بزرگترین و بهترین و زیباترین عید سال توفیق سفر به خراسان جنوبی و زیارت چهره مردم مومن بیرجند و دیگر شهرها و روستاها را عنایت فرمود.

  • قزوین فردا
۰۹
مهر
  • قزوین فردا
۰۸
مهر

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی از انتخاب قزوین به عنوان دبیرخانه کشوری بررسی علل حریق‌های بزرگ کشورخبر داد.

به گزارش قزوین فردا به نقل از روزنامه ولایت قزوین ، ابوالفضل ذوالقدر در اولین همایش آتش‌نشانان شهرک صنعتی لیا در سخنانی اظهار داشت: دبیرخانه‌ی علل حریق سعی دارد به بررسی عوامل حریق بپردازد و نقطه ضعف‌های موجود در زمینه خدمات رسانی به هنگام حوادث را بررسی کند. 
  • قزوین فردا
۰۸
مهر
شهر قزوین آیینه تاریخ و طبیعت ایران! شهری است که هم "به لحاظ وجود آثار و بنا ی تاریخی و هم به دلیل موقعیت جغرافیایی دست کمی از شهر های بزرگی مثل اصفهان ندارد" این را نه من بلکه برخی مسوولان و کارشناسان می گویند.

 به گزارش قزوین فردا به نقل از خبرگزاری تابناک  قزوین علیرضا جلالی در مطلبی با عنوان "موج سواری در جاده ابریشم"نوشته است : با درست و غلط آن کار ندارم؛ موضوع چیز دیگری است. دغدغه ای است که مسوولان شهر به خصوص اعضای محترم شورای اسلامی شهر قزوین سال هاست دارند و برای رفع آن هیچ کار مثمر ثمری انجام نداده اند. بلکه فقط در مصاحبه هایشان بیان می کنند تا خالی از لطف نباشد.

دغدغه ای تاریخ و تاثیر گذار در معرفی تاریخ شهر و استان، ورودی های شهر قزوین.

اگر از سمت شمال و جاده رشت وارد قزوین شوید چاله چوله ها و سرعت گیرهای طبیعی بر روی شبه آسفالت را خواهید دید، (قطعا مسوولان بارها از روی این چاله و چوله ها رد شده اند شاید هم لایی کشیده اند) .

  • قزوین فردا
۰۷
مهر

سیدمرتضی حسینی، نماینده مردم قزوین در مجلس

جنایت بزرگ عربستان در منا باید در سازمان‌های بین‌المللی پیگیری شود

به گزارش قزوین فردا حجت الاسلام  سید مرتضی حسینی در نشست علنی (سه‌شنبه 7 مهر) مجلس شورای اسلامی با تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر خم، ولادت امام هادی (ع) و هفته دفاع مقدس، در تذکر شفاهی خود خطاب به دولت گفت: دولت نباید در مقابل دولت عربستان انفعالی عمل کند و باید با جدیت پیگیر این جنابت بزرگ در سازمان‌های بین‌المللی و کنفرانس اسلامی باشد.

  • قزوین فردا
۰۷
مهر

خبرگزاری فارس: احترامی که به پاسپورت وزیر دولت روحانی هم برنگشت/ زمانی برای بازپس گیری یک شعار غلط

 اکنون آیا وقت آن نرسیده است که شعار انتخاباتی «برگرداندن احترام به پاسپورت ایرانی» پس گرفته شود و پس از این همه تجربه تلخ و احترامی که از طریق «پاسپورت» به آن نرسیدیم؛ از راه پر اشتباه فعلی به سمت انقلابی‌گری و آرمان‌خواهی واقع‌گرایانه حرکت کنیم؟

به گزارش قزوین فردا به نقل از خبرگزاری فارس «عربستان برای وزیر ارشاد دولت روحانی روادید صادر نکرد»... خبر تا آن اندازه مهم بود که در گیرودار قضایای شهید و زخمی شدن بیش از 3 هزار زائر خانه خدا هم گم نشد و افکار عمومی را تحت‌الشعاع قرار داد.

  • قزوین فردا
۰۷
مهر
  • قزوین فردا
۰۵
مهر

                                  

به گزارش قزوین فردا به نقل از  خبرگزاری شبستان از قزوین، سردار محمد شاهرخی روز یکشنبه (5 مهر) در نشست بصیرتی تبیین جهاد و شهادت که با حضور بازاریان و اصناف در حسینیه شهید مطهری سپاه قزوین برگزار شد، بیان کرد: دشمنان ما قصد داشتند و این را آشکار کردند که هدف شان از بین بردن هویت دینی و ملی کشور ماست و در این خصوص نیز اتفاق نظر داشتند و با این ملت با تمام وجود مبارزه کردند تا هویت این ملت را محو کنند

  • قزوین فردا
۰۵
مهر

افسران - حاج حسین شریعتمداری : اگر توافق لوزان اجرا شود یک ماکت کاریکاتوری از برنامه هسته‌ای ایران باقی می ماند /چرا دلایل تیم "مذاکره‌کنند

به گزارش قزوین فردا به نقل از روزنامه کیهان حسین شریعتمداری با انتقاد از ادامه سفر رئیس‌جمهور به نیویورک پس از ضایعه شهادت صدها تن از حجاج ایرانی در منا گفت: ادامه سفر ایشان علاوه بر آن که در عرف دیپلماتیک اقدامی غیر قابل توجیه تلقی می‌شود، اهانت به مردم و بی‌اعتنایی به جانباختگان و خانواده‌های آنان نیز هست.

