قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

سیدمرتضی حسینی، نماینده مردم قزوین در مجلس

روزبه ازجنس مردم وحامی ولایت بود وتحت تاثیر تندروها قرارنگرفت/ همتی استاندارجدید اصولگرا می باشد مطمئنا دراستان قزوین مورد اسقبال قرارخواهد گرفت

بسمه تعالی

تغییر استاندار قزوین در این موقغعیت زمانی که نزدیک انتخابات می باشد شائبه ها وسوال هایی را در ذهن مردم متدین قزوین ایجاد می کند که دلیل این جابجایی چیست؟به راستی مخالفان استاندار دلواپس چه چیزی هستند؟ وجواب نمایندگان مردم به این سوالها چه خواهد بود؟

 من قدر دان استاندار محترم که از جنس مردم وحامی ولایت بود هستم جناب آقای روزبه سخنان مقام معظم رهبری راجع به استان قزوین را زنده واجرایی کرد وخدمات ارزنده ایی ازخود به جای گذاشت وتحت تاثیرفشار تندروها قرار نگرفت وبه لیستهای 180 نفری جابجایی که روزهای اول به ایشان داده شد بی اعتنایی کردواسقامت ورزید واستقلال خود راحفظ کرد.از ایشان تقدیر تشکر میکنم وهمیشه از اوتقدیر خواهم کرد

وبرای استاندار جدید هم که اصولگرا می باشند آرزوی موفقیت دارم ایشان مطمئنا در استان قزوین مورد اسقبال قرارخواهند گرفت وانشاءالله که همان روش استاندار معتدل دولت،وشعاراعتدل رااجرایی خواهد کرد

من الله توفیق

سید مرتضی حسینی 

نماینده مردم شریف قزوین،البروآبیک درمجلس شورای اسلامی

94/8/27

  • قزوین فردا

نظرات  (۲)

  • مدافع ولایت
  • جناب حسینی صادق  ووفادار آخوند قالتاق علیخانی به نوچه های بی ارزش اش گفته این استاندارجدید در اختیارماست یعنی به عبارتی نوچه غلام حلقه به گوش ماست مثل اینکه می خواهند موسوی یا عسکری که هردو نوچه وعمله آخوند قالتاق هستند بشوندمعاون سیاسیوفرماندار 

    واقعا متاسفیم  !