قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

حجت الاسلام حسینی.jpg

 در پی اعلام نتایج اولیه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه قزوین، البرز و آبیک، حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی بیانیه‌ای صادر کرد

  بسم الله الرحمن الرحیم          

♦️باید پیش از هر چیز حضور حماسی و میلیونی مردم در انتخابات این دوره را به ملت شریف ‌ایران، هم‌استانی‌ها و همشهری‌های عزیزم تبریک بگویم. به راستی حضور بیش از شصت درصدی مردم سبب خرسندی و دلگرمی است. 
♦️نمایندگی مردم و وکالت ایشان در مجلس مسئولیت بزرگی است که به دوش کشیدن آن کار دشواری‌است که هم پاسخگویی دنیوی دارد و هم اخروی. از اینکه مردم در این دوره این مسئولیت را از شانه من برداشتند باید از ایشان تشکر کنم.
♦️خدا شاهد است که تنها هدفم از شرکت دوباره در انتخابات این بود که احساس می‌کردم که تفکرات مقام معظم رهبری باید در مجلس مدافعانی داشته باشد. به هرحال امیدوارم در مجلس این دوره نمایندگان حضور داشته باشند که حمایت از رهبری و اجرای رهنمودهای ایشان جزو دغدغه های اولیه آنها باشد. 
♦️من و تفکر اصول‌گرایی بر خلاف افراد و تفکری که در انتخابات دیگر با عدم موفقیت، اغتشاش کردند و با فتنه سعی در تغییر جهت نظر مردم داشتند، نتیجه انتخابات را می‌پذیرم و سر تعظیم در مقابل آرای مردم فرو می‌آورم. 
♦️انتخابات تمام شد و نمایندگان منتخب مردم راهی مجلس شدند. جا دارد به تمامی نمایندگان راه‌یافته به مجلس شورای اسلامی علی‌الخصوص نمایندگان قزوین، البرز و آبیک تبریک بگویم و برایشان موفقیت روز‌افزون آرزو کنم. 
♦️در پایان بر خود لازم می‌دانم از تمام افرادی که در این مدت از من حمایت کردند و برای شرکتم در انتخابات تلاش کردند، تشکر کنم و برای تمام کسانی هم که به من رأی دادند نیز نزد مادرم خانم فاطمه زهرا (س) در دنیا و آخرت طلب شفاعت دارم.

                       94/12/8                
سید مرتضی حسینی

  • قزوین فردا

نظرات  (۸)

