قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

 

قزوین فردا/مراسم معارفه مهندس سعیدبهادیوندچگینی مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین وتقدیر ازخدمات مهندس سید یوسف جبارزاده با حضور،غلامرضا خوش خلق معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر،مرتضی روزبه استاندار قزوین،حسین افراز مدیر کل دفتر مرکزی حراست شرکت توانیر، مدیران دستگاه های اجرایی و جمعی از کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان برگزار شد

مهندس غلامرضا خوش خلق معاون هماهنگی توزیع برق شرکت توانیردر این مراسم گفت: صنعت برق در زندگی همه اقشار جامعه نقش کلیدی دارد بگونه ای که می تواند از آن در کنار سلامتی و امنیت به عنوان نعمت سوم زندگی امروزی انسان ها یاد کرد.

خوش خلق در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با وضعیت تولید برق در سطح کشور گفت: تغییرات اقلیمی کشور از جمله خشکسالی های متعدد در وضعیت تولید و مصرف برق موثر بوده است.

وی با اشاره به کاهش میزان نزولات جوی در پاییز و زمستان ۹۳ اظهار کرد: از مجموع تولید برق کشور ۱۵ درصد به واسطه نیروگاه های برق- آبی کشور تولید می شود که تا حدودی زیادی بسته به آب ذخیره شده در پشت سده ها دارد حال آنکه با کاهش نزولات در فصول پاییز و زمستان ذخیره آب سده ها نیز کاهش می یابد که در این بین امیدواریم با بارش های بهاری این کاهش جبران شود.

این مسئول بیان کرد: در حال حاضر ۳۱ میلیون مشترک برق در کشور وجود دارد که سالانه نیز یک و نیم میلیون نفر به این آمار افزوده می شود و همین موضوع نشان می دهد که هموطنان باید مصرف برق خود را به نحو صحیحی مدیریت کنند تا با مشکل مواجه نشویم.

وی با اشاره به این که تولید هر کیلوبایت برق ۱۰۰۰ دلار هزینه دارد، گفت: در این بین گذشته از مردم شرکت ها نیز می توانند با انجام صرفه جویی در بازه زمانی پیک مصرف و به طور اخص در پیک مصرف صد روزه تابستان ضمن کمک به اقتصاد داخل مجموعه و اقتصاد کشور از هدایای توزیع برق نیز برخوردار شوند.

معاونت هماهنگی توزیع برق شرکت توانیر ادامه داد: در همین راستا سال گذشته ۴۸ میلیارد تومان به شرکت هایی که این صرفه جویی را اعمال کردند، تخفیف داده شد و امسال نیز سعی داریم با استمرار این حرکت این هدیه را به صرفه جویان اهدا کنیم.

خوش خلق در رابطه با افزایش قیمت برق نیز بیان کرد: سرانه هر خانواده اعم از شهری و روستایی در پرداخت قبوض برق ۱۰ هزار تومان است در حالی که این رقم که سال ها برای اداره برق ثابت مانده بود در اداره مخابرات ۱۰۰ هزار تومان است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تودیع و معارفه مدیران عامل پیشین و جدید اداره توزیع برق استان قزوین گفت: خدمت به مردم توفیقی الهی است که نصیب ما شده در این بین ضمن آرزوی توفیق برای هر دو مدیر عامل قبلی و جدید به هر دوی این عزیزان توجه به خدمت گرایی و مطالبات مردم را به عنوان سرلوحه اصلی برنامه های اداره توزیع برق توصیه می کنم.

غلامرضا خوش خلق معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر در این مراسم  اظهار داشت: تغییر در هر دستگاه طبیعی است و مدیران می بایست با تمام توان تلاش کنند تا در مدت زمانی که مسوولیت دارند به مردم خدمت کنند
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر مسوول تصریح کرد: مهندس جبارزاده در طول مدت حضورشان در راس شرکت توزیع نیروی برق استان خدمات ارزشمندی را ارائه داده اند و ان شاءاله در ادامه راه نیز مهندس بهادیوند چگینی بتوانند در خدمت مردم شریف قزوین باشند

زیر ساخت های استان قزوین وابسته به صنعت برق است

مرتضی روزبه استاندار قزوین  هم در این مراسم گفت: یکی از ویژگی های مهم مدیران لایق این است که با حفظ حق و حقوق استانی، رعایت تعامل با دیگر نهادها و ادای حق درون سازمانی به مدیریت و رفع موانع می پردازند.

وی ادامه داد: متاسفانه تصور غالبی که در این زمینه وجود دارد حاکی از این است مدیر یا باید تماما اهل تعامل با دیگر نهادها باشد و از مجموعه خود غفلت کند و یا این که به فکر زیر مجموعه خود باشد و دیگران را فراموش کند که در این بین سید یوسف جبارزاده مدیر عامل پیشین توزیع برق استان قزوین با ارائه یک مدیریت تعامل محور دوسویه کارنامه قابل قبولی از خود به یادگار گذاشت.

