قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

  عضوشواری مرکزی فراکسیون اصولگرایان  مجلس شورای اسلامی بر حفظ وحدت در جبهه انقلاب اسلامی تأکید وگفت: اتحاد بین اصولگرایان پیروزی آنها را در انتخابات آینده مجلس رقم می‌زند

به گزارش قزوین فردابه نقل ازخبرگزاری فارس حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی  نماینده قزوین درجلسه هم‌اندیشی و وحدت اصولگرایان که با حضور علیرضا زاکانی عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در حسینیه آیت‌الله شالی برگزار شد با اشاره به اهمیت حفظ وحدت در بین نیروهای انقلابی اظهار کرد:باید در راه شهدا، انقلاب و ولایت هزینه کرد

وی با اشاره به فرمایش امیرالمومنین علی (ع) به یاران‌شان که می‌فرمایند آنقدر که دشمنان در باطل متحد هستند شما در حق متحد نیستید، تصریح کرد: باید برای مقابله با دشمن متحد و متفق‌القول بود چراکه تفرقه به انقلاب اسلامی ایران ضربه و لطمه وارد می‌کند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: برای ایجاد وحدت باید از خواسته‌های خود کوتاه آمده و بر مشترکات تکیه کنیم.

حسینی یادآور شد:اتحاد اصولگرایان در انتخابات آینده پیروزی آنها را رقم می‌زند که باید این اصل مورد توجه قرار گیرد.

دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد:اتحاد نباید تنها در مسائل نفسانی باشد بلکه این مهم در جهت پیشبرد اهداف نظام و ولایت به دست می‌آید.

حسینی در پایان تاکید کرد:اخلاق‌مداری شرط نخست برای حفظ وحدت است که باید با عبور از خواسته‌های نفسانی به ارزش‌های انقلاب، شهدا و همچنین مسیری که مقام معظم رهبری تبیین کرده‌اند تأسی کرد.

 

  • قزوین فردا