قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب
خدمات بیش شائبه آیت الله باریک بین در استان را نباید ازیاد ببریم ایشاناز وارستگان و متدینین هستندوهمواره درخط رهبری قدم برداشتند و وحدت رادراستان حاکم کردند
به گزارش قزوین فردا به  نقل از شاخص نیوز حجت الاسلام سیدمرتضی حسینی نماینده مردم قزوین گفت،انتخاب حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین از سوی رهبر معظم انقلاب را انتخابی به‌جا و شایسته دانست و اظهار کرد: انتخاب نماینده ولی فقیه در استان‌ها با تحقیقات وسیع دفتر مقام معظم رهبری و ائمه جمعه صورت می‌گیرد

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در رابطه با نحوه انتصاب حجت‌الاسلام عابدینی افزود: چندیدن ماه بود که مقام معظم رهبری از طریق دفتر رهبری و ستاد نماز جمعه تهران پیگیر انتخاب جایگزینی شایسته برای آیت‌الله باریک بین بودند و در این راستا مطالعات زیادی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: حجت‌الاسلام عابدینی از روحانیون انقلابی هستند؛ ایشان در زمان طلبگی خود یک انسان مبارز و انقلابی بودند که در راستای این مبارزات به زندان رفتند و بعد از انقلاب هم به عنوان یک رزمنده در جبهه حضور موثری داشتند.

حسینی افزود: خود ایشان دارای تحصیلات حوزوی بالا و از شاگردان آیت‌الله جوادی آملی و آیت الله فاضل لنکرانی هستند که باید قدردان انتخاب چنین شخصیت والایی به عنوان امام جمعه قزوین باشیم.

وی ابراز کرد: حجت‌الاسلام عابدینی حدود ۱۰ سال درس کفایه تدریس کرده‌اند که این مسئله از لحاظ علمی جایگاه ویژه‌ای دارد و در جربانات سیاسی هم در زمان امام خمینی(ره) از مریدان ایشان بودند و امروز از پیروان خط رهبری هستند و مسیر انقلاب را درست تشخیص داده و حرکتمی‌کنند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: اکثر مردم استان حجت‌الاسلام عابدینی را قبول دارند؛ بی‌شک خانواده شهدا، رزمندگان و همه کسانی که این انقلاب و نظام را قبول دارند از ایشان حمایت خواهند کرد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: بی‌شک مردم، مسئولین، خانواده شهدا، رزمندگان و همه کسانی که این انقلاب و نظام را قبول دارند از ایشان حمایت و در مسیر دشوار و مسئولیت خطیری که برعهده دارند؛ یاری خواهند کرد.

وی تاکید کرد: وقتی فردی از سوی مقام معظم رهبری انتخاب می‌شود مردم آگاهانه بر خود تکلیف می‌دانند که از وی تبعیت و حمایت کنند.

حسینی گفت: انتصاب ایشان را بسیار مناسب می‌دانیم و ان‌شاءالله اطلاعیه مجمع نمایندگان استان را در حمایت از ایشان صادر خواهیم کرد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس عنوان کرد: مردم با حضور باشکوه خود در نماز جمعه می‌توانند حمایت خود را اعلام کرده و نظرات ایشان را اجرایی کنند و مسئولین باید بدانند نظر نماینده ولی فقیه در استان به نمایندگی جماعتی از امت حزب‌الله است.

وی در پایان با بیان اینکه خدمات بی‌شائبه آیت‌الله باریک بین برای استان را نباید از یاد ببریم، اظهار کرد: ایشان از وارستگان، متدینین و از جمله افرادی هستند که همواره در مسیر رهبری قدم برداشتند و در این مدت که نماینده ولی فقیه در استان بودند با درایت و بصیرت گروه‌های مختلف استان را هدایت و سعی در ممانعت از ایجاد اختلافات شده و وحدت را در استان حاکم کردند.

۲۰۱۴۱۱۱۰۲۱۲۳۱۵-۶۹۶۸۶۷

  • قزوین فردا