قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب
حجت الاسلام حسینی مطرح کرد: 

مشکلات بحران آب استان قزوین فردا (سه شنبه 9دی)درجلسه ایی ویژه  دردفتردکترعلی لاریجانی رئیس مجلسباحضور وزیر نیرو،استاندارونمایندگان ومسئولین درمجلس بررسی می شود


قزوین فردا/رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: با توجه به بحران آب در استان و دغدغه های ناشی از آن، فردا در جلسه ای با حضور رئیس مجلس راهکارهای حل مشکل آب استان بررسی می شود.

حجت الاسلام سید مرتضی حسینی اظهارداشت: با پیگیری‌های مجمع نمایندگان استان قزوین  با تشکیل جلسه ای با موضوع آب در دفتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی باحضور وزیر نیرو،استاندارونمایندگان استان درمجلسامیدواریم به نتایج خوبی دست یابیم.

وی افزود: مقرر شده در جلسه‌ای با حضور مسئولان و دست ‌اندرکاران ارشد کشوری و استانی در دفتر رئیس مجلس شورای اسلامی راهکارهای مفید و موثری برای رفع مشکل آب کشاورزی و شرب استان قزوین اتخاذ شود تا بتوانیم از آسیب های جدی این بحران جلوگیری کنیم.

حسینی بیان کرد: در این جلسه که قرار است فردا سه شنبه نهم دی ماه در دفتر رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شود، وزیر نیرو به همراه معاونانش، تمامی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی از جمله رجب رحمانی، روح‌الله عباسپور و داود محمدی، آقای روزبه استاندار قزوین و معاونانش، به همراه چندنفردیگر از مسئولان و دست ‌اندرکاران  آب استان قزوین حضور خواهند داشت.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین تصریح کرد: رئیس مجلس شورای اسلامی طی بازدیدی که در ماههای گذشته از قزوین داشتند، از نزدیک در جریان مشکلات عدیده مردم و کشاورزان استان در خصوص کمبود آب شرب و کشاورزی و چالش های آن قرار گرفتند  و در این سفر موافقت کردند در جلسه‌ای در تهران مسائل بخش آب استان را با حضور مسئولان و تصمیم ‌سازان این عرصه مورد بررسی کارشناسی قرار دهند.

حسینی در پایان با بیان این نکته که همواره موضوع آب کشاورزی دشت قزوین و الموت ‌رود وشهر آبیک، دغدغه اصلی مردم و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی بوده است گفت: تلاش می کنیم این موضوع تا رسیدن به نتیجه موثر پیگیری شود.

وی گفت: نباید با بی توجهی و غفلت کاری کنیم تا سرنوشت دشت قزوین هم مانند دشت های دیگر کشور دچار بحرانی شود که دیگر قادر به حل آن نباشیم و اگر امروز در رفع این دغدغه احساس مسئولیت و خطر نکنیم در آینده با زیان های جبران ناپذیری روبرو خواهیم شد.

  • قزوین فردا