قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

قزوین فردا/حبیب الله جوادی در یاداشتی درسایت مینو پرس  نوشت: روش نخ نما شده و تکراری جریان زر و زور و تزویر در استان قزوین بر کسانی که اهل بصیرت هستند روشن است. از کاه کوه می سازند تا چهره مزور و عیوب شان پنهان بماند. هرچه به انتخابات نزدیک تر می شویم این جماعت از خدا بی خبر، بی ادب و جسورتر می شوند و حتی از توهین به نماینده محترم ولی فقیه در استان قزوین ابایی ندارند. زورگویی از خصلت اینهاست. ظلم به شهدا و خانواده های شهدا در اوایل انقلاب در کمیته، اذیت و تهمت و فحاشی به علما و مجتهدینی که حاضر به تمکین کردن در مقابل این جریان ظالم و ریاکار نبودند را یادآور می شویم.

اگر مسئولی مورد دلخواه آنان باشد، حاضر نیستند کوچکترین انتقاد را نسبت به او قبول کنند و حتی از او شاهی اکبر و بتی بزرگ می سازند. اما اگر رئیس جمهوری برآورده از رأی مردم و مورد سلیقه جریان زر و زور و تزویر نباشد، هزاران هزار تهمت و توهین نثار او می کنند و حتی در هفته نامه تابان تیتر می زنند « دعا کنید احمدی نژاد بمیرد تا مشکلاتتان حل شود.» یا در مورد بی تدبیری های دولت مورد دلخواه خود، سکوت می کنند یا به دولت قبل ربط می دهند.

اگر انتقادی یا استعاره ای به حق به شیخ این جماعت در قزوین بزنیم، فریادها بلند می شود که قبل از انقلاب چند روزی در زندان بوده، بعد از انقلاب مسئولیت داشته، رئیس کمیته و مدیر و بازرس بوده و حتی با پسر امام (ره) عکس یادگاری دارد. خسته شدیم از این جاهلیت مدرن، جاهلیتی که از صدر اسلام مورد نفرت پیامبر اکرم (ص) بود که بارها و بارها این آیه را برای اعراب جاهلیت بیان فرمودند که: “إنَّ أکرَمَکـم عـندَ الله أتقـکـم” «همانا گرامی ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست».

ما که از این جماعت تقوایی ندیدیم. شیخ شان جرأت حضور در مساجد و نماز جمعه قزوین را از ترس مردم و جوانان انقلابی ندارد، اما زمانی که نماینده ولایتمدار و محبوب قزوین به چندین روستای الموت در برف و باران سرکشی می کند و مورد استقبال مردم قرار می گیرد و به دلیل کارشکنی بخشدار اصلاح طلب الموت در عدم اطلاع رسانی به مردم روستای وِشتِه، سر از پا نمی شناسند و این کارشکنی و بسته بودن در مسجد روستا را نشان از عدم استقبال مردم از سید انقلابی می دانند. بیرون کردن مفتضحانه ناصر قوامی توسط مردم مسجد چهارده معصوم قزوین در سال ۸۸ را فراموش کردند و این حرکت خودجوش مردم را عدم استقبال نمی دانند، اما کارشکنی و کینه فرماندار و بخشدار اصلاح طلب را عدم استقلال مردمی تعبیر می کنند.

مطالب فوق را بازگو کردم تا به این نکته برسم که اخیراً در هفته نامه معلوم الحال تابان، مطلبی علیه امام جمعه باتقوا و محبوب قزوین نوشته شد و حتی جسارت را به جایی رسانده اند که تعیین و تکلیف می کنند که نماینده ولی امر مسلمین چه بگوید و چه نگوید. البته توهین جریان نفاق مهر تأییدی است بر تقوا و انقلابی بودن امام جمعه محترم.
امام جمعه ای که به سفارش پیر و مرادش« امام خامنه ای » فتنه ۸۸ را فراموش نمی کند و استفاده از فتنه گران۸۸ را خط قرمز نظام مقدس جمهوری اسلامی میداند. و در نماز جمعه گذشته تذکری بجا و به موقع به استاندار جدید قزوین دادند. استانداری که از قزوین و مسئولین آن شناختی نداشت، نیامده دست به تغییراتی زد که صدای دلسوزان انقلابی استان قزوین بلند شد. ظاهرا استاندار جدید، مشاورانی دارد از نوع خاله خرسه، که لیست ۱۸۰نفری جریان فتنه بر سر کار بیایند تا در ایام نزدیک به انتخابات، دل اصلاح طلبان تندرو را به دست آورند. از استاندار محترم انتظار داریم سابقه این جریان را از خانواده های شهدا و ایثارگران جویا شود، تا با طناب پوسیده از خدا بی خبران، به چاه نرود.
از جریان فتنه و تزویر انتظاری نداریم وخرده هم نمی گیریم، زیرا به عدم تمکین به ولایت عادت دارند یا به تعبیر دیگر رفیقان گرمابه و گلستان سران فتنه ۸۸ از این بهتر نمی شوند. که البته هنوز به رفاقت با منافقین و خائنین به نظام و رهبری افتخار می کنند.

اما این جریان کثیف بداند برای مردم ولایتمدار استان قزوین بسیار سخت است که به امام جمعه باتقوا و متدین کوچکترین توهینی شود و قطعا اجازه نخواهیم داد.

کلام آخر این که صبر و تحمل مردم ولایتمدار قزوین، توهمی در شما ایجاد نکند که هرچه خواستید بگویید و بنویسید و حق و باطل را آمیخته کنید

http://minoopress.com

حبیب الله جوادی

94/9/17

  • قزوین فردا

نظرات  (۴)

آفای حسن رجبی در کل مطلبتان یک جمله هم نبود که از نظر دستوری درست باشد 
  • طاهرخانی
  •  رطب خورده منع رطب کی کند؟ توهین نکنید تا جواب نشنوید
    پسر چون ندارد نشان از پدر ، او را بیگانه خوانش نخوانش پسر
    حالا قضیه محمد علیخانی در روزنامه تابان است پدرش هم با این روش قلدر مآبانه به این مرحله رسیده ، پدرش هم نه سوادی و نه تقوایی دارد فقط نان قلدری را می خورد.
    آقای علیخانی از قدرت باز مانده وتوسل به توهین کرده دونکته 1- ائمه جمعه مقر فرماندهی فرزهنگی جامعه هستند به فرموده مقام معظم رهبری  که علیخانی به آنها توهین کرد و جالب اینکه خودشو حامی رهبر می داند2-همین توهین ها برا رد صلاحیت علیخانی کافی نیست