قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

آقای رفسنجانی بگوید آیا تحریم‌ها برداشته شده است

به گزارش قزوین فردا به نقل از خبرگزاری فارس حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی  با بیان اینکه در بحث برجام از ابتدا دو دیدگاه وجود داشت، اظهار کرد: در این راستا مقام معظم رهبری فرمودند، من حرفی برای مذاکره کردن ندارم، اما به غربی‌ها نمی‌شود اعتماد کرد.

وی افزود: در این راستا آن‌هایی که اعتقاد به رهبری داشتند می‌دانستند در این مذاکرات چیزی عاید کشور نمی‌شود و امروز این امر تحقق یافته است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: آقای رفسنجانی آیا تحریم‌ها برداشته شده است و سرمایه‌گذار خارجی جرأت دارد در کشور سرمایه‌گذاری کند، آیا پول‌های کشور آزاد شده، آیا غیر از این است که آمریکایی‌ها دو میلیارد دلار کشور را تصرف کرده‌اند و اروپایی‌ها از ترس آمریکایی‌ها جرأت معامله با ایران را ندارند.

حسینی ادامه داد: بعضی‌ها اذعان می‌کنند که اگر برجام تحقق پیدا نمی‌کرد جنگ در مملکت راه می‌افتاد که این دروغ بزرگی است، آمریکایی‌ها اگر می‌توانستند با ما بجنگند یک روز غفلت نمی‌کردند، چه برجام باشد و چه نباشد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: آمریکایی‌ها به این نتیجه رسیده بودند که با کشور ایران کنار بیایند، اما دولت روحانی که به تدبیر آقای رفسنجانی گوش کرد، دستاوردهای هسته‌ای ما را به باد داد و در قبال آن چیزی عاید کشور نشد.

حسینی تصریح کرد: اگر چیزی عاید کشور شده باشد باید نتیجه برجام، حرکت صنعت، رفع معضل بیکاری و رونق اقتصادی باشد، کدام یک از این موارد محقق شده است.

وی با بیان اینکه در قبال برنامه‌ای که آقای هاشمی برای دولت روحانی کرد چیزی عاید کشور نشد، گفت: اگر جرأت دارند حقایق را برای مردم پخش کرده و بیان کنند که چه کسی شرمنده است، هاشمی شرمنده است یا ملت ایران یا مخالفان برجام، امروز خود دولتمردان یکی پس از دیگری اعلام می‌کنند که دستاوردی در خصوص برجام نداریم.

 

  • قزوین فردا