مدیر مسئول کیهان در گفت‌وگو با  فارس با انتقاد از ادامه یافتن برنامه سفر رئیس‌جمهور به نیویورک بعد از فاجعه بزرگ منا، گفت: پس از وقوع ضایعه جانسوز منا و شهادت صدها تن از حجاج ایرانی، انتظار آن بود که رئیس‌جمهور بلافاصله سفر خود را متوقف کرده و به کشور بازمی‌گشت.

  • قزوین فردا
۰۵
مهر
قزوین فردا/ صفت الله صالحی قائم مقام حزب موتلفه اسلامی استان قزوین در وبلاگ خود به نام "مستند "در مطلبی با عنوان "صدای پای فتنه جدید می آید" نوشته است :با توجه به اتفاقات اخیری که در استان شاهد وناظر هستیم واینکه در هفته دفاع مقدس قرار داریم و الان بیش از هر زمان دیگر هوشیاری وبیداری ملت همیشه درصحنه ایران اسلامی در دفاع از ارزشهای اسلامی و آرمانهای حضرت امام خمینی (ره)  وتحقق منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) احساس میشود . 
  • قزوین فردا
۰۵
مهر

به گزارش قزوین فردا به نقل از سایت صبح قزوین حجت الاسلام سید مرتضی حسینی، نماینده مردم قزوین، در خصوص وقوع حادثه کشته شدن حجاج در منا اظهار داشت: شاهزادگان عربستان و دولت آل سعود لیاقت کلیدداری حرمین شریفین را ندارند و به خصوص در حج تمتع امسال به خوبی این موضوع را به اثبات رساندند.

  • قزوین فردا
۰۵
مهر

قزوین فردا/محسن رحیمی در وبلاگ خود"جاده باریکتر می شود" در مطلبی با عنوان "روزبه وبازی با اصلاح طلبان ..." نوشته است :این روزها عجیب فضای استان قزوین را بعضی ها به حاشیه کشانده اند...

مرتضی روزبه استاندار قزوین دقیقا دارد روزهایی را میگذراند که چند سال قبل احمد عجم استاندار سابق قزوین گذرانده بود؛ با این تفاوت که آن روزها برخی از اصولگرایان و بیشتر جریان به اصطلاح انحرافی مدام موی دماغ عجم میشدند و اصلاح طلبان یا سکوت میکردند و یا پیاز داغ اضافه میکردند؛ ولی الان روزبه با اصلاح طلبانی مواجه است که بی محابا افراطی اند و اصولگرایان هم جز اندکی از آنها، مابقی سر در لاک خود دارند و به روزمرگی خود مشغولند!.

  • قزوین فردا
۰۵
مهر

 

قزوین فردا/ احمد خورگامی در سرمقاله هفته نامه افق آینده(حرف اول) شماره 151 مورخه 94/7/5 با عنوان"پیشرفت استان قربانی زیاده خواهی قدرت طلبان" نوشته است : پس از پیروزی حجت الاسلام روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 92، یکی از سخنانی که ایشان چندین بار بر آن تاکید کرده اند و البته با شناختی که از سوابق اعتدالی ایشان نیز وجود داشت انتظاری غیر از این هم نداشتیم، این بود که با پیروزی دولت تدبیر و امید هیچ گروهی نباید احساس شکست کند و همه گروه ها باید احساس پیروزی داشته باشند، این بدان معناست که این دولت اختصاص به هیچ جناح خاصی ندارد و در دولت نیز وزرایی با همه گرایشات سیاسی وجود دارند.

  • قزوین فردا
۰۵
مهر

قزوین فردا /هفته نامه افق آینده درشماره151مورخه 94/7/5 در تحلیلی به عنوان "پیام ابقای استانداربه مخالفان چه بود "نوشته است: وارثان انتخابات 92 بـدون توجــه به شرایط استان تن به بازی ای دادند که عاقبتی جز شکست برایشان نداشت.

به واقع طرف مخالف اعلامی در رو تیتر، از خیلی وقت پیش است که موافق برکناری روزبه است و مدام برای او زمان تعیین می کند. اما انگار روزبه کف خواسته های آنان را در برمی گیرد و این وارثان انتخابات ٩٢ بدون توجه به شرایط کشور پس از انتخابات ٨٨، وجود سه نماینده اصولگرا و حضور حجت الاسلام عابدینی در مسند نمایندگی ولی فقیه تن به بازی دادند که عاقبتی جز شکست برایشان نداشت.

