قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

، به گزارش قزوین فردا به نقل از "شاخص " حجت اسلام  حسینی  نماینده مردم قزوین با بیان اینکه انتقادات حجت الاسلام عابدینی کاملا منصفانه و سازنده بوداظهار داشت: اینگونه برخورد با انتقادات بر خلاف شعارهای آزادی خواهانه دولت و نوعی استبداد محسوب شده و ما منتظر عذر خواهی آقای روزبه از حجت الاسلام عابدینی هستیم.

حجت الاسلام سید مرتضی حسینی با اشاره به سخنان وزیر دادگستری در قزوین اظهار کرد:نحوه بیان مطلب آقای پورمحمدی مناسب نبود و بنده هم به صحبت های ایشان انتقاد دارم.

وی با اشاره به موضع گیری اخیر استاندار قزوین علیه امام جمعه موقت تصریح کرد: خطیبی که در جایگاه امامت نماز جمعه قرار می گیرد حکم خود امام جمعه را داشته و نایب کسی محسوب نمی شود.

وی ادامه داد: از طرف دیگر، سفارش شده که امام جمعه در خطبه دوم به مسائل روز سیاسی اشاره و در آن زمینه صحبت کند.

حسینی با اشاره به انتقادات حجت الاسلام عابدینی نسبت به دولت در خطبه های نماز جمعه اخیر اعلام کرد: به نظر بنده انتقادات آقای عابدینی کاملا منصفانه و سازنده و با رعایت معیارهای مد نظر مقام معظم رهبری بوده و هیچ بزرگنمایی و سیاهنمایی در آن دیده نمی شد.

وی افزود: اگر تذکری هم در خصوص خطبه های نمازجمعه باشد باید توسط آیت الله باریک بین انجام شود و جزء وظایف استاندار محترم نمی باشد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اینگونه برخورد با انتقادات بر خلاف شعارهای آزادی خواهانه دولت و نوعی استبداد محسوب شده و ما منتظر عذر خواهی آقای روزبه از حجت الاسلام عابدینی هستیم.

  • قزوین فردا