قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

دانشگاه

قزوین فردا/🔹صدای مظلومیت شیعه است در شرایطی که اسلام هراسی بویژه شیعه هراسی و توهین به مقدسات آنان در اقصی نقاط جهان، به منظور تضعیف قدرت اسلام و انحراف در افکار و عقاید و ایجاد چهره ای خشن و ترسناک از آنان در افکار عمومی جهان صورت می گیرد.
به راستی که نور خدا در حال کامل شدن است و هر روز که می گذرد.  این سنت الهی است که هر چقدر ظلم بر شیعه بیشتر شود، حق بر همگان نمایان تر می شود ، و فطرت هایی که فوج فوج به این ریسمان محکم چنگ می زنند، و موج بیداری اسلامی مرزهای تمدن بشری را در می نوردد. اکنون که فرزندان خمینی در لبنان و غزه و عراق و سوریه و یمن ، و اکنون نیجریه پایه های کفار صهیونیست و ایادی آنان را به لرزه درآورده اند و آرمان خمینی کبیر در حال تحقق است و روز به روز نور ایمان در قلوب مؤمنین و آزادگان جهان بیشتر و بیشتر هبوط می کند. معادلات جهانی در حال تغییر است و بشریت در انتظار تحولی عظیم ، تحولی که برای همیشه بساط ظلم و جور را برخواهد چید و حکومت صالحان را در زمین برپا خواهد نمود.

در روزگاری که به فرموده خمینی کبیر " اسلام ابرقدرتها را به خاک مذلت می‌نشاند، اسلام موانع بزرگ داخل و خارج محدوده خود را یکی پس از دیگری برطرف و سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد." در چنین شرایطی است که ایادی صهیونیسم و پیروان اسلام آمریکایی که گسترش روز افزون اسلام ناب را به عنوان خطری جدی برای حیات نباتی خویش تلقی می کنند ، دست به جنایتی هولناک زده و ضمن به خاک و خون کشیدن صد ها تن از شیعیان مظلوم نیجریه و به آتش کشیدن حسینیه بقیه الله ، اقدام به مجروح کردن و دستگیری علامه ابراهیم زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه نمودند.
   از آنجایی که طی سالیان اخیر در تمامی فتنه های جهان اسلام و کشتار مسلمانان رد پای مثلت شوم عبری ، عربی ، غربی همواره وجود داشته است ، در این جنایت جدید نیز شواهد و قرائنی وجود دارد که این امر را به اثبات می رساند. در نامه‌ای که سفارت عربستان در «نیامی» پایتخت نیجر در تاریخ یکم ربیع‌الثانی 1433 مطابق با 5 اسفند 1390 به وزارت خارجه عربستان در ریاض ارسال می‌کند ، مدعی می‌شود که ایران در دو کشور نیجر و نیجریه اقدامات گسترده‌ای برای گسترش تشیع انجام داده است. در این سند آمده است: پیرو نامه مورخه ۱۲ ذی الحجه 1432 در مورد فعالیت ایران در نیجر ، به اطلاع می‌رساند که سفارت ایران در گسترش تشیع و تقویت آن در این کشور از طریق فعالیت هایی که برخی مبلغان نیجریایی و ایرانی انجام می‌دهند ، نقش دارد. 
   اما نکته بسیار مهمی در یکی از سطور این نامه وجود دارد که از عمق وحشت و نگرانی آل سعود حکایت دارد و 
آن اینکه " کشور نیجریه در حال حاضر به قطب شیعیان آفریقا تبدیل شده است به گونه‌ای که مبلغان

شیخ یعقوب زکزاکی

شیعه از این کشور به نیجر رفته و در آنجا نیز مشغول به تبلیغ شده‌اند."
امسال نیز بدون تردید، راهپیمایی عظیم میلیونها نفر پیروان و محبان اهل بیت (علیهم السلام) به مناسبت سالگرد اربعین سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در نیجریه موجب شد که با تحریک رژیم صهیونیستی و حمایت خشونت­ طلبان وهابی بازمانده بنی امیه این تهاجم بی­ سابقه جنایتکارانه علیه مسلمانان انجام شود. این جنایت صهیونیستی و سعودی حاکی از عمق وحشت و هراس آنان از گسترش اسلام ناب است. اما این رئوس شوم عبری ، عربی ، غربی که در طول سالیان اخیر همواره دچار خطای محاسباتی شده اند این بار نیز همین اشتباه را تکرار نموده اند چراکه این اقدام آنان نه تنها منجر به فروکش کردن گرایش به اسلام ناب در میان مظلومان و مستضعفان نخواهد شد بلکه ضمن اثبات حقانیت جبهه حق ، منجر به پر فروغ شدن شعله اسلام گرایی نه تنها در سطح آفریقا بلکه در کل عالم خواهد شد.
کشتار مظلومانه ی شیعیان نیجریه آن هم فقط به جرم فریاد "أمیری حسین و نعم الأمیر"، ندای مظلومانه ای بود که برای چندمین بار وجدان های بیدار را خواند ، تا مرد از نامرد شناخته شود و پاک طینتان عالم ، هوشیار شوند. سازمان های به اصطلاح حقوق بشری و نهادهای بین المللی چگونه است که در برابر چنین جنایت آشکاری سکوت اختیار نموده اند.
ما دانشجویان ضمن همبستگی با شیعیان مظلوم و بی دفاع نیجریه،  و محکوم کردن این اقدام، بر ضرورت حفظ حقوق مسلمانان و شیعیان تاکید داشته و بر لزوم مجازات عناصر میدانی و همینطور آزادی بی قید و شرط و فوری علامه ابراهیم زکزاکی و اعاده حقوق دیگر آسیب دیدگان در این حادثه را خواستار و پیگیریم.
و در پایان ضمن عرض تسلیت به پیشگاه امام عصر ارواحنا  له فداه و ولی امر مسلمین جهان؛ هم نوا با پیر و مرادمان، بدور از هر انحراف و تزویر اعلام میداریم: «قدرتها و ابرقدرتها و نوکران آنان مطمئن باشند که اگر خمینی یکه و تنها هم بماند، به راه خود که راهمبارزه با کفر و ظلم و شرک و بت پرستی است ادامه می‌دهد، و به یاری خدا در کنار بسیجیان جهان اسلام، این پابرهنه‌های مغضوب دیکتاتورها؛ خواب راحت را از دیدگان جهانخواران و سرسپردگانی که بر ستم و ظلم خویش اصرار می‌نمایند سلب خواهد کرد.».

و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

🔹کانون تبیین اندیشه های امام خمینی (ره)
🔸دانشجویان بسیجی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)
🔸تشکل انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)
🔹تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)
🔸هیأت محبین اهل بیت دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)
  • قزوین فردا