قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

قزوین فردا /به دنبال انتشار بیانیه تشکلهای دانشجوئی دانشگاه امام خمینی (ره) به مناسبت چهلمین روز شهادت مدافعان حرم در خان طومان سوریه با عنوان " تسلط حرامیان بر خان طومان ، بی آبروئی معتمدان به مستکبران " که با بخشی از کلام مولا علی (ع) آغاز وبه به تفصیل به حوادث سوریه پرداخته شده و در ادامه به خوشبینی دولت محترم به وعده و وعیدهای آمریکا وادامه مذاکره با این دولت مستکبر علیرغم تذکرات مقام معظم رهبری بر غیر قابل اعتماد بودن آمریکا همواره تاکید داشته اند و  به دفاع از حضور رزمندگان ایران وسایر کشورها در غالب مدافعین حرم گام بر داشته اند   وعلت اصلی سقوط خان طومان  و قتل عام رزمندگان مدافع حرم را ناشی از اعتماد به آمریکا دانسته اند.
اما این بیانیه جامع وکامل به مذاق برخی خوش نیامده و بلافاصله معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه به  رئیس محترم هیات نظارت بر تشکلها طی نامه ای ضمن زیر سئوال بردن محتوای نامه از ریاست دانشگاه درخواست برخورد قاطعانه با تشکلهای اسلامی مذکور را درخواست مینمایند. 
نماینده محترم ولی فقیه در استان وامام جمعه قزوین در خطبه های نماز جمعه 25 تیراشاره داشتند : خبرهائی که  از دانشگاه امام  به گوش میرسد اخبار خوبی نیست و حاکی از اینست که  متاسفانه  فتنه گران در این دانشگاه لانه کرده اند  ، ما از مدیران دلسوز و متدین دانشگاه  میخواهیم که لانه فتنه گران در دانشگاه امام را تعطیل کنند واز دانشجویان دلسوز و علاقمند به نظام را در فعالیت وتلاش مذهبی و سیاسی حمایت نمایند . 
و اما سخنی با تشکلهای دانشجوئی و انقلابی دانشگاه حضرت امام خمینی (ره) :
1 – عزیزان انقلابی شما چکار دارید درعراق ، یمن ، بحرین ، فلسطین ، افغانستان ،لبنان ، سوریه  وجهان اسلام چه میگذرد بی خیال این حرفها باشید آخرش اینست که داعشیها ، تکفیریها ، وهابیها ، طالبان و..... به کمک آمریکا و رژیم صهیونیستی  پس از تصرف سنگر به سنگر این کشورها به کشور ما حمله میکنند و این آقایانی که اعتماد بیش از حد به آمریکا و اذنابش رادر کارنامه  دارند در داخل خاک خودمان پاسخ دندان شکن به اینها خواهند داد ؟ ؟ ؟ 
2 – شما چکار به فتنه گران داخلی و خارجی دارید بگذارید اینها در داخل اطاقهای فکرشان بنشینند و برای کنار گذاشتن اساتید حزب الهی وبرخورد با تشکلهای دانشجوئی مومن وانقلابی ، برای آینده انقلاب و خدای ناکرده برای فتنه های احتمالی آینده نقشه بکشند و شما هم کاری به کارشان نداشته باشید که آیا اینها بالاخره از فتنه 88 تبری جسته اند یا خیر ؟ ؟ ؟ 
3 – شما اگر سندی مستند داشتید ویا مدرکی دال بر وابسته بودن اینها به فتنه داشتید تقدیم معاونت فرهنگی واجتماعی نمائید آنها خودشان میدانند که چگونه برخورد انقلابی نمایند ؟ ؟ ؟
4 – پس از این خواستید بیانیه ای تنظیم نمائید خیلی توجهی به دغدغه های مقام معظم رهبری ، نماینده معزز ایشان دراستان و مردم شهیدپرورنداشته باشید و با مشورت مسئولین محترم دانشگاه در میان بگذارید تا بیانیه های هماهنگ وهمگام با مسئولان دانشگاه داشته باشید همانگونه که برخی از تشکلها در بعضی از دانشگاهها که واقعا از هر نظر آزاد هستند بیانیه ای باب میل آقایان و آقا زاده ها منتشر کنید مطمئن باشید همواره مورد اعتماد قرار خواهید گرفت وهیچکس دیگر کاری به کارتان ندارد . ؟ ؟ ؟
5 – زیاد به حواشی مسائل مذهبی ، دینی ، فرهنگی واجتماعی و آموزشی و فمینیستی که با همکاری برخی از نشریات ورسانه های مکتوب ومجازی استان در اطراف شما میگذرد حساس نباشید مسئولین خودشان به معضلات و مشکلات رسیدگی خوهند کرد . ؟ ؟ ؟ 
6 – شما هم در نوشتارتان مانند حقیر به جای کلمات تعجب از علامت سئوال استفاده نمائید تا مورد نقد قرار نگیرید . ؟ ؟
در پایان توفیقات روزافزون شما دانشجویان عزیز واساتید انقلابی و پیرو ولایت را از درگاه احدیت خواستارم.                           
      🔶با احترام
          ✔️صفت الله صالحی
95/4/28
  • قزوین فردا

نظرات  (۴)

درود بر برادر صالحی عزیز
بریم خانتان
عالی بود
دانشجو بیدار است از فتنه گر بیزار است
  • شاپور دشتی
  • سلام
    آقای صالحی عزیز چند نکته در نامه شما وجود دارد که قابل تامل است من کاری به برخورد ناشیانه معاونت فرهنگی دانشگاه با تشکل های یاد شده ندارم منتها یک سئوال از حضرتعالی و تمام کسانی که مدعی دغدغه های برون مرزی انقلاب هستند دارم.
    اگر کسی سنگی ده کیلویی را نتوانست بلند کند اما برای بلند کردن سنگ صد کیلویی شروع به رجز خوانی کرد، هر عاقلی در سلامت عقل آن مدعی و صدق گفتارش تردید می کند، حالا جناب آقای صالحی عزیز، شما و تمام کسانی که دغدغه های برون مرزی انقلاب  رو دارید، از حرم مسلمین در داخل کشور چقدر توانستید دفاع کنید؟ حرمت آبروی مومن بالاتر از کعبه است! و به طریق اولی دفاع از این حرم اولویت بالاتری دارد، کسی که از همسایه اش از هموطن و همشهری اش خبری ندارد اما برای مسلمانان یمن و ... اشک تمساح می ریزد هر عاقلی هم این صحنه را شاهد باشد در صداقت اینافراد تردید می کند.

    خلاصه اینکه من و امثال بنده نه ضرورت دفاع از حرم اهل بیت را نفی میکنیم و نه در دفاع از مسلمانان مظلوم منطقه تردید داریم منتها مسئله اصلی سیاست بازی عده ای است که از همسایه دیوار به دیوار خانه شان خبر ندارند اما از مظلومیت برادران دینی شان در آن سوی مرزها حرف می زنند! بغض های حبس شده در سینه مردم محروم جامعه خودمان را نمی بینند ولی از ...