قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

خبرگزاری فارس: شهید امانی شهدای بزرگی را تربیت کرد

هم آقای فصیحی و هم آقای ظاهری از نیروهای فرهیخته و با برنامه اصولگرا هستند

به گزارش قزوین فردا به نقل از تابناک قزوین، صفت الله صالحی قائم مقام حزب موتلفه استان قزوین با اشاره به این که عده ای درتلاش اند تا بین اصولگرایان تفرقه افکنی کنند گفت: ایجاد تفرقه در بین اصولگرایان استان تراژدی جدید فتنه گران است و سعی دارند در آستانه انتخابات اصولگرایان را با مشکلات داخلی به مردم معرفی کنند.

 صالحی  با اشاره به تغییرات اخیر در بدنه شورای شهر قزوین نیزاظهارداشت: برخی از رسانه ها این جابه جایی ها را ناشی از فشارهای اصولگرایان دانسته اند در صورتی که  نه تنها اصولگرایان بلکه هیچ حزبی حق دخالت در مسایل این چنین را ندارد.

وی بیان کرد: این در حالی است که هم آقای فصیحی و هم اقای ظاهری از نیروهای فرهیخته و با برنامه اصولگرا هستند و که برای ما تفاوت چندانی در انتخاب این دو فرد وجود نداشته است.

قائم مقام حزب موتلفه در استان قزوین خاطر نشان کرد: چندی پیش در مصاحبه ای با آقای نیکویه برخی از صحبت های ایشان را وارونه جلوه داده بودند و در شرایطی که ایشان با گفتن نکات مثبت فراوان یک انتقاد هم کرده بودند آن انتقاد را با بزرگنمایی به گوش مردم رساندند البته ما معتقدیم که آقای نیکویه حرف بدی نزده است.

صالحی افزود: در حال حاضر نیز حزب موتلفه به هیچ گزینه ای برای انتخابات نرسیده است و بنا هم نداریم که گزینه خاص خود را داشته باشیم بلکه با اتحاد با اصولگرایان دو نفر را به عنوان کاندیدای اصولگرایان معرفی خواهیم کر
  • قزوین فردا