استاندار قزوین افزود: روحیه تعامل محور آقای جبارزاده باعث شد تا ایشان به هنگام بروز مشکلات نقش راهگشایی در حل معضلات و مسائل در این استان داشته باشند.

روزبه همچنین با اشاره به انتصاب سعید پیراوند به عنوان مدیر عامل اداره توزیع برق استان قزوین گفت: ایشان از افراد دانشگاهی و از شاگردان آقای جبارزاده هستند که با توجه به همین مسئله انتخاب وی به نوعی برای آقای جبارزاده نیز جای افتخار دارد.

این مسئول ادامه داد: مجموعه انتظارات ما از ایشان چندین برابر آقای جبارزاده است چرا که ایشان می توانند از تجارب مدیر عامل پیشین بهرمند شوند و از آنها در مسیر مدیریت بهتر این اداره استفاده کند.

با اقدامات صورت گرفته آینده صنعت برق استان قزوین تامین است و جای نگرانی در این خصوص وجود ندارد

جبارزاده مدیر عامل پیشین شرکت توزیع برق استان در ادامه این مراسم گفت: با اقدامات صورت گرفته آینده صنعت برق استان قزوین تامین است و جای نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

وی ادامه داد:  مشترکین، بزرگ ترین سرمایه شرکت توزیع برق استان قزوین هستند که جا دارد از همه آنها  و مردم ولایت مدار قزوین تشکر و قدردانی کنم.

جبارزاده با اشاره به پروژه های صورت گرفته در دوره مدیریت خود، گفت: طی این مدت تعداد مجموع مشترکین برق استان از ۳۵۰ هزار به ۵۴۳ هزار نفر رسیده است همچنین به تمامی روستاهای بالای ۵ خانوار ساکن دائم، برق رسانی شده است حال آنکه میانگین این آمار در سطح کشور بالای ۱۰ خانوار است.

مدیر عامل پیشین شرکت توزیع برق استان قزوین افزود: در گذشته تعداد مراکز خدمت رسان استان تنها ۱۱ مورد بود که امروزه به ۲۳ مورد رسیده است و بر همین اساس دیگر هیچ متقاضی در صف دریافت خدمات نیست همچنین میانگین خاموشی در استان قزوین از روزانه یک و شصت و سه دهم درصد به میزان ۹ دهم درصد در سال ۹۲ رسید.

جبارزاده گفت: ۳۰۴ میلیارد ریال صرفه جویی در شرکت توزیع برق قزوین صورت گرفته است و همچنین طرح جهادی کاهش تلفات نیز در این شرکت به خوبی به اجرا درآمده است.

وی در پایان برای مهندس سعید بهادیوندچگینی مدیریت جدید شرکت توزیع برق استان آرزوی موفقیت کرد

استفاده از ظرفیت های اقتصادی وارتقای جایگاه مهندسی درشرکت های توزیع برق وارائه خدمات به مشترکین از اولویت های برنامه مدیریتیم درشرکت توزیع نیروی برق استان قزوین است

مهندس سعید بهادیوند چگینی مدیر عامل جدید شرکت توزیع برق استان قزوین درادامه مراسم گفت:در ارائه هر خدمتی به مشترکین برق قزوین کوتاهی نخواهد شد و در اساس این موضوع در اولویت برنامه های شرکت توزیع برق قرار دارد.

وی گفت : استفاده از ظرفیت های اقتصادی و  ارتقای جایگاه مهندسی در شرکت های توزیع برق و ارائه خدمات به مشترکین برق قزوین از اولویت های بنده در دوره مدیریتی در شرکت توزیع برق است.

وی ادامه داد: همچنین کاهش تلفات ارائه خدمات توزیعی متنوع به همه مشترکین، توجه به توسعه استان از دیگر برنامه ها و رویکردهای مدیریت جدید است.

 مدیر عامل شرکت توزیع برق قزوین افزود: از همه مدیران عامل شرکت توزیع برق استان قزوین تشکر و قدردانی می کنم و در راه ارائه خدمات به مردم صمیمانه دست یاری به سوی همه آنها دراز می کنم.

در ادامه این مراسم مهندس سعید بهادیوند چگینی به عنوان مدیر عامل جدید اداره توزیع برق استان قزوین معارفه شد واز خدمات سید یوسف جبارزاده مدیر عامل پیشین نیز با اهدای لوح های تقدیر و هدایایی تشکر و قدردانی شد

مهندس سعید بهادیوند چگینیمهندسمدیر عامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان فزوین از مدیران باسابقه شرکت توزیع نیروی برق استان است که سال ها مسولیت های مختلف در شرکت توزیع نیروی برق برعهده داشته فارغ التحصیل برق قدرت (کارشناسی ارشد)دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی می باشد ورئیس اداره دیسپاچینگ شرکت توزیع برق قزوین وکارشناس استاندارد درتدوین استاندارهای توانیر ومعاونت برق شهر صنعتی البرز ومدیر برق ناحیه 3 قزوین(امور برق مینودر)ومدیر برق محمدیه ازسوابق اجرایی وی در شرکت توزیع برق استان قزوین می باشد

 .

  • قزوین فردا