قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب
حجت الاسلام سید مرتضی حسینی نماینده مردم قزوین در مجلس،در صحن علنی مجلس با بیان اینکه برخی به دلسوزان نظام و انقلاب برچسب افراطی‌گری می‌زنند، گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری رئیس جمهور و تمام قوای نظامی موظف به حفظ مبانی اسلام هستند.

به گزارش قزوین فردا به نقل از صبح قزوین،حجت الاسلام سید مرتضی حسینی روز سه شنبه 8 اردیبهشت در صحن علنی مجلس ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن سالرزو میلاد پر برکت امام علی (ع)، روز معلم و روز کارگر، چند نکته مهم و اساسی را به رئیس جمهور و برخی وزرا متذکر شد و گفت: اجرای عدالت اجتماعی عامل قدرت، همراهی، جانبخشی به مردم و زبان مشترک میان دولت و ملت است.

وی، با اشاره به بی عدالتی میان اقشار مختلف جامعه، افزود: چرا برخی افراد جامعه باید حقوق‌هایی کزایی دریافت کنند و درآمدهای میلیونی داشته باشند اما ماه‌ها پرداخت حقوق ناچیزی که کارگران دریافت می کنند به تعویق بیافتد.

مردم از کمبودها نارضی نیستند، بی عدالتی رنجش آفرین است

این مسئول، نمایندگان مجلس را مخاطب قرار داده و عنوان کرد: مردم عزیز ما از کمبودها ناراضی نیستند بلکه از بی عدالتی میان گروه‌های مختلف جامعه ناراحت و دلخور هستند.

حسینی ادامه داد: چرا یک فرد معمولی باید برای دریافت یک وام ۲ تا ۵ میلیونی چک و چند ضامن داشته باشد اما برخی از افراد با کلک و حقه‌بازی وام‌های کلان چندصد میلیاردی را بدون حتی کوچکترین مشکل و دغدغه‌ای از بانک‌ها دریافت کنند و این مسئله از همان مصادیق بی عدالتی است که سبب رنجش مردم شده است.

عدالت، نگرانی از دستگیری و حکم یک آقازاده است؟

وی تصریح کرد: چرا وقتی یک آقازاده دستگیر و محاکمه می شود، فریادها بلند می شود که چه ظلمی در قوه قضاییه در حال رخ دادن است و برخی به دلسوزان نظام و انقلاب که معترض این بی عدالتی ‌ها می شوند برچسب افراطی‌گری می زنند.

نماینده مردم قزوین در مجلس عربستان را عامل اجرایی شدن اهداف اسرائیل و آمریکا در منطقه دانست و اظهار کرد: عربستان قصد دارد با تضعیف کشورهایی همچون، یمن، عراق، سوریه و غیره کشورهای آمریکا و اسرائیل را در رسیدن به اهدافشان یاری دهد اما این کشور باید بداندکه قطعا یمن گورستان نیروهای او خواهد بود.

پاسداران و سایر قوای نظامی موظف به حفظ انقلاب و مبانی اسلام هستند

حسینی، در ادامه سخنانش تذکر یک نکته را به رئیس جمهور، مهم دانست و وی را مورد خطاب قرار داده و تاکید کرد: سخنان شما در جمع فرماندهای نیروی انتظامی مبنی بر خلع وظایف این ارگان در اجرای مبانی اسلامی خلاف نظر امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و مراجع تقلید بوده است.

وی با استناد به سخنان رهبری، تاکید کرد: دفاع و پاسداری از ارزش‌های اسلامی و کیان انقلاب یکی از مهمترین وظایف نیروی انتظامی است و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری تمام پاسداران و سایر قوای نظامی موظف به حفظ انقلابو مبانی اسلام هستند.

جناب وزیر کشور معنای این تزلزل در سخنانتان چیست؟

این مسئول در ادامه با بیان یک تذکر به وزیر کشور، گفت: تفاوت میان سخنان شما در مجلس شورای اسلامی با اطلاعیه‌ای که صادر کرده‌اید نشان دهنده چیست؟ این تزلزل در سخنان شما نشانه چیست؟ آیا بهتر نیست شما پیگیرکارهایی که در این حوزه پس از سال‌ها هنوز زمین مانده است باشید و لایحه تصویبات کشوری را که مدت‌هاست قرار است ارائه دهید، تحویل بدهید.

حسینی در خطاب به وزیر کار و امور اجتماعی، ادامه داد: جناب وزیر به مشکلات کارگران فصلی و کارگرانی که ماه‌ها است حق و حقوق خود را دریافت نکرده‌اند برسید و به صورت جدی نیاز است تا کاری در این زمینه صورت گیرد.

به وزیر نیرو تذکر می دهم که هرچه زودتر طرح آب شرب آبیک را اجرایی کنند.

وی، وزیر اقتصاد و دارایی را مورد خطاب قرار داد و گفت: موظف کردن بانک‌ها در اعطای تسهیلات به شرکت‌هایی که نقدینگی لازم را برای خروج از رکود اقتصادی ندارند یکی از دغدغه‌هایی است که باید مورد توجه وزیر اقتصاد و دارایی قرار بگیرد.

نماینده مردم قزوین در پایان خاطرنشان کرد: به وزیر نیرو تذکر می دهم که هرچه زودتر طرح آب شرب آبیک را اجرایی کنند.

  • قزوین فردا