قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

اسب تروای چاپلوسان در قلعه اصلاح طلبان

دوشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۴۴ ب.ظ

حسین آذربایجانی در وبلاگ "هستن،مخمل آبی" آورده است:به خاطر مصاحبه هایم، با اکثر شخصیت های اصولگرا و اصلاح طلب استان مراوده و رفاقت دارم.اصولگرایان اصیل و ریشه دار استان، این روزها تاکید ویژه ای بر شناسایی و طرد «چاپلوسان» و نکوهش «چاپلوسی» دارند، اصولگرایی قزوین می خواهد جریان خود را از چاپلوسان نفوذی تصفیه و پاکسازی کند.

گویا چوبی که در 8 سال گذشته از ناحیه چاپلوسان خورده اند بیدارشان کرده و آنها را به این فراست انداخته که در این موقعیت، اصولگرایی قزوین را از افراد سودجو و منفعت طلب بپیرایند.

این در حالی است که اصلاح طلبان استان تازه دارند در موج چاپلوسانی که برای پست و مقام به آنها هجوم آورده اند، دست و پا می زنند و خود نیز سرمست این محبوبیت ظاهری و جمع های 500-600 نفری، اصلا به عاقبت ش فکر نمی کنند و از سرگذشت اصولگرایانی که روزگاری به روی چاپلوسان آغوش گشودند، عبرت نمی گیرند. به عنوان نمونه در دو نشست اخیر اصلاح طلبان، شخصیت های رزومه بدستی که با پنهان کردن سوابق و سکوت و سکون خود در سالهای گذشته، امروز پوستین اصلاح طلبی پوشیده و در سودای پست و مقام در صفوف مقدم یا کنار بزرگان این جریان می نشینند، وجه غالبی دارند که البته ناصیه سفیدشان بر آشنایان به فضای سیاسی قزوین، پنهان نیست.

اصلاح طلبان استان، در صورتی که به همین منوال پیش بروند و «همه» را بدون توجه به سوابق در آغوش بپذیرند، پیش از پایان دولت یازدهم چنان ضربه های سهمناکی از این چاپلوسان گرد شیرینی خواهند خورد که به خواب هم نمی بینند.

   

  • قزوین فردا

نظرات  (۱)

دوکلام هم از مادرعروس