قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

امانت پیامبر اعظم (ص)

يكشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۱۴ ب.ظ

راستی پیــشه کن  که ای ... در مذهب ما              مار تا راست نگردد نرود لانه خویـــش

چشم بینا خوب و بد را می دهد از هم تمییز             بهره ای از روز و شب حاصل نگردد کور را

در نظام جمهوری اسلامی دو مولفه داریم که باید به آن توجه کنیم:

الف) بحث امام و امت            ب) بحث دولت و ملت

در بحث اول امام و امت در طول اراده خداوند است و نهایتا به خواست و رضایت خداوند ختم می شود.

ولی در بحث دوم بلاشک با ابزار انتخابات دولت تشکیل می شود و ماهیت دولت هم خدمت گذاری و رسیدگی به امور خلق الله است که غایت آن هم رضایت خداست. در پیام نوروزی مقام معظم رهبری آمده که دولت کارگزار و ملت کارفرماست اما در مولفه امامت این امت است که برای کسب رضایت خداوند باید در رکاب امام باشد.

در مولفه اول امام به امت دیکته می کند ولی در مولفه دوم این ملت است که با ابزار های قانونی به دولت دیکته می کند. و مخلص کلام اینکه در جمهوری اسلامی برای هر دو مولفه جایگاهی تعریف شده و نهایتا دولت و ملت در طول امام قرار می گیرند و برای عرض امام چیزی تعریف نشده است.

در فرهنگ شیعه ولایت فقیه در غالب عترت تعریف می شود و در نهایت می شود گفت ولی فقیه امانت پیامبر (ص) است.

پس اگر این مختصر بحث مورد تایید است بسم الله، یا علی مدد.

با تلاوت آیه استرجا و با عرض تسلیت به شهید احمدی روشن ها و تهرانی مقدم ها به خاطر اقدامات  شتابزده دست اندر کاران در بحث هسته ای که با بتن ریزی در راکتور اراک  قلب هزاران شهید زنده به درد آمد چون دراین پروسه رضایت ولی فقیه و مردم منظور نشد !، ولی فراموش نشود که زراد خانه اصلی، مردم و  ایمان مردم است.

می گویند اگر کسی یک بار به تو خیانت کرد این اشتباه اوست، ولی اگر دوبار خیانت کرد این اشتباه توست، گویا باید برای شمارش خیانت های غرب به ویژه آمریکا کنتور دیجیتالی و هوشمند نصب کنیم تا شاید عده ای به خود آیند فاعتبروا یا اوللابصار.

خدایا تو شاهد باش قلب ما ازین اقدام شکست، اگر چه سربازان ولایت از جمله دریادلان همیشه آمریکا را تحقیر کردند (بویژه در گروگان گیری اخیر دریایی) ولی گویا با سیاسی بازی منفی بعضی ها به ظاهر آب در هاون می کوبند!،

یا رسول الله (ص) شما هم شاهد باش مدعیان حافظ امانت شما اوامر صریح ولی فقیه را در بحث هسته ای که دست آورد خون شهدا و همت دلیرمردان گمنام ولایت بود را نتوانستند پاس بدارند.

 ولی هیهات اگر ذره ای از عشق ما نسبت به اسلام و نظام مقدس و رهبر معظم آن کاهش یافته و به دشمن خوش بین باشیم، ما بنا به  فرمایش امام راحل و مقام معظم رهبری همچنان کینه دشمن را در سینه حبس کردیم، گرچه اینبار با بتن آرمه قلب اراک نه، بلکه قلب مار ا نشانه رفتند!، اما ما اعلام میکنیم نه تنها در مبارزه با شیطان بزرگ نا امید نمیشویم بلکه ماورا این حرکات مشکوک را هم  می بینیم. باشد تا اشاره انگشت مولایمان چه باشد.

                                   سر قبول بباید نهاد گردن طوع          که هرچه حاکم عادل کند همه داد است

 اما خطاب به مولایمان مقام معظم رهبری:

                                    به جای سخن گر به تو جان فرستم             چنان دان که زیره به کرمان فرستم

                                    غرض گر آشنایی های جان است                چه غم گر صد بیابان در میان است

والسلام علی من التبع والهدی.

حسین نجفی

  • قزوین فردا

نظرات  (۲)

سلاماحسن بر حسین آقای عزیز از اینگونه مطالب که برای عامه دلسوزان قابل استفاده است ارایه فرمایید خداوند به همه جانبازان شفا وبر فدا کاری خانواده ها بیفزاید
خیلی ممنونم از روشنگری شما جانباز عزیز و دلسوز