سلام آقای رجبی
شما کسی هستید که با علم کردن سیاهکالی باعث شدید چنین ضربه ای به اصولگرایی بخوره. این که امروز یه مترسک رای اول قزوین رو میاره از عاملین اصلیش شما و نامزد مورد علاقتون و طرز تفکرتونه. شما در تمام ضرباتی که از این بابت به اسلام و انقلاب می خوره شریکید.
بهتون توصیه می کنم تا زمانی که فهم سیاسی پیدا نکرده اید و قبیله گرایی و توحش قومی رو کنار نگذاشته اید وارد فعالیت های سیاسی نشوید و دنیا و آخرت خود و دیگران رو تباه نسازید
باسلام حالا که نتیجه به نفعمان نیست بیاییم حداقل واقع نگر باشیم درجواب  دوست ما که گفته ضربه به انقلاب واسلام این حرف چه معنی دارد مگه ما معیار انقلاب واسلام هستیم  این نتیجه تندروی امثال شمایید که با نگاه تکفیری به دیگران برچسب نا اهل و توحش و.........میزنید کمی دیدمان را وسیع تر کنیم  وقتی شورای نگهبان همه را رد صلاحیت میکنه  خوب معلومه مردم لج میکنن   اتفاقا یک سیدی از خانواده اصیل مذهبی رای آورده و واقعا به فال نیک میگیریم
آسیب شناسی اتخابات اول تند رویهای حسینی وبیسوادیش که مصاحبش با خبر گزاری فارس موجود است  دوم پراکنده کردن ورنجاندن دوستان اصولگرا توسط حسینی  سوم اعتلاف نکردن حسینی با یک اصولگرای واقعی یعنی سیاهکالی که درسطح کشور مسوولیت داشته  واعتلاف با خانم محمد بیگی چهارم رد صلاحیت های بی اندازه  ولج کردن مردم
بنظر من نتیجه انتخابات خیلی خوبه  وقتی حسینی برطبل ملی گرایی میکوبه  همین میشه  وقتی کسی نماینده میشه نماینده همه مردمه  نه عده ای خاص نه فقط نماینده تات  وسپاه و........ وقتی میگه  من به رای الموت نیاز ندارم الموتیا باعث میشن خانم  زرابادی از الموت رای بیاره  وسیاهکی 50هزار نفر رای واقعی به دور از جنجال وهیاهو رای بیاره
خدمت آقای منصف
این که شما متوجه نمی شوید رای آوردن تمامی نامزدهای شیخ قدرت در استان چه ضربه مهلکی به خط اصیل انقلابی است مسئله ای است که جای تعجب دارد.
دوم آن که قبیله گرایی در نظام شهری سم مهلکی است که اسلام را به این روز انداخته و همواره ائمه با آن مبارزه کرده اند و این امر به طور واضح در این دوره از جانب شما دیده شده است و واضح است که بیان واقعیات تندروی نیست. اتفاقا افراطی گری حاصل قبیله گرایی و انتخاب های متعصبانه است.
سوم آن که شما میزان اصولگرایی خود را در انتها نشان داده اید در حالی که 6هزار نفر در این دوره تایید صلاحیت شدند ،که دیگر تعداد زیاد نامزدها به یک امر مضحک تبدیل شده است، شما همنوا با ضد انقلاب علیه شورای نگهبان موضع می گیرید.
سوال این جاست که مگر شورای نگهبان مسئول تایید شدن کم و زیاد افراد است. شورای نگهبان موظف به تایین صلاحیت افراد است، کم و زیادش به شورای نگهبان مربوط نمی شود.
ضمن آن که اگر این حرف شما صادق باشد چرا در مشهد تمام نامزدهای اصولگرایی رای آوردند؟ پس اشتباهات خود را تقصیر دیگران نیاندازید.
در انتها نیز قبیله گریی را به تقدس زدگی عوامانه ادغام کرده اید. چه کسی گفته که اگر کسی سید بود مناسب حکومت است؟ آن هم کسی که دو جمله نمی تواند صحبت نماید. اتفاقا بزرگترین ضربات را اسلام از همین سادات ساده لوح و بیسواد و جان بر کف خورده است. همینان بودند که ریشه معصوم را گرفتند و گتند یا با قیام ما بیعت می کنی یا گردنت را می زنیم.
آقای بی خیال
اول آن که اگر شما اصولگرا بودید رد صلاحیت افراد بی صلاحیت را تخطئه نمی کردید.
