قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

دانشگاه

آماده جهاددرراه اعتلای اسلام ناب محمدی و تلاش برای برقراری حکومت صالحان درسراسرپهنه گیتی 

به گزارش قزوین فردا، تشکلهای دانشجویی دانشگاه امام خمینی طی بیانیه ای اعلام کرنند: در پایان جنبش دانشجویی ایران اسلامی ضمن تبریک این عملیات پیروزمندانه به همه رزمندگان مقاومت و ملت های آزاده جهان ، بدین وسیله آمادگی خود را برای جهاد در راه اعتلای اسلام ناب محمدی و تلاش برای برقراری حکومت صالحان در سراسر پهنه گیتی اعلام می دارد.

بکلمتین جهزو ملاجئکم

   فقط دو کلمه پناهگاه هایتان را آماده کنید

    بار دیگر صاعقه مرگ بر سر کفار صهیونیست فرود آمد و افتخاری دیگر از سوی فرزندان خمینی و رهروان خامنه ای رقم خورد. سخن از حماسه شیران حزب الله در مزراع شبعا است. آن هنگام که دیپلمات های اسرائیلی پس از اقدام تروریستی نظامیان خود در قنیطره سوریه ، هراسان خود را به مسکو رسانده و از مقامات روسیه در خواست کرده بودند که با وساطت آنها ، نیروهای حزب الله در پی انتقام جویی بر نیایند ، تصور آن را هم نمی کردند که وعده صادق دو کلمه ای رهبر مقتدر عربی سید حسن نصرالله در کمترین زمان ممکن محقق شود و اینگونه شراره های آتش بر جان کماندوهای به اصطلاح زبده تیپ های گولانی و گفعاتی بیافتد و این همان موازنه وحشتی است که هر اقدام خصمانه ای در همان سطح و یا شدیدتر پاسخ داده خواهد شد.

   به گفته روزنامه لبنانی الأخبار: ” این عملیات به آن دسته از کسانی که ادعا می‌کردند حزب‌الله به خاطر مذاکرات هسته‌ای ایران فعلا پاسخ عملیات قنیطره را نمی‌دهد ، پاسخ داد. چه بسا این پاسخِ سریع و حساب شده برگ برنده دیگری در اختیار مذاکره کنندگان ایرانی قرار داد و آن این است که جهان به سمت تهران برای برقراری آرامش بیشتر متمایل خواهد شد و از طرفی این عملیات بر همگامی و پیوستگی دو جبهه سوریه و لبنان ، مُهر تأیید زد و صد البته بهتر است بگوییم پیوستگی جبهه‌ای از فلسطین اشغالی تا لبنان ، سوریه و در نهایت تا ایران. همچنین این عملیات برق آسا به اسرائیل فهماند که این عملیات فقط انتقام خون شهدای قنیطره نبود بلکه ابعاد گسترده‌تری داشت.”

   اکنون که دیگر کفار صهیونیست به منظور حمایت از اذناب خود _ جریانات تکفیری _ خود مستقیمأ وارد کارزار نبرد نظامی با ایران اسلامی شده اند که در این راستا شهادت سردار الله دادی به عنوان اولین شهید رویارویی مستقیم نظامی اسرائیل با ایران خود گواهی بر این مدعاست ، اشاره به این نکته خالی از لطف نیست که از این پس اسرائیل باید بسیار نگران‌تر از گذشته باشد چرا که اکنون دیگر ایران به مرزهایش رسیده است و خود آنان نیز به گونه ای دیگر بر این امر معترفند چراکه به گفته خبرنگار روزنامه صهیونیستی هآرتص به نقل از دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستیایران عامل اصلی هجوم اخیر است.”

   در شرایطی که هر از چند گاهی خبر شهادت یکی از سلمان و ابوذر های سپاه اسلام از گوشه و کنار منطقه به گوش می رسد باید به اسرائیل یادآوری کنیم که دیگر دوران تهاجمات بی پاسخ و یک طرفه از سوی شما به سر آمده و باید از این پس منتظر اقدامات تلافی جویانه از جانب ما و فروپاشی رژیم أهون مِن بیتِ العنکبوت خویش باشید.

