قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

حسن رجبی | هفته نامه قزوین فردا: روزنامه‌نگاران و آنها که دستی بر آتش مطبوعات دارند، از اهمیت «شماره یک» هر نشریه‌ای به خوبی آگاهند. اینکه با چه میزان استقبال مواجه خواهند شد و همکاران مطبوعاتی تا چه اندازه آنها را به عنوان یک جریان رسانه‌ای، خواهند پذیرفت. جلب مخاطب نیز جایگاه ویژه خود را در این میان دارد و در آخر و مهم‌تر اینکه، این نشریه تا چه حد خواهد توانست اهداف خود در پیام‌رسانی را محقق سازد و از پس رسالت مطبوعاتی خود برآید.

حقیقت امر اینکه نویسندگان و اداره‌کنندگان نشریه پیش روی شما، جزو هواداران و طرفداران جریان و گفتمان اصولگرایی هستند؛ بدون تعارف، «قزوینفردا» منتشر می‌شود تا مروج و مبلّغی برای این جریان فکری در استان قزوین باشد و صدالبته اگر اشکالاتی هم از مدیران و مسئولان اصولگرای استان مشاهده کرد، گوشزد کند تا به زعم خویش کمک‌حال و یاور گفتمان اصولگرایی شود.

اما چرا گفتمان اصولگرایی؟ زیرا معتقدیم که چرخ‌های تحرک و پویایی هر جامعه‌ای توسط انرژی‌های صرف‌شده توسط جریان‌های فکری و اندیشه‌‌ای به حرکت درمی‌آید. ایران اسلامی نیز برای تدام پیشرفت خود، نیازمند حضور افرادی در رأس کار است که بدون شک وابستگی‌هایی به جریان‌های فکری دارند. در این میان «قزوین فردا» با احترام به تمامی جریان‌های سیاسی و نحله‌های فکری فعال در کشور، گفتمان اصولگرایی را برگزید به این علت که:

 1) ولایتمدارترین و ولایت‌پذیرترین گفتمان در میان جریان‌های سیاسی کشور محسوب می‌شود و رمز پایداری و ایستادگی و پیشرفت کشور نیز، وجود نعمت ولایت فقیه در جمهوری اسلامی ایران است. 

2) این گفتمان، حقگو و حق‌گراست و هیچ‌گاه برای تأمین منافع حزبی، اقدام به فرافکنی، توهین و تهمت و پرونده‌سازی و... نمی‌کند. 

3) شاید تنها گفتمان اصولگرایی است که برای برآوردن اهداف مقدس و متعالی خود (که صدالبته همسو با اهداف مقدس و متعالی نظام جمهوری اسلامی ایران است) شایسته‌سالاری را سرلوحه امور خویش قرار می‌دهد. 

4) به جای پرداختن به مسائل پوچ سیاسی، اهمیت بسیاری برای استقلال و پیشرفت کشور قائل است.

 5) همیشه و در همه حال سنگ صبور ندای مظلومان در اقصی‌نقاط جهان بوده و ترقی را نه تنها برای مردم کشور خود که برای تمامی ستمدیدگان جهان می‌خواهد.

 همین چند عامل به خودی خود برای قانع شدن هیأت تحریریه «قزوین فردا» جهت حضور در عرصه رسانه‌ای و آگاهی‌سازی استان قزوین برای دفاع از گفتمان اصولگرایی، کفایت می‌کند. 

در آخر اینکه با استعانت از خدای تعالی، تبعیت از آموزه‌های اسلامی، فرمان‌پذیری از منویات مقام معظم رهبری و با تأسی از اخلاق حرفه‌ای مطبوعاتی، کار خود آغاز می‌کنیم و امیدواریم که مورد محبت مردم آگاه استان  قرار بگیریم. 

هفته نامه قزوین فردا

94/9/28

  • قزوین فردا