قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب


:red_circle:

:small_blue_diamond:حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی، نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی صبح امروز جمعه ۴دی با فعالان رسانه‌ای اصولگرای استان دیدار کرد.
حجت‌الاسلام حسینی در این دیدار در سخنانی به تبیین اسلام ناب محمدی که در طول تاریخ دشمنانی داشته است پرداخت و تأکید کرد که این دشمنی بعد از احیای اسلام ناب محمدی توسط امام خمینی (ره) در جریان پیروزی انقلاب اسلامی، همچنان و با حمایت دشمنان انقلاب و فعالیت برخی از جریان‌های سیاسی کشور، ادامه دارد.
:small_blue_diamond:ترویج اسلام عربستان سعودی در تمام دنیا، تحمیل جنگ علیه ایران، اقدامات روشنفکران بعد از رحلت امام(ره) برای قبول نداشتن دین به عنوان حکومت، در اختیار گرفتن مراکز تصمیم‌ساز و ... از جمله اقدامات دشمنان داخلی و خارجی اسلام ناب محمدی در ۳۵ سال اخیر است که حجت‌الاسلام حسینی به آنها اشاره کرد.
:small_blue_diamond:وی همچنین به وحدت رسانه‌های اصولگرا برای تقویت و ترویج بیش از پیش تفکر اصولگرایی تأکید کرد و خواستار اقدامات عملی رسانه‌های اصولگرای استان در این باره شد.

:small_blue_diamond:همچنین با پایان یافتن سخنان حجت‌الاسلام حسینی، مدیران مسوول نشریات، فعالان رسانه‌ای و روزنامه‌نگاران اصولگرای حاضر در این نشست، به بیان نظرات خود درباره چگونگی فعالیت مشترک رسانه‌های اصولگرا در دوران انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری پرداختند.

مشروح این دیدار به زودی منتشر می شود.









:large_blue_cir

  • قزوین فردا

نظرات  (۲)

سلام کی گفته خبرنگاران اصولگرا فقط مرد هستند
زن ها این وسط چی کاره اند؟؟؟؟؟؟
دربین شمااصلاح طلب وجود دارد