  • قزوین فردا
۰۴
مهر

 انا لله و انا الیه راجعون
با عرض تاسف شاهد بودیم که در موسم مناسک حج ابراهیمی بی تدبیری دولت عربستان سعودی موجب جان باختن و مصدومیت جمع کثیری از زائرین بیت الله الحرام از جمله زائران عزیز کشورمان شد
  • قزوین فردا
۰۴
مهر

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت جانگداز و مصدومیت جمعی از حجاج بیت‌الله الحرام در حادثه دلخراش منا که به علت ناتوانی و بی تدبیری مقامات عربستان سعودی در تأمین امنیت حجاج است موجب تأسف عمیق و تأثر شدید گردید و این واقعه تکان دهنده که موجبات تالم و تاثر هر مسلمانی را فراهم می آورد در شرایطی رخ داد که حجاج خود را برای پایان مناسک پر فیض حج و خانواده هایشان برای استقبال از حاجیان خود آماده می کردند.

  • قزوین فردا
۰۴
مهر

استقبال از احمدی نژاد

دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، پنجشنبه مهمان مردم خونگرم خراسان جنوبی خواهد بود

به گزارش قزوین فردا به نقل ازسایت  میدان ۷۲، دکتر احمدی نژاد به مناسب عید غدیر در جشن بزرگ ولایت که در شهرستان بیرجند برگزار می شود، سخنرانی خواهد کرد.

  • قزوین فردا
۰۱
مهر

متن کامل سخنرانی دکتر احمدی نژاد/ نظام شیطانی استکبار به دنبال تسلط کامل و بازکردن نه یک روزنه، بلکه دروازه نفوذ و اثر گذاری کامل بر سیاست های ملت ها به ویژه ملت ایران است+ تصاویر اختصاصی۸۱۲۸۲۷۵۲۸_۵۳۷۳۹به گزارش قزوین فردا به نقل از سایت مهر مردم ومیدان 72: دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور سابق در سخنانی که چهارشنبه شب در مسجد محمدیه تهران و در جمع هزاران نفر از مردم ایراد کرد، به تشریح شرایط وقوع جنگ تحمیلی و انگیزه ها و اهداف نظام سلطه از آن پرداخت و گفت: ایران همیشه به دنبال صلح و احترام و دوستی برای همگان بوده است و امروز بیش از هر زمان دیگری می تواند در کنار دیگر ملت های جهان به تحقق مدیریت مشترک جهانی و استقرار توحید ، عدالت ، عشق و آزادی کمک شایان توجهی نماید.سخنان دکتر احمدی نژاد در مسجد محمدیه به شرح زیر است:سخنان دکتر احمدی نژاد در مسجد محمدیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه

خدا را سپاسگزارم که توفیق حضور در جمع یاران صمیمی انقلاب و مومنان وفادار را عنایت فرمود.

عزیزان: در ایام دو رویداد عظیم و مهم، عید الهی و بزرگ قربان و هفته دفاع مقدس قرار داریم.

  • قزوین فردا
۰۱
مهر












بخشدارشال و امام جمعه محترم شال طی مصاحبه مطبوعاتی منتشرشده ،به شدت اخبار درگیری و زد وخورد را تکذیب نمودند

چندی پیش یکی ازعوامل وحامیان حزب منحله وغیرقانونی مشارکت ،بامطلبی تحت عنوان ادب مرد به ز دولت اوست،اقدام به لجن پراکنی وایراد تحلیل های سطحی ،همراه باسیاه نمایی وتهمت وافترا،تصمیم به متشنج کردن اذهان عمومی درمورد جلسه مورد اشاره را گرفت:

  • قزوین فردا
۰۱
مهر
سیدمرتضی حسینی، نماینده مردم قزوین در مجلس

قزوین فردا/ 12 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات و علی جنتی وزیر ارشاد اسلامی بر لزوم مقابله جدی با جریان صدها نفری نفوذی سرویس‌های جاسوسی غربی در روزنامه‌ها و رسانه‌های زنجیره‌ای تاکید کردند.

  • قزوین فردا
۰۱
مهر
                               01

به گزارش  قزوین فردا به نقل از سایت مشرق نیوز، سیدمرتضی حسینی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره صحبت‌های اخیر حسین مرعشی و توهین به حامیان دولت نهم و دهم و شرافت مردم،گفت: متاسفانه این چنین افرادی که مردم را به بدترین الفاظ خطاب می‌کنند یک روح استکباری دارند که هر کس مخالف آنها باشد تمام توان خود را جهت از میان برداشتن آن می‌گذارند تا آن فرد، آن تفکر و یا عقیده مخالف، نابود شود.

  • قزوین فردا