قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب
در سفر یک روزه حجت الاسلام سید مرتضی حسینی نماینده مردم همراه مسئولین استانی ومحلی به الموت شرقی،مهمترین مسائل روستاهای گرمارود سفلی وعلیا،زرآباد،اوان،زواردشت،وربن،کوشک ودیکین مورد بررسی قرار گرفت ودستورات لازم صادر شد



ادای احترام به مزار شهید سیاهکالی مردای گرمارود سفلی
طاهری بخشدار الموت شرقی
فرهادی دهیار روستای گرمارودسفلی درکنا رحجت الاسلام حسینی

روستای گرمارود سفلی

احمدی دهیارگرمارودعلیادر حال ارائه گزارش

روستای زرآباد
زیاریت امام زاده حضرت علی اصغر (ع)زرآباد
محمدی دهیار روستای زرآباد

 حسینی درجمع مردم روستای زرآباد
روستای زواردشت
روستای زوادشت زیرکرسی
روستای زوادشت زیرکرسی
نماز ظهر وعصر در روستای زواردشت
افتتاح  ساختمان دهیاری روستای اوان
در حمع مردم اوان
روستای وربن
روستای وربن

سطح یخ زده دریاچه اوان 92/11/27
مجیدی دهیار کوشک
روستای کوشک
مردان باصفای روستای کوشک
حاج آقا رمضای درکنار حجت الاسلام حسینی روستای دیکین
مهندس اسماعیلی رئیس جهاد کشاوری شهرستان قزوین
دهیار جدید پس از دریافت حکم دهیاری

خداحافظی با مردم روستای دیکین ومسئولین محلی






  • قزوین فردا

نظرات  (۲)

  • داود نوروزی
  • سلام و ادب
    خاطرات من هم زنده شد
    مسجد گرمارود سفلی رفته بودم بالای همون منبری که در عکس هست منبر رفتم
    منبر و میز مسجد وربن هم برایم خاطراتی زیاد دارد
    و ....

    آبا اجداد م اهل زرد چال بودند که بعدهابه اشکورات نقل مکان کردندشخصآ ارادتی به همه زردچالیها  و هیری ها و ویاری ها دارم و دوست دارم که از نزدیک زیارتشان کنم