قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب
به گزارش قزوین فردا رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت:با توجه به بحران آب در استان و دغدغه های ناشی از آن، درجلسه ای با حضور رئیس مجلس راهکارهای حل مشکل آب استان بررسی می شود.

حجت الاسلام سید مرتضی حسینی در اظهارداشت: با پیگیری‌های مجمع نمایندگان استان قزوین با تشکیل جلسه ای با موضوع آب در دفتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی امیدواریم به نتایج خوبی دست یابیم.

وی افزود: مقرر شده در جلسه‌ای با حضور مسئولان و دست ‌اندرکاران ارشد کشوری و استانی در دفتر رئیس مجلس شورای اسلامی راهکارهای مفید و موثری برای رفع مشکل آب کشاورزی و شرب استان قزوین اتخاذ شود تا بتوانیم از آسیب های جدی این بحران جلوگیری کنیم.

حسینی بیان کرد:  این جلسه در دفتر رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شود، وزیر نیرو به همراه معاونانش، تمامی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی از جمله رجب رحمانی، روح‌الله عباسپور و داود محمدی، آقای روزبه استاندار قزوین و معاونانش، به همراه تنی دیگر از مسئولان و دست ‌اندرکاران حضور خواهند داشت.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین تصریح کرد: رئیس مجلس شورای اسلامی طی بازدیدی که در ماههای گذشته از قزوین داشتند، از نزدیک در جریان مشکلات عدیده مردم و کشاورزان استان در خصوص کمبود آب شرب و کشاورزی و چالش های آن قرار گرفتند و در این سفر موافقت کردند در جلسه‌ای در تهران مسائل بخش آب استان را با حضور مسئولان و تصمیم ‌سازان این عرصه مورد 
بررسی کارشناسی قرار دهند.

حسینی در پایان با بیان این نکته که همواره موضوع آب کشاورزی دشت قزوین و الموت ‌رود وشهر آبیک، دغدغه اصلی مردم و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی بوده است گفت: تلاش می کنیم این موضوع تا رسیدن به نتیجه موثر پیگیری شود.

وی گفت: نباید با بی توجهی و غفلت کاری کنیم تا سرنوشت دشت قزوین هم مانند دشت های دیگر کشور دچار بحرانی شود که دیگر قادر به حل آن نباشیم و اگر امروز در رفع این دغدغه احساس مسئولیت و خطر نکنیم در آینده با زیان های جبران ناپذیری روبرو خواهیم شد.


  • قزوین فردا