قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا

معنویت،عدالت،آزادی،درسایه ولایت

قزوین فردا
آخرین مطالب

 باید برای تشکیل جبهه انقلاب اسلامی با شکل‌گیری وحدت حول محور اصول برنامه‌ریزی کرد

به گزارش قزوین فردا به نقل از خبرگزاری فارس،دکترعلیرضا زاکانی درهمایش وحدت و اتحاد اصولگرایان در استان قزوین که درحسینیه آیت‌الله شالی (ره)برگزار شد،اظهار داشت:امروزعناصر فتنه جلسات منظم و با برنامه‌ایی را برای انتخاب آتی برگزار می‌کنند که باید در این عرصه هوشیار بود چرا که ما در مقابل نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی مسئول هستیم.

وی با اشاره به آیات سوره هود بیان داشت: اختلاف در جامعه یک عامل قهری است و اراده خدا در وجود اختلاف است و این اختلاف نه تنها به معنای تفرقه نبود بلکه یک موهبت الهی برای رسیدن به اهداف والا است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:‌ نقش رهبری در نظام اسلامی به معنای کنار هم قرار دادن ظرفیت‌ها با حفظ وحدت در رسیدن به اهداف انقلاب و نظام است و از نظر امام و رهبری مهم این است که نظام اسلامی ارزش‌های بالایی داشته و ائمه نیز حرکت خود را برای ایجاد نظام اسلامی آغاز کردند.

زاکانی یادآور شد:نباید در این مسیر نگاه بخشی داشت و باید با دریافت حساسیت‌ها و پیروی از منویات رهبری مانند دفاع مقدس که از نماز جمعه یک بسیج کشوری شکل گرفت، حرکت کرد.

وی عنوان کرد:امروز باید متر به متر در صحنه بوده و جبهه انقلاب اسلامی را یاری کرد چرا که قدر و منزلت اسلامی مشخص شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امروز راه عزت برای مسلمانان و مردم غزه روشن شد که این راه عزت همان راه مقاومت است.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی انتخابات آینده را حساس توصیف و یادآور شد: انتخابات آینده انتخاباتی حساس است که درآن شرایط کشور رقم می‌خورد.

زاکانی تأکید کرد: برخی یا باورشان نسبت به آرمان‌های انقلاب اسلامی سست شده و یا دیگر آن را قبول ندارند که باید مراقب بود تا انقلاب به دست نااهلان نیفتد.

وی تأکید کرد: باید برای تشکیل جبهه انقلاب اسلامی با شکل‌گیری وحدت حول محور اصول برنامه‌ریزی کرد.

زاکانی گفت: باید از آنچه خودمان می‌پسندیم گذشته و آنچه مورد پسند انقلاب اسلامی است را محور این وحدت قرار دهیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: هیچ راهی جز طی مسیر انقلاب اسلامی و گام برداشتن در این راستا نداریم که وحدت نیز به فرموده مقام معظم رهبری نه تنها باید دارای اصول باشد بلکه مصلحت و نتیجه نیز در آن لحاظ شود.

 

  • قزوین فردا

نظرات  (۱)

جشنواره ابن الرضا(ع)استان قزوین
در راستای ارتقای سطح فرهنگی هنری استان قزوین و جمع آوری آثار فرهنگی و هنری مرتبط با امامزاده حسین (ع)، جشنواره فرهنگی هنری ابن الرضا توسط معاونت فرهنگی آستان مقدس امامزاده حسین (ع) برگزار می شود.

علاقمندان می توانند آثار خود را در قالب مقاله ، پوستر ، عکس ، فیلم کوتاه ، داستان و شعر ارائه دهند.

این جشنواره از 20مرداد 1393 شروع شده و مهلت ارسال آثار تا 30مرداد1393می باشد.

آیین اختتامیه جشنواره 7 شهریور ماه برگزار می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ی 09127898068و09396036599 تماس حاصل فرمایید.

آدرس دبیرخانه جشنواره : استان قزوین ، خیابان سلامگاه ، آستان امامزاده حسین(ع) ، معاونت فرهنگی

پست الکترونیک :

festival@ebn-reza.comوseyedalighavami1990@gmail.com

وب سایت : http://www.ebn-reza.com

وبلاگ:http://www.gharibehdor.blogfa.com

تلفن:33571491-028                 سامانه پیامک:30006450 دورنگار: 33559720-028

لطفا در صورت امکان به دوستان و آشنایان خود اطلاع بدهیدممنون میشم.باتشکرغریبه دور