دوم آن که اگر سیاهکالی اصولگرای واقعی بود و فه مدیریت کلان داشت به جای قوم گرایی باید به نظر اجماع تن می داد هرچند که آن را قبول نداشته باشد. نه آن که کمر به نابودی اصولگرایی ببندد. ایشان حتی موضعی در مقابل شایعه ای که از قول ایشان در مورد حمایت از فتنه شد اتخاذ نکرد. چه طور می تواند چنین کسی نامزد اصولگرایی باشد.
آن چه مسلم است بزرگترین عامل شکست اصولگرایی در قزوین وجود آقای سیاهکالی بوده است هرچند که عوامل دیگری نیز در این امر دخیل بوده اند.
  • درجواب یک دوست
  • چند نکته اول اینکه شورای نگهبان میزان تعیین کنندگی اصواگرا یا اصلاح طلب نیست که اگه من منتقدش باشم پس اصولگرا نیستم شورای نگهبان برای همه جناحها درحکم داور وقاضیه و حزبی نیست  واتفاقا اینجور حرف زدنهای شما برچسب حزبی وسیاسی عمل کردن را به شورای نگهبان میزنه دوم اینکه اکثر اصولگراهای صاحب نام با سیاهکالی بودن واگر حسیینی باهش اعتلاف میکرد صددرصد سیاهکالی نماینده بود  چون بدون حمایت وتایید رسمی  از هیچ  حزب وجناحی50هزار رای آورد  واین چیزی بود که حسینی از آن خبر داشت  ونه خودش رفت ونه گذاشت ساهکالی بره  حالا چه کسی باعث شکست اصولگراها شدچون حسینی باعملکرد ضععیفش در هرحال رای نمیاورد واین را میشد در طول سال از صحبتهای مردم فهمید پس حداقل میزاشت یک اصولگرای دیگه بره  نه اینکه نه من میرم نه میزارم شما بریدمن خودم بارها از حسینی شنیدم که بارها یک قوم خاص را باشوخی وجدی متهم  میکرد وقوم تات را قوم برتر میدانست بسیاری ازنیروهای توانمند اصولگرا راجابجا کرد وبجای آنها  از بستگان خود یا از بستگان  افراد سپاهی قرار دادسوال من از شما اینست در تهران هم ساهکالی باعث رای نیاوردن اصولگراها شده اون چیزی که همیشه باعث شکست شده تفرقه بوده وزیادی کاندیدا  چه در انتخابات ریاست جمهوری چه در اتنخابات مجلس   ودرآخر بسیاری از افراد همان قوم که شما  ازش وحشت دارید  در ستاد حسینی بودن واگر نبود حمایتهای آنها  همون رای را هم نماورد پس منصف باشیم وافراط وتفریط را کنار بگذاریم  وچتر نظام و اصولگرایی را بازتر کنیم  ودر صدد حذف بقیه نباشیم  وبه فرموده رهبر عزیز انقلاب  که فرمودند درصدد جذب حداکثری باشیم
    در جواب پاسخ آقای منصف
    1- کجا بنده گفته ام که شورای نگهبان میزان تعیین کنندگی اصولگرایی یا اصلاح طلبی است؟!! شما ظاهرا یک فرض های غلطی را متصور می شوید و احکام عجیب تر از آن را برای خود صادر می کنید.
    2- باز هم قبیلگی زدگی و ادبیات جاهلیت در کلامتان موج می زند، نفی ما اعدا اثبات شی نمی کنه. شما تصور می کنید که اگر حسینی را قبیله گرا معرفی کنید رفتار قبیلگی شما فراموش می شود؟!!
    3- شما به گفته خودتان اکثر اصولگراهای صاحب نام را داشته اید از تعصبات قبیلگی هم مایه گذاشته اید ده برابر دیگری هم تبلیغ کرده اید باز کمتر از کسی که نه بزرگی را همراه داشته نه پشتوانه های قبیلگی داشته و نه مثل شما از ابزار تبلیغی برخوردار بوده رای آورده اید. آن وقت باز هم طلبکارید؟!! نکند انتظار دارید نامزد شما به تنهایی در انتخابات شرکت کند؟!
    4- تهران اقتضائات خود را دارد و قزوین هم اقتضائات خود را. در مشهد هم اصولگراها رای آوردن، پس امکان رای آوردن اصولگراها بوده.
    5- من از هیچ قومی وحشت ندارم، جز قومی که چشمان خود را با عصبیت های طایفه ای بسته دشنه در دست به سمت دیگران حمله می کند. می خواهد از تات باشد یا تورک یا الموتی یا گیلکی یا...
    6-شما ابتدا از حصر قبیله گرایی خارج شوید و بعد شعار جذب حداکثری دهید.