قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب


 

بسم الله الرحمن الرحیم

یَدُ اللَّهِ فَوْقَ أَیْدیهِمْ

سلام ودرود به محضر حضرت ولی عصرعجل الله تعالی فرجه الشریف و سلام به روح پر فتوح شهدا و امام راحل و سلام به محضر ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای  وبا عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت صدیقه طاهره فاطمه زهرا سلام الله علیها.

با عنایت حضرت حق و توجه حضرت ولی عصر روحی و ارواح العالمین له الفداء ،امت ولایتمدار ایران اسلامی با شرکت در انتخابات برگ زرین دیگری بر افتخارات خود افزود و مشت محکمی بر دهان مستکبران جهانی ،آمریکا،انگلیس و اذناب آن ها در سراسر دنیا زد و تکلیف مسولین نظام را در برابر این امت رشید سنگین تر نمود.

اینجانب از عموم مردم و تمامی اقشاردر شهرها و و مناطق تابعه قزوین ،تاکستان،آبیک،بوئین زهرا،آوج ،الموت و طارم به خاطرمشارکت درخلق این حماسه بزرگ واعتماد به این بنده کوچک تشکر و قدردانی می نمایم .از تمامی افرادی که بنده و سایر کاندیداها را به اشکال مختلف حمایت و یاری نموده و تحقق مشارکت حداکثری را رقم زدند و از هیات های محترم اجرایی و نظارت نهایت سپاسگزاری را دارم.

همانگونه که در شعارهای انتخاباتی بیان شد جایگاه مقدس و رفیع رهبری و به تبع آن جایگاه مهم خبرگان فراتر از هر گونه دسته بندی گروه های سیاسی است و لذا اینجانب به عنوان یک طلبه ولایی و انقلابی درارتباطی صمیمی با تمامی  اقشاروگروه های مختلف مردم با هدف همدلی و خدمت وتقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی  در کنارامت شهید پرور استان قزوین خواهم بود ان شاءالله.

94/12/8

مجید تلخابی

کاندیدای منتخب پنجمین دورهمجلس خبرگان رهبری دراستان قزوین

  • قزوین فردا

نظرات  (۳)

اگه راست میگی چرا برای اینکه رای جمع کنی گذاشتی هر فتنه گری مثل علیخانی و قوامی برایت تبلیغ کنند ...............
شنیده بودم در حوزه علمیه قم سابقه انقلابی خوبی داشتی،ولی در عرصه ای که وارد شدی هرجند منتخب مردم شدی ولی به سختی میتوان گفت تا به اینجا نمره قبولی کسب کرده ای.
خشت اولی که در این میدان بنا نهادی،شاید ترسیم کننده دیوار شخصیتت باشدکه قرار است تا ثریا بالا برود.
از همین الان قدم مبهم نهادن به گونه ای که افراد معلوم الحال طمع کنند و حمایت.
عبارت به ظاهر زیبا در بیانیه ات(جایگاه مهم خبرگان فراتر از هر گونه دسته بندی گروه های سیاسی است)رایحه ناخوشی را در فضا پراکنده میکند.انسان را به یاد برخی ذی نفوذان خنثای تاریخ می اندازد که برای حفظ شأن وحرمت خودشان حاضر نشدند با صراحت از حق دفاع کنند. لذا بیشترین بهره را از این افراد دشمنان حق بردند.
نمونه اش را میتوان مردم مدینه دانست که دل خوشی از خلیفه منتخب نداشتند واتفاقا به علی و زهرا علاقمند بودند ولی نیم کش وسط حرکت کردند نتیجه اش شد خانه نشینی ولی خدا.
شاید اگر امثال آیت الله مصباح مثل تو رفتار میکردند اینبار نیز رای را می بردند ولی نکردند .وشایدهم اگر تو مثل آیت الله موحدی کرمانی اعلان برائت میکردی که متاسفانه نکردی،باز منتخب مردم میشدی ولی باحذف نقطه ای تاریک در سابقه ات.
تو که در بیانیه ات از جایگاه رهبری به(مقدس و رفیع)تعبیر کردی،تا به حال فکر کرده ای که چرا رهبری
 در بین یاران علی ع عمار را صدا زد و(این عمار؟) گفت؟با اینکه بودند اصحاب دیگری که علی ع در خطبه اش از آنان نام برد.
شاید به این دلیل باشد که رهبری امروز به زبان برنده وتبیین کننده امثال عماربیش از شمشیر امثال مالک اشتر نیازمند است.
واین مهم با حرف های مبهم گونه ای که به اصطلاح به قبای هیچ گروه سیاسی برنخورد حاصل نخواهد شد.
نه این که فحاشی کنی بلکه صریح و روشن از (مواضع ودیدگاه های رهبری )دفاع کرده وآن را تبیین کنی هرجند به خیلی ها بربخورد
حاج اقای تلخابی با تشکر از جنابعالی
مصاحبه اخیر شما در مورد نفوذ همه چیز را روشن کرد 
اگر باز هم کسی ابهام دارد معلوم هست ک یا غرض ورزی می کنه یا واقعا با ولایت مشکل دارد ک نمی خواهد قبول کنداحسنت و افرین بر شما جوان انقلابی