قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

خرمشهر را خدا آزاد کرد...

شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۳۸ ب.ظ

 

خرمشهر را خدا آزاد کرد..

گفتن ناگفتنی ها مشکل است       نیست این کار زبان کار دل است

خرداد ماه ویژگی هایی دارد که قابل توجه و تامل و تعمق است مثل:

1-      دوم خرداد انتخاب نا میمون دولت اصلاحات سال 1376

2-      سوم خرداد آزاد سازی خرمشهر سال 1361

3-      چهاردهم خرداد رحلت پیر جماران و آغاز رهبری مقام معظم رهبری

4-      پانزدهم خرداد فاجعه مدرسه فیضیه سال 1342

5-      بارز ترین ویژگی خرداد انتظار فرج از سوی امام (ره) در نیمه خرداد بوده (اللهم عجل لولیک الفرج) که این رشته سر دراز دارد...

در مورخه 1361/3/3 در عملیات بیت المقدس با رمز یاعلی ابن ابی طالب (ع) خونین شهر آزاد و به نام خرمشهر مجددا مزین شد که آن جمله معروف امام در تاریخ درخشید: ((خرمشهر را خدا آزاد کرد))

ما با برسی سیرت این عملیات میبینیم که هنوز سلسله عملیات بیت المقدس ها ادامه دارد و به همین علت دشمن به توسط دوستان ناباب آن روحیه حاکم بر بیت المقدس را نشانه رفته است!، چون ما در حال آزاد سازی خاور میانه هستیم.

مرزهای ما با دشمن را دیگر وسایل مهندسی تعیین نمیکنند بلکه اگر بخواهیم با دشمن مرز بندی کنیم باید در جای جای کره زمین خط کشی کنیم چون زمین از آن صالحین است، پس بگذار عده ای با دشمن مذاکره و معامله کنند!

اینک اما عده ای آتش شدند    بعد مرگ کوه ها آتش شدند

دشمن مارا رها نخواهد کرد پس این ما هستیم باید بدانیم آنروز گر امویان با دودمان پیامبر (ص) صاف شدند امروز هم امریکا با ما صاف خواهد شد!

درد را از هر طرف بخوانی یا بنویسی همان درد است ولی درمان را اگر برعکس بنویسی یا بخوانی می شود نامرد! پس ما نباید به هر درمانی تن دهیم، فاعتبروا یا اولی الابصار...

هرکه گردد بی بها نزد خدایش ننگ نیست      بی بهایی حاصلش شیخ بها گردیدن است

بگذار نا اهلان هر روز نمادهای غربی را به رخ ما بکشند که آخرینش توصیه به زبان انگلیسی است! غافل از اینکه هندوستان توسط انگلیس به تاراج رفت نه پیشرفت کرد! ما پیرو ولی امر هستیم که مارا به پاسداشت زبان فارسی سفارش فرمودند و زبان های دیگر را در حد نیاز.

پس امروز هم عملیات بیت المقدس ادامه دارد و باید یادگاران و باز ماندگان بیت المقدس به گوش باشند و با همان لباس رزم زندگی کنند و نفس بکشند، و آماده مقابله با حرامیان باشند.

ای کوشش نشسته به جایی نمی رسی     پایی برهنه ساز که دست دعا کم است

یا ایها الخلوص دو دستم به دامنت    کاری بکن که رابطمان با خدا کم است

والسلام علی من التبع والهدی

 

حسین نجفی

23/2/1395

  • قزوین فردا