قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

سیدمرتضی حسینی، نماینده مردم قزوین در مجلس

به گزارش قزوین فردا وبه نقل از خبرگزاری دانشجو حجت الاسلام سیدمرتضی حسینی، نماینده مردم قزوین و عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان این مطلب که مردم برجام را در هواپیما و قطار لمس کرده اند گفت: از آنجایی که رئیس جمهور و اطرافیان وی فقر را لمس نکردند و نمی دانند فقر چیست و در میان مردم هم حضور ندارند نمی بینند که مردم در تامین معیشت خود با چه مشکلاتی مواجه هستند.

وی بیان کرد: رئیس جمهور و اطرافیان وی با هواپیماهای کذایی به سفر می پردازند و از هواپیماهای پایین دستی خوش شان نمی آید و همواره به دنبال استفاده از هواپیماهای غول پیکر هستند.

حسینی در ادامه تصریح کرد: برجام را روحانی و اطرافیانش حس کردند و اوضاع مردم با برجام نه تنها بهبود نیافته بلکه با مشکلات عدیده نیز مواجه شده اند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان گفت: روحانی و اطرافیان وی نمی دانند که مردم در فقر و فشار هستند و در شرایط سخت زندگی می کنند و این رئیس جمهور هست که فقر را لمس نکرده و نمی داند که برجام هیچ اثری در زندگی مردم به جا نگذاشته است.

نماینده مردم قزوین در خانه ملت تصریح کرد: زمانی که رئیس جمهور به دنبال این بود که برجام را برای مردم تصویب برساند از صالحی بهره می گرفت و در مجلس به جای ظریف، صالحی به سخنرانی در خصوص برجام پرداخت حال که برجام برای مردم به تصویب رسیده است و صالحی نیز منتقد رفتارهای غرب است رئیس جمهور به ضرر عضو ارشد تیم مذاکره کننده خودش صحبت می کند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان در ادامه اظهار داشت: دولت با این گونه رفتارها نشان می دهد که در اجرای برجام با اعضای هیئت دولت و اعضای تیم مذاکره کننده تضاد دارد و نمی خواهد مردم از بطن اصلی برجام اطلاعات کسب کنند.


نماینده مردم قزوین در خاتمه ادامه داد: ما چشم مان آب نمی خورد که برجام به فرجام برسد و حق و حقوق مردم از سوی غرب تامین شود چرا که غرب در برجام از تیم مذاکره کننده و دولت ایران صد امتیاز گرفته و تنها 18 امتیاز به کشورمان داده است.

  • قزوین فردا

نظرات  (۳)

شما خودتان چقدر فقر را تجربه کردید، شمای که در طول امسال دو بار زیرزمین خانه تان را تغییر دکور دادید.
چقدر در بین روستاییان به فقرا کمک کردید. شما نماینده مسوول بودید تا الان چقدر در مجلس برای معیشت مردم حرف زدید.
رئیس جمهور قبلی لمس کرده بود
آقای حسینی جنابعالی در این چهار سال چقدر مردم قزوین را لمس کردید مطمئن باشید مردم دلخوشی از شما ندارند آنهایی هم که در انتخابات دور شما جمع شده بودند برای شکم بود نه برای شما