   با اندکی تأمل در شرایط حساس کنونی جهان به ویژه منطقه خاورمیانه به روشنی تقابل دو جریان حق با محوریت ایران و باطل با محوریت اسرائیل را خواهیم دید و گویا تمام تحولات منطقه به نوعی متأثر از این تقابل است حتی تقابل هسته ای ایران و غرب. این مسئله زمانی نمود بیشتری می یابد که بدانیم جان کری وزیر امور خارجه آمریکا در یکی از جلسات مذاکره با تیم مذاکره کننده هسته ای ایران خطاب به آنان اظهار می دارد: ” الان و در این ساعت _ عصر _که من برای مذاکره با شما در این مکان حاضر هستم ، صبح امروز نزد نتانیاهو _ برای کسب تکلیف _ بودم و هنوز گوش هایم از شدت فریادهای نتانیاهو زنگ می زند.” (به نقل از آقای عراقچیبا توصیفات فوق پر واضح است که متأسفانه طرف اصلی ایران در مذاکرات هسته ای نه غرب با محوریت آمریکا بلکه این اسرائیل است که به وسیله اذناب خود تحت لوای گروه 1+5 اقدام به زیاده خواهی و تحمیل اراده خود بر تیم مذاکره کننده هسته ای ایران می نماید.

   در گذشته ، پیش از رویارویی مستقیم نظامی اسرائیل با ایران بارها و بارها شاهد اقدامات تروریستی و خرابکارانه عوامل سرویس جاسوسی این رژیم در کشور بوده ایم که به عنوان نمونه می توان به حمله سایبری به تأسیسات غنی سازی اورانیوم و از همه مهمتر به ترور دانشمندان هسته ای اشاره نمود. حال که نقش بی بدیل رژیم نامشروع صهیونیستی در اقدامات خصمانه علیه ایران اسلامی بر هیچ کس پوشیده نیست ، آیا وقت آن نرسیده است که به جای امیدواریِ بی سرانجام به وعده های پوچ و توخالی غرب بیاییم و به نیروی داخلی که همان پشتوانه عظیم ملت است و نیروی خارجی که همانا ملت های آزاده و پتانسیل آنان در به چالش کشیدن دشمنان در منطقه است اتکا کنیم؟!! آیا نباید به وظیفه اصلی انقلاب اسلامی در راستای الهام بخشی برای ملت های جهان و مستضعفین عالم عمل کنیم؟!! مگر نه این است که یکی از ملزومات اصلی صدور انقلاب همانا اقتدار ملی به ویژه پیشرفت در زمینه های علمی و تکنولوژیکی است؟!! پس چگونه است که عده ای در داخل کشور به جای اقدام جدی در راستای نیل به اقتصاد مقاومتی متأسفانه هنوز چشم امید به بیگانگان دوخته اند؟!!

   اکنون دیگر رژیم صهیونیستی به آخر خط رسیده است و مدتهاست که شمارش معکوس برای نابودی اسرائیل آغاز شده. اکنون دیگر ملت های منطقه آگاه شده اند و موج اسلام گرایی در پنج قاره جهان به رغم تلاش مذبوحانه استکبار در زمینه اسلام هراسی در حال فراگیر شدن است.

   در پایان جنبش دانشجویی ایران اسلامی ضمن تبریک این عملیات پیروزمندانه به همه رزمندگان مقاومت و ملت های آزاده جهان ، بدین وسیله آمادگی خود را برای جهاد در راه اعتلای اسلام ناب محمدی و تلاش برای برقراری حکومت صالحان در سراسر پهنه گیتی اعلام می دارد.

فإن حزب الله هم الغالبون

بسیج دانشجویی -جامعه اسلامی دانشجویان -انجمن اسلامی دانشجویان

 

  • قزوین فردا